TERAZ18°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Bardzo dobra
reklama

Sprawozdanie Burmistrza Sławy

pon., 28 listopada 2011 11:53
W czwartek odbyła się XV sesja Rady Miejskiej w Sławie. Burmistrz Cezary Sadrakuła w sprawozdaniu mówił między innymi o programie e-urząd oraz nowych zadaniach i wydatkach, do których zobowiązuje gminy ustawa o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej
Sprawozdanie Burmistrza Sławy
Urząd Marszałkowski w Zielonej Górze organizuje szkolenia, związane z wprowadzeniem systemu e-urząd. Pracownicy sławskiego magistratu biorą w tych szkoleniach udział. W grudniu 2011 roku - mówił burmistrz Sławy Cezary Sadrakuła - urząd otrzyma z programu e-urząd 15 komputerów i dwa laptopy. W sprawozdaniu z działalności między sesjami można było usłyszeć również o zadaniu wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Nowa ustawa zobowiązuje gminy do utworzenia stanowiska asystenta rodziny, którego pracodawcą będzie gmina. Więcej szczegółów materiale wideo

Reklama

Podsumowanie

    reklama

    Komentarze 0

    reklama

    Dla Ciebie

    18°C

    Pogoda

    Kontakt

    Nekrologi