TworzymyGłos Regionu

reklama

We Wschowie uzbierano ponad 7 tysięcy
obrazek
7 tysięcy 838 złotych i 24 grosze - tyle udało się zebrać we Wschowie podczas XXII Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 12 wolontariuszy od godziny 7.00 rano do 20.00 kwestowali na ulicach Wschowy. Od 16.00 na wschowskim rynku rozpoczął się koncert, który dodatkowo wspomagał dzisiejsze wydarzenie czytaj całość artykułu

Komentarze

avatar

avatar
~go
13.01.2014 14:49

Problem nie tkwi w wolonariuszach tylko w osobach obdarowujac tych. We wschowie było ich tylu że uzbierało się 7 tys. Ją znalazłam wolontariuszy a jeszcze potem wyslalam sms

avatar
~Griszka
13.01.2014 14:51

do rudej: http://www.youtube.com/watch?v=oYcLk89DREc

avatar
~Kacpa
13.01.2014 15:13

Ruda jesteś jeszcze młodą dziewczyną, masz wiele energii, którą spalasz niepotrzebnie pisząc nieprzemyślane komentarze. Nie zamierzam dyskredytować Cię bardziej, niż Ty sama już zrobiłaś wrzucając tego photobloga, więc kończę dyskusję.

avatar
~Zenek
13.01.2014 15:32

Jak dla mnie to WSCHOWA nie ma się za bardzo czym pochwalić. 7 tys zł to lekka rozpacz. Nie można mieć pretensji do wolontariuszy ( dobrze że w ogóle ktokolwiek kwestował i ktokolwiek się zajął WOŚP-em w FWS). Z drugiej strony są inne możliwości przekazania tej symbolicznej złotówki. Tak czy inaczej jak zwykle niestety wypadamy blado i gorzej.

avatar
~dziad Borowy
13.01.2014 15:37

Z poglądami Rudej zgadzam się tak średnio powiedzmy. Natomiast to mówi samo za siebie: "Twój komentarz zawierał fałszywą informację. Jestem mieszkańcem Wschowy i nic nie wiem o tym, aby cała wschowska społeczność podzielała Twoją opinię. Komentarz nie zostanie przywrócony." Wiadomo, że każdy człowiek ma SWOJĄ opinię i ją wyraża. Również na temat tego czy inni jego poglądy podzielają. W obu przypadkach może się rzecz jasna mylić, ale jeśli ta opinia nie do końca pokrywa się z opinią Administratora, to nie zostaje opublikowana. Pięknie, nic dodać nic ująć. od administratora: Nie rozumiemy się. Opinia administratora nie odgrywa tutaj żadnej roli. Jeżeli administrator jest mieszkańcem Wschowy, a nie podziela opinii, jaką wyraziła komentatorka ruda na temat p. Zbigniewa Iłowskiego, to teza komentatorki rudej, że cała społeczność wschowska podziela opinie rudej jest już na tym etapie fałszywa. A przypomnę, że ruda uznała, że jej komentarz nie zawierał fałszywych informacji.

avatar
~ruda
13.01.2014 15:52

już tylko zacytuje Rasa: nie mówisz nic chociaż kłapiesz pyskiem szkoda nerwów zaraz stracę wszystkie

avatar
~ruda
13.01.2014 15:53

przepraszam za to jedno wulgarne słowo, ale raperzy to taka banda niekulturalnych dresów.

avatar
~dziad Borowy
13.01.2014 16:01

Ależ dokładnie o to mi chodziło i zrozumiałem logiczne podwaliny decyzji administratora. Tyle że: nawet jeśli ruda jest (megalomanką) i wydaje jej się, że 100% narodu ją popiera to Wy, jako administracja usuwacie jej komentarz bo już matematycznie można dowieść, że co najmniej 1/15000 wschowian opinii rudej nie podziela. Czyli nie chodzi o nieobrażanie i szacunek dla poglądów innych, a o suche przekazywanie faktów (nie opinii) Pytanie w takim razie: jaki jest w ogóle sens dawania czytelnikom możliwości zamieszczania własnych OPINII (za Słownikiem Języka Polskiego: "czyjeś zdanie o kimś lub o czymś; sąd; osąd; zdanie; pogląd; renoma; reputacja;"), skoro najwyraźniej mają być one nośnikiem bez emocji, bez poglądów, bez osądów? Czyli rozumiem, że jak np będę chciał pochwalić jakiegoś urzędnika i mu w komentarzach podziękować i napisać "świetny z pana fachowiec panie xxx" to mi nie wolno, bo zawsze ktoś się znajdzie w administracyjnych granicach miasta niepodzielający tej opinii? od administratora: 1. Usunięty został fragment komentarza, który zawierał fałszywą opinię. 2. Nie zostały usunięte te fragmenty, które zawierały opinie rudej. 3. Teza, że administrator usunie każdą opinię jest w związku z tym również fałszywa. 4. Administrator ma również na względzie dobro osób trzecich, wymienionych z nazwiska, co do których opinia rudej była jw. czyli fałszywa. 5. Administrator kieruje się również racjonalnymi przesłankami, uważając, że skoro komentatorka ruda była również uczestniczką wczorajszego finału WOŚP na wschowskim rynku, to zdaniem administratora nic nie stało na przeszkodzie, żeby podzielić się swoją opinią z osobą zainteresowaną.

avatar
~jonny
13.01.2014 17:15

również zgadzam się po części z opinią rudej, bo dlaczego dziewczyny z klubu CKiR oraz p. Machowskiej miały dużo więcej czasu niż zespół,który musiał się do takiego występu przygotowywać przez na prawde długi czas, tylko po to żeby zagrać przez 20 minut jak to było w przypadku pierwszego i może 30 minut w przypadku drugie zespołu? same przewiezienie sprzętu przypuszczam że zajęło zdecydowanie więcej czasu. A do tego jak było widać na scenie wszystko musieli robić w biegu, a przecież trzeba nastroić gitary i ustawić głośność. Moim zdaniem (i przypuszczam, że nie tylko) dużo fajniej usłyszeć muzykę graną na żywo niżsam śpiew i puszczony z komputera podkład. Druga sprawa to faktycznie mała ilość zebranych pieniędzy i wolontariuszy ale to jużnie wina p.Iłowskiego czy p.Śliwińskiego bo myśle że w tej kwestii zrobili co mogli i za to należą im się brawa ;) Mam nadzieje że zostaną wyciągnięte wnioski z tegorocznego finału i za rok będzie już dużo lepiej ;)

avatar
~joł
13.01.2014 18:22

skiba ty śpiewać nie umiesz!

avatar
~jolka
14.01.2014 15:53

Przestańcie krytykować tych co coś zrobili.Krytykujcie tych którzy nie zrobili nic- a mogli.

avatar
~ja
14.01.2014 20:42

jak robicie zdjęcia to róbcie wszystkim np.chodzi o przedszkola a nie tylko jednemu.

avatar
~Paweł
15.01.2014 21:26

Przede wszystkim do Patrycji (Rudej), ale również do innych myślących podobnie. Wokalistki z Klubu Piosenki Solo są bardzo dobrze! Przynajmniej większość z nich i tu wymienię imionami: Zuzia, Kaja, Jagoda i Oliwia, żeby nie było, że jest mi je ciężko rozróżnić. Wcale się nie dziwię, że występują tak często bo 1.są dobre w tym co robią 2.gdyby nie one to nie byłoby po co wgl przychodzić na te różnego typu imprezy. I jeśli sądzisz, że nie widać między nimi różnicy w śpiewaniu to najwidoczniej nie masz słuchu! ;) Co do zespołów 1. muzyka dobra ale wokal nie przebija nawet w minimalnym stopniu zdolności ww. dziewczyn, 2. dobrze, ale bez rewelacji, chociaż fajnie czasami posłuchać czegoś innego :) 3. większość piosenek w wykonaniu Marceliny mi się podobała, miała ciekawe interpretacje i przyjemny repertuar. A co do wolontariuszy, myślę że nikt nie powinien w tej sprawie narzekać, bo z tego co mi wiadomo to nie ma granic wiekowych, które dyskwalifikowały by kogoś w chodzeniu z puszką i zbieraniu pieniędzy. Jedyne co to fakt, że duża liczba chętnych nie wiedziała gdzie może się zgłosić żeby pomóc w zbieraniu.. Tak na sam koniec przeczytałem kilka notek na Twoim blogu po czym stwierdziłem, że są strasznie monotonne, w sensie każda jest na inny temat ale we wszystkich (które przeczytałem) jest tylko krytyka.. Czy są wgl rzeczy które Ci się podobają? Takie jest MOJE ZDANIE na ten temat ;)

avatar
~Beata
15.01.2014 22:52

Chwała wszystkim tym którzy pomagali -wolontariuszom ,wokalistkom itd.Niska frekwencja to zasługa ludzi prowadzących nagonkę na Owsiaka m.i.n.(KK). A tak na marginesie we Wschowie są tez inne zespoły , chóry i stowarzyszenia które mogły wystąpić.

avatar
~jonny
16.01.2014 15:19

Paweł... Słuchu to może ty nie masz bo z tym że śpiewają tak samo to jest akurat prawda. Chodzi tu o wyuczenie, widać u nich tą samą technikę śpiewu. Co do Twojej opinii o zespołach to prosze Cię... przy takim Fatalnym nagłośnieniu wiele się zrobić nie dało... Ja np, tekstu nie rozumiałem i to nie jest wina wokalistek. Oczywiście szanuje wokalistki z klubu ale w mojej opinii ich wokal nie przebijał nawet w minimalnym stopniu zdolności dziewczyn z pierwszych dwóch zespołów ;) fakt który mi się nie podobał to w przypadku wokalistki drugiego zespołu, a mianowicie czytany tekst i ręka w kieszeni ;)

avatar
~mieszkaniec wschowy
16.01.2014 16:20

mnie i nie tylko,tez juz bokiem wychodza spiewy tych dziewczyn.dziekujemy, wystarczy.

avatar
~Paweł
16.01.2014 17:28

Może i technikę maja podobną, ale chodzi także o barwę i możliwości! I tak na dobrą sprawę, to źle się wypowiedziałem tylko na temat wokalu w zespole Interno, ponieważ rzeczywiście jest kiepski! I może mam zły tok myślenia ale wolę słuchać kilku różnych dziewczyn (czyimś zdaniem) "śpiewających tak samo" , niż jednej (moim zdaniem) śpiewającej fatalnie ;)

avatar
~jonny
18.01.2014 13:58

po twoich komentarzach można spokojnie stwierdzić że jesteś jakiś znajomym dziewczyn śpiewających w tym klubie ;) mnie się wokal w zespole interno bardzo podobał bo dziewczyna ma fajny i mocny głos, a to że Ty masz jakiś awers do niej czy nie wiem... zazdrościsz jej to już nie moja sprawa. Moim zdaniem śpiewa dużo lepiej niż te nastawione jak w zegarku dziewczynki ;) a to że organizatorom nawet nie chciało się sprawdzić jak słychać wokal i wszytko ustawić akurat jak zaczął grać ten zespół to już pozostawię bez komentarza ;)

avatar
~Paweł
18.01.2014 21:21

Znam dobrze tylko jedną dziewczynę z tego klubu, resztę kojarzę z występów. Monikę też znam, nic do niej nie mam i ją lubię. Słyszałem jak śpiewa również z lepszym nagłośnieniem ale zdania nie zmieniam ;p + nagłośnienie było słabe od samego początku a nie tylko na występie zespołu Interno ;)

avatar
~ania
18.01.2014 21:25

A pan Paweł to jakiś muzyk z wykształcenia, że komentuje wokale? Dziewczyna śpiewała fajnie i mnie się podobało. Super ,że chciała z siebie coś dac w tym dniu. A pan Pawełek oprócz krytyki to jak działał dla WOŚP? Pozdrawiam

Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl