TworzymyGłos Regionu

reklama

XXI Finał WOŚP - w Sławie licytacje i występy od 17.00

Poniedziałek, 07 stycznia 2013 o 10:09, autor: 37
XXI Finał WOŚP - w Sławie licytacje i występy od 17.00

Dla ratowania życia dzieci i godnej opieki medycznej seniorów - tak brzmi hasło tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 13 stycznia w Sławie o godz. 17.00 na terenie Gimnazjum im. L. Stępczaka przy ul. Odrodzonego Wojska Polskiego rozpocznie się XXI Finał WOŚP

W programie m. in. występy dzieci i młodzieży ze Sławskiego Centrum Kultury i Wypoczynku, licytacje. Pod młotek pójdą gadżety WOŚP oraz inne przedmioty przekazane przez mieszkańców oraz sympatyków Sławy takie jak: oryginalna koszulka Giro de Italia z 2012 r. z autografem włoskiego kolarza, bluza polarowa z autografem Piotra Protasiewicza, koszulka dziecięca z autografami żużlowców Stelmet Falubaz oraz zdjęcie w formie obrazu zawodników Stelmat Falubaz a także album ze zdjęciami z kariery sportowej Dariusza Michalczewskiego z autografem i inne Finał zakończy się ok. godz. 20.00 wybuchowym, orkiestrowym ,,światełkiem do nieba”. W ciągu całego dnia na terenie gminy zbiórkę przeprowadzać będzie 28 wolontariuszy. (rak/SCKiW)
REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (37)

avatar

avatar
~KOLO
07.01.2013 14:00

A czy we Wschowie możemy się czegokolwiek spodziewać??? Bo ostatnia impreza z okazji WOŚP była u nas dobre pare lat temu:((( Szkoda bo to naprawdę szlachetna impreza....

avatar
~WOREK :)
08.01.2013 20:30

Zgadzam sie z "KOLO" .. ;( Ostatnia dobra impreza z okazji WOŚP byla w 2009 roku . ;[ to 4 lata temu . ;o

avatar
~m.g.
09.01.2013 10:51

Katolicy a Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Zwracam się do osób utożsamiających się z Kościołem Katolickim, deklarujących się jako wierzących. Delikatnie proszę o przemyślenie pewnych faktów. Wspieranie WOŚP przez osoby wierzące powoduje zaciągnięcie głębokiej winy moralnej ponieważ jest wspieraniem działań demoralizujących i niebezpiecznych. 1. Pan Owsiak oficjalnie popiera eutanazję : „Eutanazja to pomoc starszym w cierpieniach. Osobiście dopuszczam taki sposób pomocy, bo ja to, tak rozumiem - eutanazja, to dla mnie pomoc starszym w cierpieniach " (Fragment wywiadu udzielonego przez Jerzego Owsiaka w dniu 29 grudnia 2012 r. portalowi dziennik.pl). Jest to jedno z najtragiczniejszych rozwiązań problemu cierpienia polegające na zabijaniu osób chorych. Katechizm Kościoła Katolickiego wypowiada się jednoznacznie na temat zła tej praktyki: „Eutanazja bezpośrednia, niezależnie od motywów i środków, polega na położeniu kresu życiu osób upośledzonych, chorych lub umierających. Jest ona moralnie niedopuszczalna” (p. 2277). 2. Tylko niecałe 54% zebranych corocznie kwot przeznaczonych jest na wspieranie leczenia dzieci. Pozostała cześć pochłania prowadzenie fundacji. Z tych pieniędzy w dużej części finansowana jest także letnia impreza muzyczna „Przystanek Woodstock”. 3. Nawet, jeśli tylko parę groszy z kwoty jaką daje (pojedyncza osoba) na WOŚP przeznaczona jest na „Przystanek Woodstock” zaciąga się winę moralną w postaci współudziale w demoralizacji młodzieży i otwieraniu ich na zagrożenia duchowe, różnego rodzaju okultyzm (zachęcam do obejrzenia filmów na ten temat zamieszczonych na You Tube, wpisując hasło „Prawda o Woodstocku”) . Mieczysław Guzewicz

avatar
~mieszczuch do kom m.g
09.01.2013 12:03

O matko-nawet tu się chcą wcisnąć !

avatar
~mieszkanka
09.01.2013 12:20

Treść komentarza pana teologa mnie obraża!!Udaje świętego i mądrego a tym wpisem daje dowód ,że nienawidzi ludzi o innych pogladach!!Ohyda!!

avatar
~m.g.
09.01.2013 12:47

Szanując bardzo osobę nazywającą siebie "mieszkanką" uprzejmie i z wielą delikatnoiścią proszę o wskazanie konkretnych treści w mojej wypowiedzi, zawierających elementy nienawiści wobec inaczej myślących.

avatar
~Griszka
09.01.2013 13:34

1. Pieniądze daję na WOŚP, a ona przeznacza je na sprzęt, który ratuje życie. I co mnie obchodzi co w wywiadach mówi organizator i pomysłodawca akcji. Zresztą wole go oceniać po owocach, a nie na podstawie jednej wypowiedzi. W każdym szpitalu jest sprzęt kupiony przez WOŚP. Powie Pan żeby lekarze tego sprzętu nie używali jak będzie chodzić o życie Pana lub Pana rodziny? 2. To jest pomówienie. Pieniądze, za które organizowany jest Przystanek Woodstock oraz finał WOŚP pochodzą od sponsorów. Po za tym obok woodstocku stacjonuje Przystanek Jezus, a na samej scenie występują też chrześcijańskie kapele z bardzo pozytywnym przesłaniem: Arka Noego i Luxtorpeda. 3. Nie ma najmniejszego powodu, dla którego katolicy nie mieli by płacić na WOŚP. Wręcz przeciwnie uważam, że to jest wskazane. Sam wrzucam co roku jak wychodzę z niedzielnej mszy. Młodzież zbiera, wierni wrzucają, a ksiądz nikogo nie przegania.

avatar
~m.g.
09.01.2013 14:05

Droga osobo "Griszka", proszę mnie nie posądzać o pomówinie. Sam Pan Owsiak pytany o sposoby finansowania Woodstocku odpowiada: " - Nie jest tak, że z pieniędzy które ktoś wrzuca do skarbonki organizujmy Przystanek. Ale odsetki możemy wydać na to, na co chcemy. Jak to się komuś nie podoba, to może nie wrzucać następnym razem" [] http://www.konto-internetowe.tv/19-final-wosp-2011-krytyka-czy-pochwala] Nie będzie odsetek, jeśli nie będzie funduszy na oprocentowanych kontach. Skąd pochodzą fundusze na oprocentownych kontach Fundacji? Ze zbiórek i z datków. To, co wrzucamy do puszek idzie na konta, a z odsetkami od tego P. Owsiak, jak mówi, robi co chce.

avatar
~Foka
09.01.2013 14:10

Jezu, jaki beton, dobrze że już nie demoralizuje młodzieży w liceum.

avatar
~Urszula Chudak
09.01.2013 14:39

Szanuję prawo każdego, do własnej opinii. Mam też własną na temat apelu Pana Guzewicza - po przeczytaniu go, zrobiło mi się bardzo, bardzo smutno i mam pytanie do Pana. Czy miałby Pan odwagę stanąć naprzeciwko matki, której respirator kupiony przez Fundację, uratował życie dziecka i powtórzyć swój apel? Żeby było jasne - z Kościołem Katolickim utożsamiam się i to nawet bardzo. Na koncert "Szulerów" wybieram się i Orkiestrę wspomogę.

avatar
~Frakcja Wyrzutowa Blog
09.01.2013 14:44

panie Mieczysławie. Zerknijmy na sprawozdanie finansowe z zbiórki XIX finału http://s2.wosp.org.pl/uploaded/files/files/sprawozdanie%20XIX%20Final.pdf Zebrano 45.662.279,97 zł wydano : Podsumowanie wydatków: nefrologia i urologia: 24.784.546,47 zł pomoc indywidualna: 1.568.467,52 zł RUR: 2.538.682,09zł okulistyka: 614.998,20 zł cukrzyca: 765.664,46 zł Infant Flow: 7.166.387,26 zł słuch: 6.610.768,79 zł pediatria: 1.660.544,96 zł RAZEM: 45.710.059,75 zł Proszę pana Mieczysława Guzewicza o podanie danych na podstawie, których twierdzi on, że fundacja WOŚP "przejada" 46 procent kwoty ze zbiórki.

avatar
~Frakcja Wyrzutowa Blog
09.01.2013 14:53

aha i abyśmy się dobrze zrozumieli do końca : według pana, panie Mieczysławie pan naczelnik Ireneusz Mieżowiec organizując koncert w sobotę na zamku i licytując tam gadżety na rzecz WOŚP popełnia grzech ? Analogicznie grzeszy dyrektor Chałupka i cały CKiR ?

avatar
~zasmucona
09.01.2013 16:13

Pan Guzewicz doskonale pokazał jak manipulować faktami, w pierwszym komentarzu twierdzi, że z puszek opłacamy Woodstock a zaraz wyjaśnia że to jednak procenty rosnące na koncie. Panie Mieczysławie nie pomaga pan, Pana wybór proszę przynajmniej nie przeszkadzać. A każdy katolik ma sumienie i jest na tyle inteligentny aby samodzielnie podejmować decyzje bez nachalnego nagabywanie. Dziękuję pozostałym komentującym. zachęcam do dania pieniędzy w końcu każdy z nas będzie seniorem i obyśmy nie kończyli w instytucjach pomocy prowadzonych przez dobrotliwych katolików bo i tam bywa nieprzyjemnie.

avatar
~Radek Wasielewski
09.01.2013 16:41

Jako wychowanek pana Mieczysława jestem zdegustowany. Zachęcam do wsparcia WOŚP. Sądzę, że dyskusja, jaką wywołał pan Guzewicz, paradoksalnie jeszcze bardziej zmobilizuje nas do wsparcia Akcji Jurka Owsiaka. Oby tak było.

avatar
~Griszka
09.01.2013 16:55

WOŚP łączy ludzi :). Griszka, Frakcja Wyrzutowa i p. Urszula Chudak dotąd występowali przeciwko sobie i w większości spraw mieli odmienne zdanie. Tym razem jednak wspólnie wystąpili w obronie Orkiestry. To jest wartość :P

avatar
~m.g.
09.01.2013 17:58

Kochani, bardzo dziękuję za reakcję na mój tekst. Szczególnie gratuluję tym, którzy mieli odwagę, tak jak ja, podpisać się bez ukrywania swojej tożsamości. Smucą mnie wypowiedzi Foki, mieszczucha, mieszkanki i innych nie ze względu na treść, tylko z powodu braku odwagi. Przypomina mi to trochę działania osób, które zakładają kaptury, z jednaj strony, aby ukryć swoją tożsamość z obawy przed konsekwencjami, ale za drugiej, po prostu z braku cywilnej odwagi. Właśnie dlatego, że stanowimy tu społeczność ludzi raczej sobie znanych, z pełną odpowiedzialnością podpisuję swoje wypowiedzi, nie mam nic do ukrycia i nikogo nie zamierzam obrażać. Proponuję otwartą debatę, w odpowiednim miejscu, prowadzoną przez właściwą osobę, debatę nagrywaną, ale też przy obecności publiczności. Może ZW podejmie się organizacji takiej debaty. Nie będę już zabierał głosu w tej formie i wiem, że jeszcze nie jeden komentarz (nie podpisany) będzie zawierał słowa krytyki wobec mojej osoby. Przyjmuję to z pokorą, ale jednocześnie zachęcam do zachowań odważnych i opartych na kulturze. Mieczysław Guzewicz

avatar
~mieszkanka
09.01.2013 18:26

Do pana teologa.O moją cywilną odwagę niech się pan nie martwi.Tam gdzie trzeba ją mam.Zupełnie niepotrzebnie nawołuje pan do debaty.Nie widzi pan,że jest zbyteczna?Jest pan zaślepiony w swoich poglądach na WOSP,Jurka Owsiaka itd. i nic nie da żadna debata.

avatar
~B. Babinicz
09.01.2013 21:21

Nie wiem z jakiego powodu, kiedy w dyskusjach internetowych ktoś podpisuje się pseudonimem i decyduje się skrytykować obiekt dyskusji, zawsze zarzuca mu się brak odwagi. Czy do prezentacji własnych poglądów musimy ujawniać kim jesteśmy? Znam pojęcie internetowego trolla i nie wypowiadam się na temat wulgarnych, ewidentnie głupich wpisów. Piszę o odmiennym zdaniu prezentowanym spokojnie i bez złości. Dla mnie komentarz pana Guzewicza służy albo podkręceniu dyskusji i zmianie jej toku, bądź faktycznie świadczy o tym, iż chce on poznać rozmówcę. Po co? Ja mam tendencje do szukania teorii spiskowych, cudownie jest bowiem powiedzieć: ta to wiadomo komunistka, ten mason i Żyd, ta głosuje na PO a rodzice tego…. Chcę prezentować swoje poglądy, czy one potrzebują twarzy? Pan Guzewicz zabierając głos musiał liczyć się na dyskusje i komentarze. Podoba mi się propozycja otwartej debaty, ale doprawdy czemu ma ona służyć, ani ja ani pan nie zmienimy poglądów. Kogo będziemy przeciągać na swoją stronę i po co? Proszę następnym razem zamieszczając swoją opinię liczyć się z komentarzami albo przestać korzystać z tej możliwości. Internet to doskonały wynalazek, ale tylko dzieciom trzeba tłumaczyć, że należy umieć z niego korzystać, pamiętając o jego wadach i zaletach.

avatar
~ja
10.01.2013 04:44

Mietek zawsze musi coś palnąć... Co do artykułu, to szkoda, że tak odpuściliśmy Sławę w żużlowym świecie i nawet nie walczymy o nią. Te gadżety, które będą tam licytowane już chyba na amen przekreślają Unię w tym mieście :(

avatar
~Kotwicki Jan
12.01.2013 09:18

Hućpa propagandowa związana z owsiakowym projektem wyciskającym u niektorych łzy serdeczne, ma na celu wyparcie Kościoła Katolickiego z przestrzeni publicznej. To wam się nie uda! Nie dopuścimy do tego! Reakcje ludzi pobożnych, patriotów, wolnościowców jest może nieco spoźniona ale ostatecznie bedą skuteczne. My nie walczymy, my bronimy się przed napastliwym i upierdliwym lewactwem próbującym zaszczepić w Polakach tzw. marksizm kulturowy, który rozwala społeczeństwa Europy Zach. W innym miejcsu wyjaśniłem na czym polega oszustwo pod szlachetną przykrywką. Tegie głowy nad tym pracują. Dlatego w pełni popieram dr-a M.Guzewicza. Polskie społeczeństwo zaczyna zdawać sobie coraz bardziej sprawę ze swojego tragicznego położenia i zaczyna się jednoczyć pod swoimi tradycyjnymi i sprawdzonymi sztandarami. Paradoksalnie ale działalność Owsiaka, Dworaka czy czerwonego Sobaka tylko ten proces przyspieszają.

Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl