Profesjonalna strona internetowa
Nie bez powodu firmy płacą krocie, żeby posiadać dopracowaną do perfekcji, nowoczesną stronę internetową. Witryna jest pierwszym elementem, z którym styka się potencjalny klient. Jeśli trafi na nieestetyczną stronę z nieaktualną treścią straci zaufanie do przedsiębiorstwa. Witryna powinna być zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami web designu. Użytkownicy są obecnie bombardowani informacjami, dlatego nie lubią przebywać na stronach mających kłopotliwy interfejs. Obsługa witryny musi być prosta i intuicyjna. Powinny się na niej znaleźć mikro akcje zachęcające do korzystania z portalu oraz animacje uatrakcyjniające wygląd layoutu. Poza tym, konieczne jest regularne aktualizowanie treści na stronie i umieszczanie na niej wartościowego contentu.
Akcesoria z logo firmy
Bardzo ważnym elementem w budowaniu wizerunku firmy oraz docieraniu do nowych odbiorców jest promocja przedsiębiorstwa za pomocą gadżetów. Kubki, długopisy, notesy czy odzież są produktami, które można rozdawać podczas spotkań biznesowych, konferencji, eventów, kampanii marketingowych. Poza tym, świetnym pomysłem jest zamówienie pracownikom uniformów z logo przedsiębiorstwa lub przydatnych elementów garderoby. Pracownicy wykonujący zadania na zewnątrz mogą nosić wygodne kurtki takie jak te dostępne na: https://www.giftyonline.pl/pl/produkty/53/kurtki-softshelle-z-logo-firmy lub czapki czy koszulki. Osoby wykonujące pracę w biurze mogą mieć np. marynarki, apaszki lub swetry z logotypem firmy. Takie obrazki zapadają w pamięć, klienci widząc logo kilka razy w ciągu dnia z pewnością zapamiętają nazwę przedsiębiorstwa. W samym biurze dobrze jest korzystać z kalendarzy, notesów, segregatorów i teczek opatrzonych nazwą i logotypem firmy. Niezbędne są również wizytówki, które można w każdej chwili wręczyć kontrahentom i potencjalnym odbiorcom.
Ulotki a konta w social mediach
Jak już wspomniano, Internet jest najskuteczniejszym miejscem na promowanie produktów i usług. Obecnie koniecznością jest posiadanie kont na portalach społecznościowych i aktywny kontakt z użytkownikami. Nie należy jednak rezygnować z tradycyjnych, papierowych ulotek albo plakatów. Taki rodzaj reklamy jest skuteczny przede wszystkim w branży gastronomicznej. Nie bez powodu właściciele biznesów umieszczają swoje menu w skrzynkach na listy. Niewielkie ulotki z daniami i numerem telefonu do restauracji nie zajmują dużo miejsca. Użytkownicy często zachowują je przez dłuższy czas. Warto kierować się zasadą: im większy zasięg reklamy, tym większa możliwość pozyskania nowych klientów i szansa na zwiększenie sprzedaży w firmie.