Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Ustalenie porządku obrad.
3. Sprawozdanie Burmistrza z prac pomiędzy sesjami.
4. Sprawy organizacyjne Rady.
5. Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej za 2016 r. i Ocena zasobów pomocy społecznej za rok 2016 dla gminy Sława.
6. Projekt uchwały w sprawie projektu zmiany uchwały w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego.
7. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie Gminy Sława.
8. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie miasta Sława.
9. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Sława za 2016 rok.
a/ Opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2016 r.
b/ Opinia Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu Gminy Sława za 2016r
10. Projekt uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Sławy.
a/ Wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Sławy
b/ Opinia RIO w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium
11. Projekt uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej gminy Sława na rok 2017.
12. Interpelacje i wnioski.
13. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski.
14. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
15. Zamknięcie obrad.