Sprawozdanie Burmistrza Sławy
Poniedziałek, 28 listopada 2011 o 11:53, autor: rk 0
W czwartek odbyła się XV sesja Rady Miejskiej w Sławie. Burmistrz Cezary Sadrakuła w sprawozdaniu mówił między innymi o programie e-urząd oraz nowych zadaniach i wydatkach, do których zobowiązuje gminy ustawa o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej
Urząd Marszałkowski w Zielonej Górze organizuje szkolenia, związane z wprowadzeniem systemu e-urząd. Pracownicy sławskiego magistratu biorą w tych szkoleniach udział. W grudniu 2011 roku - mówił burmistrz Sławy Cezary Sadrakuła - urząd otrzyma z programu e-urząd 15 komputerów i dwa laptopy.
W sprawozdaniu z działalności między sesjami można było usłyszeć również o zadaniu wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Nowa ustawa zobowiązuje gminy do utworzenia stanowiska asystenta rodziny, którego pracodawcą będzie gmina.
Więcej szczegółów materiale wideo