1. Gadżety reklamowe z nadrukiem - pomysłowo i w trendach
2. Jakość jest modna
3. Gadżety z nadrukiem - dla kogo?
4. Gadżety promocyjne eko-friendly
W dobie internetu niezwykle łatwo nabyć różnego rodzaju produkty. Ale faktem jest, że to, czym zostajemy obdarowani, nadal nas cieszy. Wszak upominki sprawiają radość i wyzwalają w nas poczucie wdzięczności wobec osoby obdarowującej. Dlatego każdy właściciel biznesu powinien zaprzyjaźnić się z gadżetami z nadrukiem, które będą promować firmę i korzystnie wpływać na jej wizerunek w oczach kontrahentów, dostawców, klientów, ale i pracowników.
1. Gadżety reklamowe z nadrukiem - pomysłowo i w trendach
Gadżety reklamowe z nadrukiem to szerokie pojęcie. Lista produktów jest naprawdę długa, ale warto podkreślić, że ciągle się aktualizuje. Na przestrzeni lat nie zmieniło się jedno - produkty reklamowe z logo firmy nadal są jak najbardziej pożądane. Dzięki nim możesz zadbać o rozpoznawalność marki, dotrzeć do grupy docelowej klientów, ale też poprawić relacje z pracownikami lub kontrahentami. Jeśli dobrze poprowadzisz działania marketingowe, zbudujesz świadomość marki i będziesz wzbudzać zaufanie. Ale żeby tak było, warto przemyśleć, w jakie gadżety firmowe z nadrukiem należy zainwestować. To kwestia ważniejsza, niż może się wydawać.
Na liście najpopularniejszych produktów reklamowych z logo firmy znajdują się-
- kubki reklamowe
- breloki
- smycze reklamowe
- torby reklamowe
- koszulki z nadrukiem
- gadżety biurowe - długopisy, ołówki itp.
- kalendarze
- notesy
- powerbanki
- słuchawki bezprzewodowe
- myszka do komputera
- pamięć USB
W związku z tym, że obecnie home office i praca hybrydowa dyktuje trendy także w gadżetach z nadrukiem, warto pomyśleć o upominkach, które przydadzą się właśnie podczas pracy w domu. Dlatego coraz popularniejsze są np. wszelkie poduszki, planery, biurkowe nawilżacze powietrza, rośliny, maty do domowych ćwiczeń. W trendach jest również odzież zawierająca nadruki reklamowe. Oprócz koszulek modne są bluzy z kapturem, domowe dresy, kapcie itd.
Przed ważną okazją, jak święta, jubileusz itp. warto też pomyśleć o inwestycji w gift boxy prezentowe.
2. Jakość jest modna
Tym, co z pewnością wyszło z mody, jest bylejakość. Tanie gadżety reklamowe, które po chwili wylądują rzucone w kącie, ponieważ będą popsute lub zwyczajnie nieprzydatne, nie pomogą zbudować pozytywnego wizerunku firmy. Dlatego mimo wszystko lepiej porzucić popularne smycze i breloki na rzecz bardziej praktycznych produktów. Upominki reklamowe warto zmodyfikować tak, by były praktyczne i przyjazne środowisku. Artykuły reklamowe powinny pokazywać, że firma troszczy się o innych i jest na bieżąco z wszelkimi trendami.
Jeśli kupujemy artykuły biurowe, to te z powłoką antybakteryjną. Jeśli inwestujemy w torby z nadrukiem, porzućmy plastik np. na rzecz bawełny. Jeśli wybieramy kubki, postawmy na te termiczne. Przykładów takiego "odświeżania" sprawdzonych gadżetów reklamowych jest wiele. Jeśli masz jakieś wątpliwości lub brak Ci pomysłu, warto odwiedzić portal marketingowy i zaktualizować swoje informacje.
3. Gadżety z nadrukiem - dla kogo?
Gadżety reklamowe przez wielu właścicieli firm postrzegane były jako jeden ze sposobów na dotarcie do klientów. Oczywiście w tej kwestii nic się nie zmieniło, warto jednak nieco zmodyfikować strategię.
Gadżety firmowe sprawdzą się w sytuacji, gdy chcemy budować dobre relacje z kontrahentami, dostawcami, pracownikami. Co ważne, nie powinniśmy pomijać także tych pracowników, którzy na co dzień pracują z domu. Dbałość o relacje z pewnością zaprocentuje w przyszłości, dlatego gadżety reklamowe należy potraktować jako inwestycję w lepsze jutro.
Zwróć uwagę na to, by obdarować daną osobę czymś, co naprawdę jej się przyda i będzie działać na korzyść wizerunku firmy.
4. Gadżety promocyjne eko-friendly
W 2022 roku zdecydowanie warto poświęcić więcej uwagi bardzo ważnemu trendowi, jakim są gadżety reklamowe eko-friendly. W społeczeństwie narastają nastroje proekologiczne. Wiele osób uważa, że odpowiedzialne za degradację środowiska naturalnego są duże firmy. Jeśli dana firma pokazuje swoją ignorancję i obdarowuje kogokolwiek plastikowymi gadżetami, zamiast zyskać, może tylko stracić. Dlatego postaw na gadżety ekologiczne.
Akcesoria reklamowe powinny być wykonane z papieru, drewna, ewentualnie metalu. Bardzo popularne są produkty z włókna bambusowego i pochodzące z recyklingu. Coraz więcej osób, wybierając upominki firmowe, zwraca uwagę na odpowiedni certyfikat, np. GOTS.
Dobre wieści są takie, że potrzeba jak zwykle okazała się matką wynalazku. W związku z tym pojawiło się mnóstwo pomysłów na naturalne, ekologiczne upominki, wybór jest duży i z pewnością każdy znajdzie coś, co go zainteresuje.
Pamiętaj, że obecnie wyznaje się zasadę "mniej, ale lepiej i drożej". Dzięki prostym zmianom zbudujesz prestiż firmy.