TERAZ18°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Bardzo dobra
reklama

„Komentuj. Nie obrażaj”

czw., 24 maja 2012 16:42
„Komentuj. Nie obrażaj” – to hasło akcji, która wystartowała w polskim internecie z udziałem największych polskich mediów. Jej cel to podniesienie poziomu kultury wypowiedzi w sieci. Zw.pl popiera tę inicjatywę
Komentuj. Nie obrażaj
- Szanujemy wolność wypowiedzi, ale tez czujemy się odpowiedzialni społecznie za kształtowanie środowiska nowych mediów i całej przestrzeni on-line’owej – mówi Paweł Klimiuk, rzecznik Onetu, który jest pomysłodawcą akcji. Projekt jest wspierany przez największe media działające w polskim internecie, zrzeszone w IAB Polska. Akcja ma również swoją stronę dedykowaną http://www.komentujnieobrazaj.pl – Internet jest dokładnym odzwierciedleniem przekroju społecznego. To, jak zachowujemy się na co dzień w kontaktach z rodziną, przyjaciółmi, współpracownikami, ale również w centrum handlowym, na ulicy oraz za kierownicą – ma także decydujący wpływ na to jak wygląda nasza aktywność w internecie – powiedział Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska. Wśród uczestników akcji, oprócz Onetu - pomysłodawcy serwisu, znaleźli się: SociAll, Agora SA, Wirtualna Polska, o2, Marquard Media Polska, GG Network, Interia.pl, NK, ARBOinteractive, TVN, Polskapresse oraz TVP.pl. Patronem honorowym akcji zostało Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. (źródło: onet.pl)

Reklama

Podsumowanie

    reklama

    Komentarze 5

    reklama

    Dla Ciebie

    18°C

    Pogoda

    Kontakt

    Nekrologi