Długopisy z logo – z czego wynika ich popularność?
Z pewnością najważniejszą zaletą, jaka skłania przedsiębiorców do inwestowania w długopisy z logo, jest ich niska cena – to tanie produkty, które można zamówić w dowolnej ilości, optymalizując ich liczbę do indywidualnego zapotrzebowania. Proste modele nie kosztują dużo, a opatrzone nazwą Twojej marki i danymi kontaktowymi stanowią doskonały sposób na reklamę. Co więcej, są to gadżety praktyczne. Każdego dnia ludzie na całym świecie korzystają z przyrządów do pisania – robią to w pracy, szkole, na uczelni czy w urzędach, sięgając po długopisy znajdujące się pod ręką. Dlaczego zatem w ich zasięgu nie mogłyby znaleźć się długopisy reklamowe z logo Twojej firmy?
Warto podkreślić również uniwersalność tego rozwiązania. Długopisy z logo możesz podarować każdemu! To świetny pomysł na promocyjny upominek dla klientów korzystających z Twoich usług, współpracujących z Tobą kontrahentów czy podwładnych. W każdym z tych przypadków okazujesz szacunek i sprawiasz, że osoba obdarowana czuje się doceniona oraz ma poczucie lojalności wobec Ciebie i Twojej marki. Dzięki temu wzrasta prawdopodobieństwo, że w przyszłości skorzysta z Twoich usług, a jeśli jest pracownikiem – z większą motywacją i zaangażowaniem będzie wykonywać zlecone jej obowiązki.
Na co zwracać uwagę, wybierając długopisy reklamowe?
Choć może się wydawać, że przy zamawianiu tak prostych akcesoriów, jakimi są długopisy z logo, nie trzeba weryfikować konkretnych parametrów, nic bardziej mylnego! Mają być one przecież swego rodzaju wizytówką Twojej firmy, nie warto zatem pozostawiać ich wyboru przypadkowi. Jako gadżety reprezentujące Twoją markę, powinny cechować się wysoką jakością i być praktyczne – tylko wtedy wywołają w użytkownikach pozytywne odczucia i sprawdzą się na co dzień. Dokonując zamówienia, sprawdź koniecznie:
- kolor wkładu – najpopularniejsze są oczywiście modele piszące na niebiesko i czarno. Uznaje się je za najbardziej uniwersalne i przydatne niezależnie od okazji. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby wybrać czerwone czy zielone,
- sposób włączania – do wyboru masz długopisy reklamowe uruchamiane poprzez naciśnięcie pstryczka oraz klasyczne modele zamykane skuwką,
- materiał wykonania – tanie długopisy z logo są produkowane przeważnie z tworzywa sztucznego – dzięki temu nie kosztują dużo, jednak nie musisz obawiać się, że plastik to kiepski pomysł. Jest on stosunkowo odporny na uszkodzenia, pozwala na wykreowanie dowolnej personalizacji i możesz zamówić go w wielu kolorach obudowy, co rozszerza pole do eksperymentowania ze stylem zamawianych gadżetów.
Jak widzisz, długopisy reklamowe to dobry pomysł na promocję marki – wybierając je, zyskujesz szansę na szybkie rozpowszechnienie wizerunku swojej firmy. Nie musisz inwestować dużych nakładów w działania marketingowe. Nieraz proste i sprawdzone rozwiązania okazują się najlepsze.