TworzymyGłos Regionu

reklama

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Voiceboty, czyli rewolucja w Call Center

Wtorek, 17 maja 2022 o 09:17, autor: 0
Voiceboty, czyli rewolucja w Call Center

Praca w Call Center z pozoru prosta i przyjemna, może stanowić źródło znacznego obciążenia psychicznego. Należy jednak pamiętać, że każde przedsiębiorstwo sprzedając wyroby lub świadcząc usługi, musi być gotowe wspierać klientów za pomocą różnych kanałów komunikacji. Jak zatem zapewnić im możliwość rozmowy telefonicznej, a jednocześnie oszczędzić zdrowie pracowników i wykorzystać ich potencjał do bardziej angażujących zadań? Rozwiązaniem są voiceboty.

Czym są voiceboty?

Voicebot to program komputerowy, który jest w stanie prowadzić rozmowę imitując człowieka. Ten rodzaj bota wykorzystuje do komunikacji interfejs głosowy, aby z powodzeniem rozwiązywać problemy osób, które zgłaszają się na infolinię. Dużą sympatią obdarzono już Siri, którą stworzył koncern Apple, a także Alexa, czyli bot od Amazona. Teraz przyszedł czas na platformę SprintBot, czyli Wirtualnego Agenta (https://sprint.pl/pl/uslugi/voicebot). Sztuczna inteligencja przekraczając granicę między fikcją, a rzeczywistością, korzysta z gromadzonych danych, aby udoskonalać swoje postaci i odpowiadać na nawet najbardziej skomplikowane pytania rozmówców.

Możliwości voicebota

Obecne rozwiązania dostępne na rynku dopasowują swój styl i poziom prowadzenia konwersacji do rozmówcy, odpowiadając, mogą korzystać zarówno z formalnych, jak i nieformalnych sformułowań. Ponadto, niektóre voiceboty, takie jak ten przygotowany przez specjalistów innowacyjnego przedsiębiorstwa Sprint (https://sprint.pl/pl/uslugi/), umożliwiają modyfikację istniejących (lub pisanie nowych) skryptów dialogowych, a także tworzenie różnych botów funkcjonalnych przez samych użytkowników, bez potrzeby ingerencji w ten proces specjalistów! SprintBot stanowi zatem idealne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie samodzielność i elastyczność.

Zadanie, jakie można powierzyć voicebotowi

Zastanawiasz się, jak to jest rozmawiać z botem? Być może nieświadomie już miałeś taką okazję. Voiceboty świetnie sprawdzają się bowiem w punktach obsługi klienta, czyli Call/Contact Center (https://sprint.pl/pl/uslugi/contact-center-cc). Bez problemu przeprowadzą autoryzację użytkownika, zbadają jego satysfakcję, wykorzystując do tego metodę ankietową, a nawet przypomną o terminie wizyty. Voiceboty, takie jak SprintBot nigdy się nie denerwują, ani nie niecierpliwią. Co może zdarzyć się konsultantowi, który po raz szósty musi tłumaczyć rozmówcy, dlaczego do rejestracji w placówce medycznej niezbędny jest jego pesel. Rozwijająca się technologia sprawia, że rozwiązania dostępne na rynku są stale udoskonalane. Jeśli Ty także rozważasz „zatrudnienie” voicebota do obsługi infolinii, sprawdź oferty najlepszych dostawców tego oprogramowania i ciesz się pełną optymalizacją telefonicznej obsługi klienta!

REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (0)

avatar

Do tej wiadomości nie został dodany żaden komentarz
Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl