TworzymyGłos Regionu

reklama

Usuwanie odpadów z działalności rolniczej w Gminie Szlichtyngowa

Czwartek, 21 września 2023 o 18:28, autor: 0
Usuwanie odpadów z działalności rolniczej w Gminie Szlichtyngowa

Na mocy umowy dotacji z dnia 23 czerwca 2023 r. pomiędzy Gminą Szlichtyngowa a Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, zrealizowano zadanie dotyczące usuwania odpadów z działalności rolniczej.

Szczegóły realizacji

W 2023 r. usunięto łącznie 90,1 Mg wyrobów pochodzących z działalności rolniczej. Odpady te odebrano od 15 rolników z terenu Gminy Szlichtyngowa. Całkowite nakłady na realizację projektu wyniosły 36 97,04 zł. Dzięki umowie z NFOŚiGW, Gmina Szlichtyngowa uzyskała dotację pokrywającą 100% kosztów kwalifikowalnych, czyli 34 238,00 zł. Pozostałe 8% kosztów, tj. kwota 2 739,04 zł, zostało sfinansowane ze środków budżetu Gminy.

Zakres prac

  1. Ważenie odpadów: Odbierane odpady były ważone przy użyciu legalizowanych urządzeń.
  2. Załadunek odpadów: Odpady były odpowiednio pakowane przed załadunkiem.
  3. Transport odpadów: Odpady były transportowane do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu z aktualnym zezwoleniem na transport odpadów.
  4. Rozładunek i przekazanie odpadów: Odpady były przekazywane do odzysku lub unieszkodliwienia.

Wykonawca zadania

Zadanie zostało zrealizowane przez firmę „Jopek Recykling”, ul. Przemysłowa 12, 63 – 330 Fabianów.

Źródło: Szlichtyngowa.pl

REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (0)

avatar

Do tej wiadomości nie został dodany żaden komentarz
Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl