Realizacja zleceń na terenie całej Polski
W outsourcingu graficznym nie funkcjonują praktycznie żadne ograniczenia terytorialne. Studio graficzne jak np. GRAFTON z powodzeniem przyjmuje zlecenia z każdego miasta, a dzięki elastycznym godzinom pracy, kontakt z grafikami można nawiązać także w weekend albo w późnych godzinach wieczornych. Wykorzystywanie popularnych komunikatorów internetowych oraz możliwość wysłania maila czy odnalezienie grafików w mediach społecznościowych, dodatkowo ułatwia skuteczne komunikowanie się oraz uzyskiwanie odpowiedzi, czy studio graficzne podejmie się współpracy oraz w jakim zakresie. To bardzo wygodna opcja, zwłaszcza dla zabieganych przedsiębiorców, którzy na ostatni dzwonek szukają grafika, by wykonać profesjonalny projekt strony internetowej, ulotki czy kalendarzy.
Szeroki zakres usług
Outsourcing w biznesie stał się skuteczną alternatywą dla wysokich wydatków, związanych z zatrudnieniem pracowników oraz ich ewentualną dłuższą niedyspozycją czasową. Przedsiębiorca płaci jedynie za wykonane zlecenia i zawsze otrzymuje gwarancję ich terminowego wykonania. Jednak to nie jest jedyny atut takiego rozwiązania. Rzetelne firmy, takie jak np. Grafton, zapewniają także bardzo szeroki zakres usług, dzięki czemu przedsiębiorca zyskuje solidnego partnera w działaniach promocyjnych i marketingowych i może spokojnie zlecić nie tylko projektowanie logo firmy, ale także ulotek, zaproszeń, voucherów czy nawet billboardów.
Istotne jest także to, że graficy w Grafton specjalizują się także w reklamie internetowej oraz tworzeniu stron internetowych, co pozwala idealnie dopasować ofertę do potrzeb współczesnego przedsiębiorcy. W outsourcingu to klient decyduje o formie współpracy i tak też jest w studiu Grafton, w którym można zlecić stworzenie całej kampanii reklamowej, jak i wykonanie pojedynczego elementu np. projektowanie opakowań produktów czy jedynie ulotek.
Doświadczenie i świeże spojrzenie na reklamę
W Grafton projekty są zawsze świeże i profesjonalnie wykonane. To zasługa ogromnego doświadczenia grafików, ale też kreatywnego myślenia, które jest domeną profesjonalnej pracowni graficznej. Przy tak sporym warsztacie praktycznym, nic dziwnego, że w portfolio studia Państwa Ekstowicz znajdują się projekty dla firm z różnych branż, a sami graficy spieszą zawsze z dobrymi i trafionymi pomysłami. Nastawieni na to, co nowe i tradycyjne w reklamie, graficy Agnieszka Ekstowicz i Jacek Ekstowicz są specjalistami w budowaniu pozytywnego wizerunku marki zarówno w mediach społecznościowych, jak i na rynku lokalnym. Nadążanie za wszelkimi nowościami i pojawiającymi się trendami na rynku jest największym priorytetem w ich pracy, a dzięki temu potrafią przełożyć swoje doświadczenia na oryginalne i ciekawe projekty.
Elastyczne godziny pracy i projekty na czas
Z Grafton kontakt można nawiązać nawet w niedzielne słoneczne popołudnie. To wielki ukłon w stronę klientów, którzy nie znajdują dostatecznie dużo czasu w standardowych godzinach, by zlecić projektowanie akcydensów. By móc oferować szybkie terminy realizacji, a przy tym zapewniać rzetelnie wykonane projekty, Grafton ogranicza kontakty osobiste z klientem do niezbędnego minimum. W zamian za to telefon czy mail obsługiwany jest przez grafików aż do późnych godzin wieczornych oraz w weekendy, a czas, który graficy musieliby poświęcić na dojazdy bądź osobiste spotkania z kontrahentami, świetnie spożytkowany jest na twórczą pracę.
W bogatym portfolio na stronie studia Grafton można przekonać się, że taki sposób przynosi zamierzone efekty. Grafton może pochwalić się zdecydowanie imponującą ilością zrealizowanych projektów i zadowolonych klientów.
Ze studiem graficznym Grafton można skontaktować się m.in.:
- telefonicznie: 570 171 707
- mailowo: studiografton@gmail.com
- poprzez formularz na stronie: https://grafton.com.pl/kontakt