TworzymyGłos Regionu

reklama

Sprawozdanie Burmistrza Sławy

Poniedziałek, 28 listopada 2011 o 11:53, autor: 0
Sprawozdanie Burmistrza Sławy

W czwartek odbyła się XV sesja Rady Miejskiej w Sławie. Burmistrz Cezary Sadrakuła w sprawozdaniu mówił między innymi o programie e-urząd oraz nowych zadaniach i wydatkach, do których zobowiązuje gminy ustawa o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej

Urząd Marszałkowski w Zielonej Górze organizuje szkolenia, związane z wprowadzeniem systemu e-urząd. Pracownicy sławskiego magistratu biorą w tych szkoleniach udział. W grudniu 2011 roku - mówił burmistrz Sławy Cezary Sadrakuła - urząd otrzyma z programu e-urząd 15 komputerów i dwa laptopy. W sprawozdaniu z działalności między sesjami można było usłyszeć również o zadaniu wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Nowa ustawa zobowiązuje gminy do utworzenia stanowiska asystenta rodziny, którego pracodawcą będzie gmina. Więcej szczegółów materiale wideo
REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (0)

avatar

Do tej wiadomości nie został dodany żaden komentarz
Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl