TworzymyGłos Regionu

reklama

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Sprawdzamy jak spisuje się Renault Megane GT Line TCe 160

Poniedziałek, 01 lipca 2019 o 14:36, aktualizacja Poniedziałek, 01 lipca 2019 o 14:40, autor: 0
Sprawdzamy jak spisuje się Renault Megane GT Line TCe 160

Zaliczasz się do fanów motoryzacji?

Z pewnością zainteresuje Cię nowy test Renault Megane GT Line TCe 160 przeprowadzony przez redaktorów serwisu francuskie.pl. Jeśli, chcesz się dowiedzieć, czy to auto dobrze poradziło sobie z wyzwaniami codziennej jazdy, to koniecznie powinieneś zapoznać się z wynikami testu motoryzacyjnego. Czego możesz się z niego dowiedzieć? Poniżej krótki opis wybranych wniosków. 

Pierwsze wrażenia z Renault Megane GT Line TCe 160

Po przeanalizowaniu podstawowej konkurencji Renault Megane GT Line TCe 160 okazało się, że na tle modeli z tego samego rocznika z silnikami benzynowymi o podobnej mocy, wyposażonymi w skrzynie automatyczne, cena Renault prezentuje się nad wyraz korzystnie. Co więcej, w porównaniu do Hondy Civic w podobnie wyposażonej wersji, jest tańsze o ponad 10 tysięcy zł. Najbardziej zbliżony cenowo model to Opel Astra w wersji Elite. Dokładniejsze zestawienie możemy znaleźć w opisie testu na wspomnianym już wyżej serwisie. Co jeszcze z niego wynika? Renault Megane GT Line TCe 160 najwięcej pochwał zbiera za sprężyste i jednocześnie nie twarde zawieszenie, które dobrze radzi sobie zarówno na drogach szybkiego ruchu, jak i nawierzchniach lokalnych dróg. Nie powinno to jednak nikogo dziwić, gdyż auta francuskie doceniane są za zawieszenie już od wielu lat. 

Nowy silnik w famie Renault

Silnik, który został zamontowany w testowanym modelu to zupełnie nowa jednostka w gamie Renault, która powstała przy współpracy z Daimlerem. Na pierwszy rzut oka sprawia on świetnie wrażenie, zwłaszcza że pracuje cicho i równo. Dużo plusów przyznać mu można za moc i moment obrotowy, pewne zarzuty formułowane są jednak odnośnie do rozwijania mocy, która nie następuje w pełni płynnie. Co to właściwie oznacza? Jazda na pierwszym biegu wiąże się z powolnym ruszaniem i brakiem dynamiczności przy przyspieszaniu. Dopiero podczas dłuższej jazdy można poczuć, jakie możliwości oferuje silnik. Niektórzy mogą być przy tym zawiedzeni brakiem systemu 4Control.

To jedynie kilka podstawowych wniosków wynikających z przeprowadzonego testu na modelu Test Renault Megane GT Line TCe 160. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, to koniecznie powinieneś zapoznać się z jego szczegółowym opisem na stronie francuskie.pl.

REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (0)

avatar

Do tej wiadomości nie został dodany żaden komentarz
Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl