Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie sesji
- Ustalenie porządku obrad
- Sprawozdanie Burmistrza z prac pomiędzy sesjami
- Sprawy organizacyjne Rady
- Informacja o sieci szkół i przedszkoli
- Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Sława za 2017 rok.
a/ Opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2017 r.
b/ Opinia Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu Gminy Sława za 2017r
- Projekt uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Sławy
a/ Wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Sławy
b/ Opinia RIO w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium
- Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie miasta Sława
- Projekt uchwały w sprawie bonifikaty od opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości
- Projekt uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej gminy Sława na rok 2018
- Interpelacje i wnioski
- Odpowiedzi na interpelacje i wnioski
- Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji
- Zamknięcie obrad.