Totem reklamowy dla firm
Wizerunek firmy budują nie tylko wizytówki, strona www, czy kartka papieru z numerem telefonu, ale także całe jej otoczenie: logo firmy, jej wygląd, panująca atmosfera, a nawet ubiór pracowników. Totemy reklamowe są widoczne dla klienta od razu, znajduje się najczęściej przy siedzibie firmy. To wizytówka, która można przesądzić o tym, jak firma będzie postrzegana przez Klienta. Oznakowanie firmy powinno być na tyle widoczne, by klient nie miał problemu z dotarciem do niej i widział już z daleka, w którą stronę się skierować.
Montaż totemu reklamowego w wykonaniu firmy Graffico - producenta totemów reklamowych
Totem reklamowy nie tylko pomoże kierowcom w dotarciu na miejsce, ale również będzie formą reklamy zewnętrznej. Na totemie można umieścić najważniejsze informacje o firmie, ale też wykorzystać go w nietypowy sposób, aby zwrócić uwagę nie tylko klientów, ale też przechodnich i przejezdnych. Można to zrobić za pomocą dodania niestandardowej funkcji.
- Nietypowe rozwiązania technologiczne i wizualne są bardzo dobrym i nowoczesnym pomysłem. Kreatywna prezentacja firmy zawsze zwraca uwagę – nie tylko stałych, ale również tych potencjalnych klientów. Co może znaleźć się na totemie reklamowym? Licznik gości, przycisk „Like”, panele słoneczne, detektor jakości powietrza. Możliwości są nieograniczone. mówi Jarosław Włodarczyk właściciel firmy Graffico, która produkuje totemy reklamowe. - A jeżeli do nietypowych rozwiązań dołożymy ciekawą i nowoczesną bryłę oraz ciekawy design, mamy produkt kompletny. – dodaje.
Totem reklamowy dla miast
Nie tylko firmy stawiają na totemy reklamowe. Miasta wykorzystują je również w funkcji witaczy. Dobrze dobraną grafiką, podświetleniem i pomysłem witają one przejezdnych i mieszkańców, jednocześnie przekazując w oryginalny sposób informacje o mieście. Obecnie wiele miast stawia na takie rozwiązanie. Aby się wyróżnić, należy pamiętać, że taka forma reklamy daje wiele możliwości. Jakie?
- W niektórych miastach możemy zobaczyć totemy rowerowe, które zliczają przejeżdżających rowerzystów. Jest to dobra forma, aby zachęcić mieszkańców do aktywności fizycznej i do promocji zdrowego trybu życia. Miasta decydują się również na pylony, które mają za zadanie komunikować poziom czystości powietrza – mówi Jarosław Włodarczyk – Podobnie jak w przypadku firm, możliwości są nieograniczone.
Jak wykonać dobry projekt totemu reklamowego? Wystarczy znaleźć wykonawcę inwestycji, który może poszczycić się wieloma ciekawymi i designerskimi realizacjami. Dzięki temu zyskamy reklamę profesjonalną, ale zupełnie inną niż wszystkie.