TworzymyGłos Regionu

reklama

Gmina Wschowa poszukuje sekretarza

Czwartek, 06 czerwca 2019 o 15:07, aktualizacja Piątek, 07 czerwca 2019 o 08:49, autor: 22
Gmina Wschowa poszukuje sekretarza

Każda gmina musi mieć sekretarza. Obowiązek jego powołania spoczywa na burmistrzu w terminie max 3 miesięcy po wystąpieniu wakatu, Urząd Miasta i Gminy we Wschowie ogłosił konkurs na stanowisko sekretarza gminy, Na kandydatów urzędnicy czekają do 17 czerwca, do godziny 10:00.  Każdy, kto posiada odpowiedni staż pracy w administracji i spełnia inne, wskazane poniżej wymagania powinien zapoznać się z tą informacją.

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
 
1. wykształcenie wyższe,
 - staż pracy co najmniej 10 -letni w administracji publicznej,
-  staż pracy na stanowisku kierowniczym 2- letni,
2. znajomość ustaw:
 - o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
 - o ochronie danych osobowych,
 - o finansach publicznych,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. obywatelstwo polskie,
6. nieposzlakowana opinia.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
 
Do podstawowych zadań w szczególności należy:
  1. organizowanie pracy Urzędu i sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem bieżących zadań, prawidłowym i terminowym załatwianiem spraw;
  2. nadzór nad Biurem Organizacyjnym,
  3. prowadzenie powierzonych przez Burmistrza spraw Gminy;
  4. zapewnienie merytorycznej, technicznej i organizacyjnej obsługi sesji Rady, posiedzeń komisji Rady;
  5. nadzorowanie prowadzenia rejestru skarg i wniosków oraz nadzorowanie prawidłowości ich załatwienia;
  6. usprawnianie pracy Urzędu oraz wprowadzenie nowych metod i technik zarządzania;
  7. kształtowanie i rozwój kultury organizacyjnej Urzędu;
  8. opracowywanie propozycji zmian Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy oraz innych regulacji wewnętrznych;
  9. wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w granicach upoważnienia udzielonego przez Burmistrza;
  10. prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie informacji publicznej;
  11. planowanie kosztów bieżącego funkcjonowania Urzędu;
  12. koordynowanie narad pracowniczych;
  13. nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej;
  14. współpraca z Krajowym Biurem Wyborczym w sprawach związanych z wyborami: samorządowymi, do Sejmu i Senatu RP, na Prezydenta RP, Parlamentu Europejskiego, przeprowadzaniem referendów oraz innych;
  15. udział w sesjach Rady Miejskiej.

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
 
-List motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
-życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej z nr telefonu, e-mail (CV)-własnoręcznie podpisany,
-kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
-kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy lub  zaświadczenie w przypadku kontynuacji zatrudnienia, lub zaświadczenie/oświadczenie w przypadku działalności gospodarczej prowadzonej osobiście),
-kserokopie dokumentów o posiadanych  dodatkowych kwalifikacjach, umiejętnościach,
-kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2018r., poz. 1260),
-podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
 
Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
 
1) dokumenty wymienione powyżej,
2) CV uwzględniające dokładny przebieg kariery zawodowej opatrzone klauzulą:
 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach rekrutacji na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Miasta i Gminy.”
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-06-17 10:00:00
b. Sposób:
Terminy i miejsce składania ofert.
 
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w Biurze Obsługi Interesanta UMiG Wschowa, ul. Rynek 1, Ratusz – parter, p. 7 lub przesłać pocztą na adres Urzędu ( 67-400 Wschowa, ul. Rynek 1) z dopiskiem na kopercie Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa w terminie do dnia   17 czerwca 2019r. - do godz. 10.00.
 
W przypadku składania ofert pocztą należy uwzględniać czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. (liczy się data wpływu do urzędu). Nie będą rozpatrywane oferty, które wypłyną do Urzędu Miasta i Gminy we Wschowie po 17 czerwca 2019r. po godz. 10.00 oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.
Osoby zakwalifikowane do następnego etapu zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Urzędu Miasta i Gminy we Wschowie w Biuletynie Informacji Publicznej  www.bip.gminawschowa.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.
 
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie bez podania przyczyny.
REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (22)

avatar

avatar
~jola
06.06.2019 19:01

Minister Woś ma 28 lat życia to w żadnym wypadku nie mógłby kandydować na sekretarza we Wschowie.

avatar
~Poparzony władzą
06.06.2019 19:41

Dziwne... Tytuł doktora nauk bylejakich nie jest potrzebny? Bo nowa władza takowych zatrudnia. I równie szybko zwalnia. Dlaczego? Bo są bidule za mądre :)

avatar
~Ustawka?
06.06.2019 20:12

Z ustawy o pracownikach samorządowych: „Na stanowisku sekretarza może być zatrudniona osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym wjednostkach, o których mowa w art. 2, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa wart.2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych”. To skąd te 10 lat?

avatar
~wiedza
07.06.2019 13:15

jest już po prostu kandydat i ogłoszenie jest pisane pod niego.... więc skoro 10 lat w administracji, to wykosi pozostałych z mniejszym stażem wg ustawy. I po sprawie.

avatar
~G
06.06.2019 20:16

A co burmistrzowi skończyli się znajomi z Wrocławia?

avatar
~Zbynek
06.06.2019 22:14

No chyba ktos tu na glowe upadl. Wytlumaczcie mi prosze po co w taki razie jest dyrektor biura organizacyjnego? Przeciez ta struktura organizacyjna jest jakas poroniona. Dublowanie stanowisk. Pracownicy beda mieli kierownikow, kierownicy dyrektora, dyrektor sekretarza a sekretarz burmistrza. Brawa dla burmistrza. Dziekujemy za najlepsze doswiadczenie samorzadowe. BRAWO TY. Myslelismy, ze Danki nikt nie przebije a tu prosze (...)

avatar
~Mieszkanka
06.06.2019 23:07

Miejsca w samochodzie się skończyły haha

avatar
~Zosia
06.06.2019 23:23

Ludzie rezygnują z pracy bo .... a szkoda. Pani Grażyna pracowała jak mrówka, odchodzi ciekawe dlaczego ?? Szkoda. Zdrowie jest najważniejsze.

avatar
~Korpoludek
07.06.2019 06:37

No przeciez to oczywiste, ze ludzie odchodza bo sa kiepscy i nie potrafia sie pogodzic z tym, ze nic przez lata nie robili a teraz musza. Nie dlatego, ze Nowy Zespol Wschowy to pomylka. Napewno nie...

avatar
~Macias
07.06.2019 09:50

I taki poziom sarkazmu szanuję. Zaraz obok "max" w tekście i innych polingliszy. W sumie, jak tak dalej pójdzie, to jeden kierownik będzie zarządzał jednym, "max" dwoma pracownikami. Taka piramida Cheopsa zweżająca się od spodu. Jak w końcu padnie, to pogrzebie ten Kair lubuskiego w pyle.

avatar
~Zenek
07.06.2019 08:52

Hymm.,. chyba mógłbym aplikować - a gdzie się dowiem ile zarabia sekretarz gminy? Jest oferta, a nie ma najważniejszej informacji - ZA ILE ten ogrom obowiązków trzeba unieść?

avatar
~Kandydat na stanowisko
07.06.2019 14:24

Zależy kto wygra, to chyba jasne :)

avatar
~do Zenka
07.06.2019 10:11

Sprawa kasiorki jest obecnie bardzo drażliwa. Wczoraj jedna z radnych usiłowała się dowiedzieć jakie są koszty zatrudnienia wice burmistrza i nie dało się podać od ręki. Naprawdę w dobie komputerów nie da się tego zdobyć od od ręki?

avatar
~Eh
07.06.2019 20:15

Po co komputery? Przecież na miejscu siedział zainteresowany i mógł sam udzielić odpowiedzi ile za ostatni miesiąc Urząd na niego wydał brutto :) × 12 /każdy ma kalkulator przy sobie/ i wszystko jasne

avatar
~Adaś
07.06.2019 11:34

Wymagania i zakres obowiązków zbliżony do pracy jak w wielkiej korporacji i może należałoby jeszcze dodać, że czas pracy nieograniczony - zbliżony do 300h/miesiąc ( jak w prawdziwym biznesie) ? Samo życie ….. znowu "wejdzie" do akcji radny p. Gliński z pytaniem - burmistrzu, na ile obciążasz tym stanowiskiem koszty gminy ? Której wiosce ucinamy budowę chodnika ? Byłem zdania ( jestem nadal), że powiaty jako twory to typowe "żerowiska" dla bardzo dużej grupy ludzi "wygranych " w wyborach (dotyczy to każdej partii) więc marnotrawstwo na tym poziomie stało się czymś co tolerujemy bez zastanowienia się - po co Oni tam są ? A przecież to mogłaby wykonywać gmina z taką samą skutecznością przy mniejszych kosztach ? Analogicznie jest i tu w gminie. Sekretarz gminy za ok. 65 tys. /rok + dyrektor od spraw org. za ok. 55tys./rok z pokrywającym się zakresem obowiązków ? Mnie zawsze to intryguje ….. kto komu będzie kawę nalewał ? Wypada jedynie zadać pytanie - a co na to "rada nadzorcza" gminy Wschowa ? ….. czyli Wyborcy ! Burmistrz Antkowiak jest pewien swego, że przywraca należytą godność i organizację pracy urzędu do poziomu idealnego wzorca po tym co "zburzyła" p. Patalas , że robi to zgodnie z prawem i tak pewnie jest. Panie "Zbyszku" , ….. też myślałem, że kandydat na burmistrza przed tak niewątpliwie ważną decyzją, sam ocenia swoje możliwości z powagą i samokrytycyzmem ? Po opoce p. Grabki poziom wschowskiej władzy zaczął zniżać się niebywale ……. wrogość wobec konkurencji , czupurność w parze z arogancją i olbrzymia niewiedza stało się wyznacznikiem sukcesu ( np. Grabieżcy) . Skoro "Wyborca jesień 2018" taką formę władzy sobie przytulił ( łącznie ze mną) to i dzisiaj odpowiadam sobie - głupiś byłeś, ……. ale też się usprawiedliwiam, …. obaj kandydaci byli warci trzech groszy. Adaś

avatar
~do Adaś
09.06.2019 20:13

Z tego co Pan piszesz wynika, że nie tylko byłeś, ale i dalej jesteś.

avatar
~zobacz referat rady miejskiej na bip.gminawschowa.pl
07.06.2019 12:03

do Maciasa - jest jeszcze lepiej niż piszesz! W referacie rady miejskiej jest jeden pracownik i jest sam dla siebie kierownikiem.

avatar
~do kom.powyżej
08.06.2019 07:31

..a w innym są dwie pracownice,kierownik i dyrektor ...super,

avatar
~Ja cię nie mogę...!
08.06.2019 12:03

Trzeba było niespełna 30 lat pożyć w wolnej Polsce, aby doczekać się takiego CUDACTWA ADMINISTRACYJNEGO jak za tego obecnie burmistrza i jego szalonej koalicji !!!!. Pytanie: - co jest nie tak z obecnie wybraną Radą i Radnymi MiG Wschowa, że pozwalają na takie wybujałe - ekstremalne pomysły i ich wdrażanie w życie tej władzy???. Ludzie - Wschowa potrzebuje inwestycji, nowych miejsc pracy, rozwoju infrastruktury a nie WIDZI MI SIĘ obecnego burmistrza !.

avatar
~do kom.powyżej
08.06.2019 19:28

Dopóki tylko Czopek i Emanuela będą pytać, nic się nie zadzieje,jak wreszcie inni ruszą z pytaniami...

avatar
~Kandydat
08.06.2019 13:29

Nie wiem czy te ogłoszenie jest poprawnie przygotowane. Zgodnie z ustawą 2-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym, które musi być urzędnicze a nie jakieś tam gdziekolwiek np. w firmie komercyjnej.

avatar
~Poparzony władzą
08.06.2019 20:57

Szanowni Państwo, Panie Burmistrzu, w całym tym internetowym bełkocie, moim zdaniem, za mało widoczna jest pewna bardzo ważna sprawa. Sprawa, której świadomość burmistrz posiada i to go napędza w działaniu. Cóż to za sprawa? To, że, tak naprawdę, wszyscy możemy sobie tylko pogadać. Ktoś wierzy jeszcze w sumienie i uczciwość władzy? ☺️

Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl