Działasz od lat w stowarzyszeniu, klubie sportowym, OSP lub fundacji – chcesz uniknąć poważnych zagrożeń w realizacji zadań publicznych i prowadzeniu organizacji? Otrzymałeś już dotację z Gminy, Powiatu… i realizujesz ofertę zadania publicznego – to teraz czas na prawidłowe jej rozliczenie i złożenie sprawozdania.
Zapraszamy Państwa tym razem na bezpłatne 2 szkolenia w jeden dzień, podczas których uzyskacie odpowiedź na dwa zagadnienia:
1) rozliczania i sporządzania sprawozdań z realizacji zawartych umów na realizację zadań publicznych,
2) spełniania obowiązków formalno-prawnych w organizacjach.
Szkolenia odbędą się w dniu 28 listopada 2017 r. (wtorek) od godz. 15:00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego we Wschowie przy Placu Kosynierów 1c. Prosimy o zarezerwowanie czasu co najmniej do godz. 19:00.
Podczas szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe oraz ciepły posiłek i przerwy kawowe.
Prosimy o potwierdzenie udziału w szkoleniu na adres mailowy: waldemar@weihs.pl do dnia 26 listopada 2017 r.
Szkolenie poprowadzi Waldemar Weihs z Fundacji „Merkury” w Wałbrzychu, z przedstawicielstwem w Zielonej Górze.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału!!! Przyjdź koniecznie!!!
Szkolenie odbywa się w ramach projektu nieformalnej grupy "Trzej Muszkieterowie", dofinansowanego ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, którego operatorem w woj. lubuskim są: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Między Odrą a Bobrem oraz Fundacja "Ad Rem", we współpracy ze Starostwem Powiatowym we Wschowie i Fundacją „Jagniątków” w Jeleniej Górze.
(PW)