Lekarz po przeprowadzeniu wstępnego wywiadu udzieli teleporady. W przypadkach wymagających badania pacjenta, zostanie ustalona godzina osobistego przyjęcia. Osobom nie posiadającym telefonu lub mającym problem w obsłudze aparatu personel szpitala zapewnia pomoc w namiocie przed wejściem. Indywidualna obsługa pacjentów umożliwia zapobieganie rozprzestrzenianiu się wirusa oraz ogranicza narażenie pacjentów na zakażenie.
Przypominamy, że nocna i świąteczna opieka zdrowotna to świadczenia w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej udzielane od poniedziałku do piątku w godzinach od 18.00 do 8.00 dnia następnego oraz całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy.
Z pomocy lekarza i pielęgniarki w nocy, w dni wolne i w święta można skorzystać w razie:
- nagłego zachorowania;
- nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących bezpośrednie zagrożenie życia lub istotny uszczerbek zdrowia, a zastosowane środki domowe lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy;
- gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni może znacząco niekorzystnie wpłynąć na stan zdrowia.
Marta Pióro -rzecznik prasowy Grupa Nowy Szpital