Co najczęściej robisz, kiedy potrzebujesz pomocy?
Oczywiście dzwonisz do swojego informatyka. Jest nim przyjaciel, znajomy z pracy lub szwagier. Jak to się odbywa, wiesz najlepiej.
Od ponad 20 lat jako właściciel firmy serwisującej sprzęt komputerowy spotykam się z sytuacjami, kiedy Użytkownik potrzebuje wsparcia. Znam Twój problem od podszewki i wiem, jak ważne dla Ciebie jest, aby problem był rozwiązany szybko i najtaniej. W odpowiednich warunkach serwisant może pomóc zdalnie. Co to oznacza? Klient nie wychodzi z domu. Serwisant może “zajrzeć” do jego komputera przez Internet i usunąć problem. Aby to zrobić, zbudowaliśmy dla Ciebie odpowiednią platformę. Miejsce w którym znajdziesz pomoc. Znajdziesz wiele porad, które pozwolą ci samodzielnie i bez kosztów usunąć problem. W końcu bezproblemowo wyślesz nam komputer, jeśli będzie tego wymagała sytuacja.
W świecie Hi24, nigdy nie stoimy w miejscu. Cały czas się zmieniamy, uczymy i ulepszamy nasze usługi. Ogromną radość daje nam promowanie produktów, które ludzi łączą i wzmacniają relacje między nimi.
W większości przypadków udaje się nam pomóc zdalnie.
Aby taka pomoc była możliwa wystarczy użyć odpowiednich narzędzi. Znając ten problem od podszewki stworzyliśmy stronę www.Hi24.pl - miejsce, gdzie uzyskasz wsparcie informatyczne. Wiemy o tym, że nie wszystko da się naprawić przez telefon. Od czegoś jednak trzeba zacząć.
Najpierw musimy się poznać. Możesz do nas zadzwonić lub napisać na czacie. Opisz konsultantowi swój problem. Zada Ci kilka pytań i jeśli wyrazisz zgodę poprosi o zainstalowanie programu, który umożliwi mu pracę zdalną na twoim komputerze.
Przeprowadzimy analizę. W drugim kroku konsultant dokona analizy problemu i określi sposób jego rozwiązania. Dowiesz się, ile czasu nam to zajmie i ile będzie kosztować.
Udzielimy pomocy. Jeśli wyrazisz zgodę zabieramy się do pracy. Będzie nam miło, jeśli praca konsultanta będzie dla Ciebie szkoleniem. Możesz w niej uczestniczyć i zadawać pytania. Będziesz widzieć co robimy z twoim komputerem i możesz zadawać pytania. Być może konsultant będzie musiał sprawę przekazać serwisantowi. Czas oczekiwania na specjalistę nie powinien być zbyt długi.
Zdalnie pomagamy w następujących sytuacjach:
Usuwamy szkodliwe oprogramowanie
Niby wszystko dobrze, ale komputer zwolnił, zamiast ulubionych stron www pojawiają się śmieci. Czy masz zainstalowane oprogramowanie antywirusowe? To proste. Zróbmy to razem.
Jak to się robi?
Chcesz napisać maila, poprawić zdjęcie, zrobić coś nowego i zaskoczyć znajomych na facebooku? Zróbmy to razem.
Instalacja urządzeń peryferyjnych
Jak zainstalować drukarkę, modem, dodatkowy monitor do laptopa? Co to jest ten bluetooth? Jak przenieść zdjęcia z telefonu na komputer? Zróbmy to razem.
Wszystkie dane w chmurze
Czy zapisywanie swoich filmów i dokumentów na serwerach zewnętrznych jest bezpieczne? Jak zarządzać czasem? Jak delegować zadania? Jak wykorzystywać do tego Internet? To proste. Zróbmy to razem.
Jak usprawnić pracę w firmie?
Kilka osób pracuje nad jednym projektem w tym samym czasie? Jak zarządzać czasem? Jak delegować zadania? Jak wykorzystywać do tego Internet? To proste. Zróbmy to razem.
Problem krytyczny
To nie koniec świata, wiele plików da się odzyskać . Nie wiesz czym otworzyć ten dokument? Jak to robią inni? Nie zostawimy Cię z problemem. Zróbmy to razem.
Czasami pomoc zdalna to za mało.
Możesz podjąć decyzję o wysłaniu komputera do naszego Centrum Serwisowego. Dołożymy wszelkich starań, aby sprawny komputer wrócił do Ciebie w ciągu kilku dni.
Przywiązujemy szczególną uwagę do bezpieczeństwa Twoich danych. Zanim zaczniemy naprawiać oprogramowanie z pewnością wykonamy kopię zapasową Twoich plików, o ile wyrazisz na to zgodę. Obudowa laptopa nie zostanie zarysowana, bo zabezpieczymy ją przed przystąpieniem do pracy. Sprawdzimy stan zasilacza, baterii, dysku twardego, pamięci, wentylatorów i matrycy. Podzespoły się zużywają i czasami wystarczy wymienić jeden z nich, aby nie narażać Klienta na dodatkowe koszty napraw w przyszłości.
Jeśli uznamy, że komputer wymaga szczególnej troski pozostawimy go dłużej na testach. Po naprawie otrzymasz od nas informacje o swoim sprzęcie oraz sugestie dotyczące ewentualnej rozbudowy lub ogólnej kondycji podzespołów. To standardowa procedura serwisowa, która nic dodatkowo nie kosztuje.
Jeśli potrzeba, możemy zutylizować twoją elektronikę i porozmawiać o potrzebach i oczekiwaniach. Z nami dokonasz dobrego wyboru, przy zakupie nowego komputera.