Naczelnik Urzędu Skarbowego we Wschowie informuje, że w urzędach skarbowych województwa lubuskiego wprowadzono nowy model obsługi podatników. Załatwienie sprawy podczas bezpośredniej wizyty w urzędzie będzie możliwe po jej wcześniejszym umówieniu. Możliwość umówienia wizyty w urzędzie zwiększy bezpieczeństwo podatników i komfort przy załatwianiu spraw.
Jak się umówić na wizytę
Wizyty można umawiać już od 9 listopada włącznie. Wizytę można umówić:
przez Internet – możesz skorzystać z elektronicznego formularza dostępnego na stronie podatki.gov.pl lub swojego urzędu skarbowego,
telefonicznie – numery telefonów sprawdzisz na stronie www swojego urzędu skarbowego,
Inne sposoby załatwiania spraw online
Zachęcamy do dalszego korzystania z dotychczasowych zdalnych form załatwiania spraw w urzędach skarbowych. Oprócz infolinii Krajowej Informacji Skarbowej i możliwości załatwienia swoich spraw podatkowych przez strony podatki.gov.pl i biznes.gov.pl, dostępne są też specjalne numery telefonów w urzędach skarbowych. Można je znaleźć na stronach internetowych urzędów w zakładce Kontakt.
Komentarze 0