Haftowane maseczki dla pracowników
Jak zadbać o spójny wizerunek firmy stacjonarnej? Świetnym sposobem na to będą maseczki z logiem lub designerską grafiką. Podczas kontaktu z klientami pracownicy będą się wyróżniać. Zostaną też lepiej zapamiętani, dzięki czemu tak się stanie również z samą marką.
Oczywiście maseczki pracownicze mają pewne ograniczenie, bo umożliwiają promocję jedynie stacjonarną - w sklepach, restauracjach czy hotelach. W przypadku firm, które nie mają bezpośredniego kontaktu z klientem ciekawszą propozycją będą koszulki reklamowe z nadrukiem.
Koszulki reklamowe z nadrukiem jako prezent dla klientów
Koszulki z nadrukiem nie są co prawda nowym pomysłem. Niemniej jednak - nadal pozwalają na wyróżnienie się z tłumu konkurencji. Stosunkowo niewiele firm decyduje się na ten format. Jedyne, co trzeba zrobić, to zadbać o naprawdę interesujący projekt wizualny.
Gotowe koszulki reklamowe z nadrukiem można dołączać gratis do zakupów online od pewnej wartości koszyka. Można też wystawić je jako osobne produkty na stronie. Jeśli będą ciekawie wyglądały - z pewnością znajdą się chętni na zakup.
Czapki firmowe podczas eventów
Inną przestrzenią, gdzie promocja firmy ma ogromne znaczenie, są różne eventy branżowe. Tam szczególnie należy postawić na wyróżnienie się z tłumu. Świetnym sposobem na to będą czapki firmowe z haftem lub nadrukiem. Choćby zwykłe czapki z daszkiem, jak te w ofercie firmy P&M - https://www.p-m.com.pl/.
Ułatwią one uczestnikom targów czy konwentów identyfikację przedstawicieli firmy. Dzięki temu szanse na zapamiętanie logotypu czy chociażby klucza wizualnego znacznie wzrastają.
Szlafroki i ręczniki z oryginalnym haftem firmowym
Propozycją, która stanowi dedykowane rozwiązanie dla branży hotelarskiej, są szlafroki i ręczniki z haftem firmowym. Dzięki nim goście hotelu będą mieli poczucie, że znajdują się w wyjątkowym miejscu. Designerskie wyposażenie pokojów świadczy i prestiżu oraz profesjonalizmie danego przybytku.
Umieszczenie logotypu hotelu na ręczniku czy szlafroku wzmacnia również świadomość marki w umyśle odbiorcy. Oprócz tego - goście hotelowi często robią sobie zdjęcia i publikują je w sieci. Jeśli mimochodem na takiej fotografii znajdzie się logo hotelu - z pewnością wpłynie to pozytywnie na jego renomę.