Przemysław Gliński spełnia wymogi naboru oraz wykazał się znajomością zagadnień realizowanych na stanowisku objętym naborem. Wygrywając konkurs obejmie stanowisko w wymiarze ½ etatu.
reklama
Przemysław Gliński spełnia wymogi naboru oraz wykazał się znajomością zagadnień realizowanych na stanowisku objętym naborem. Wygrywając konkurs obejmie stanowisko w wymiarze ½ etatu.
Tak się rządzi za tej władzy .....!. Ich tylko interesuje kasiora, a nie Twój, Mój, Nasze dobro ..... !!!. Nie dało się go wcisnąć na stołek burmistrza to go "wsadzili" na stołek kierowniczy w swoim obecnym "pisowskim mateczniku" - "mateczniku lokalnej władzy" !!!!. ( nawet jako emeryt jesteś człowieku rozrywany...). Jak do nich pasuje tekst znanej piosenki , cytat ..." Many, many, many ......". Kochany wyborco teraz widzisz po co im władza czy to w skali Centrali, czy to w skali Lokalnym, a teraz nawet pchają się jak pszczoły do miodu na stołki w Parlamencie do UE !!!!. Ty wyborco jesteś dla nich jak to KOŁO w TOTO LOTTO ; za jeden twój głos sprawiasz im wygraną w kwocie MILIONÓW - bo jak widać po ich Oświadczeniach Majątkowych potrafili się dorobić na etatach w PE M I L I O N Ó W !!!!. I nie dziwota, że dzisiaj jak nigdy do tą LEGITYMACJA PARTYJNA jest jedyną przepustką na MILIONOWE ZAROBKI !!!. Mało tego - już im nie wystarczają zarobki w Polskim Rządzie, bowiem ponad 22 obecnych ministrów i vice ministrów w tym vice premier kandydują z listy pisowskiej do Parlamentu Europejskiego ..... Dlaczego oni to robią ....?, .." Many, many, many ....." to ich główny cel, a ty wyborco im to umożliwiasz głosując w ciemno - " Takie TOTO LOTTO" !!!.
Co ty bredzisz człowieku, nienawiść Cię zżera. Kto się dorobił milionów ten się dorobił. Nie mierz wszystkich jedną miarą. Żałosny post.
Ten post nie jest żałosny lecz pouczający . Więc dlaczego uciekają ? . Dla reform takich jak tu nam zaproponowali ( sądownictwo i szkolnictwo ) ?.
Trzeba bylo samemu startowac na to stanowisko,a teraz sie plujesz.Co by w tej Wschowie nie zrobili to zawsze znajdzie się jakas gn...da co nic nie robi i sieje nienawiść.Pana Glinskiego nie znam ale wiem że ma odpowiednie wyksztalcenie i doswiadczenie,a konkursu za ladne oczy nie wygrał
Najwyraźniej nie słyszałeś o ostatnich Oświadczenia Majątkowych Posłów Pisu z Parlamentu Europejskiego ....!. Jak może kogoś "zżerać" jak toi ty piszesz w ferworze własnego partyjnego zaślepienia jak ktoś z forumowiczów zw.pl próbuje otworzyć takim jak ty i tobie podobnych oczy ...!. "ZŻERAĆ " to może ale ciebie własna niemoc na to co się wokół was dzieje !!!. Tak więc bez takich prostackich epitetów, które już to do was pasują !!!. MIARĄ ! jest tu jedno porównanie Oświadczenia majątkowe posłów pisowskich z Parlamentu Europejskiego !!!. A nie twoje wypociny o tak zwanym "zżeraniu" się !!!
Szanowna redakcjo z dziennikarskiego obowiązku powinniście dodać, że aby zatrudnić glińskiego starosta bielawski nie przedłużył umowy osobie która poprzednio zajmowała to stanowisko. Szybko ogłoszono nowy konkurs tak aby mógł wygrać gliński. Typowy przejaw kolesiorstwa pisu. Opublikujecie to? To "sprawdzone" informacje.
Jeśli umowa została zawarta na czas określony to chyba „pracodawca” po jej upływie, nie ma obowiązku zawierać kolejnej umowy (?).Konkurs został ogłoszony z początkiem kwietnia, kandydatury zarówno Pana Glinskiego, jak i Pana Kubali zostały ogłoszone 25.04. ( nadmienię, ze termin składania dokumentów był do 19.04.) więc każdy, kto był zainteresowany pracą w starostwie mógł złożyć odpowiednie dokumenty. Współczuje takiego podejścia do życia, pozdrawiam.
Oczywiście, że może i ma do tego pełne prawo, ale … No właśnie pozostają „okoliczności”. Dobry, uczciwy, szanujący swoich pracowników pracodawca informuje, osobiście lub poprzez kadry o nieprzedłużaniu umowy kilka dni przed zakończeniem umowy, NIE KILKANAŚCIE MINUT. Jednak do tego potrzebne są ja…a, trzeba mieć w sobie odrobinę uczciwości, szacunku wobec pracownika. Możemy dyskutować o konkursie, po co ogłaszać nowy? Wiem, wiem każdy dobiera sobie pracowników. W ostatnich konkursach na to stanowisko, były chyba trzy, nie był stawiany wymóg posiadania certyfikatu bezpieczeństwa. Teraz nagle się pojawił, co się zmieniło? Nic, ale w ten sposób znacznie ograniczono ilość kandydatów. Dobrze o tym wiesz, o certyfikat bezpieczeństwa może wystąpić pracodawca indywidualnie nie można tego zrobić. Wmojej ocenie nie było to do końca uczciwe co jest bardzo charakterystyczne dla pisu. Koledzy na swoim. (...)
Szkoda ze pan Antkowiak nie jest zatrudniony na pol etatu bo nawet te pol to biorac pod uwage jego "know how" byloby duzo. No i nikt by sie nie czepial ze nigdzie go nie widac ze tak ironicznie to ujme ;)
Cali wschowianie - dostał się swój - płaczą, dostałby się leszczyniak - też byłby płacz.. no nie dogodzisz
Emeryta z taką emeryturą zatrudniają na pełen etat ......?. Co to za parodia i kpina z wyborców i młodych wykształconych mieszkańców naszego powiatu od Wschowy, po przez Sławę, a na Szlichtyngowej skończywszy !!!!. To jest po prostu bezczelne plucie nam wyborcom w TWARZ !!!. Szanowni panowie z pisu na co was jeszcze stać .....?.
Zatrudniają, bo ten człowiek ma odpowiednie kwalifikacje, to nie jest plucie wyborcom w twarz. Nie mogę pojąć tej eskalacji nienawiści. Wszystkim dużo zdrowia życzę, a mniej nienawiści i zawiści.
Jakby ktoś pozazdrościł Posiadanie i znajomość przepisów prawnych w zakresie prawa samorządowego, administracyjnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, przepisów gminnych oraz bieżąca ich aktualizacja. Znajomość przepisów, instrukcji, zarządzeń i wytycznych dotyczących zakresu czynności przypisanych do stanowiska oraz działanie zgodnie z ich postanowieniami. Przestrzeganie postanowień Statutu Gminy, Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy, Regulaminu pracy. Stosowanie obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt. Wykonywanie zadań urzędu sprawnie i bezstronnie. Zachowanie tajemnicy służbowej oraz przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i ochrony przeciwpożarowej. Współpraca z innymi stanowiskami Urzędu Gminy, jednostkami organizacyjnymi, instytucjami i organizacjami społecznymi w zakresie zagadnień wymagających współdziałania. Zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, podwładnymi, współpracownikami oraz w kontaktach z petentami. Stałe podnoszenie i doskonalenie własnych kwalifikacji. Dbałość o powierzone mienie. Zachowanie się z godnością w miejscu pracy i poza nim , Podejmowanie działań zmierzających do poprawy efektywności pracy stanowiska. Opracowywanie projektów uchwał , decyzji administracyjnych w zakresie powierzonych zadań. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych. Przestrzeganie ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja zadań nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków a poleconych do realizacji przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta, Sekretarza Gminy i Kierownika Referatu. Obowiązki szczególne : W zakresie zadań obronnych: opracowanie i utrzymywanie w stałej aktualności : regulaminu organizacyjnego Urzędu na czas „W” oraz obsady personalnej Urzędu i szczególnego zakresu obowiązków stałej gotowości obronnej państwa, dokumentacji dotyczącej osiągania podwyższonej i pełnej gotowości obronnej państwa, planu zapewniającego realizację zestawu zadań przewidzianych do realizacji w procesie podwyższonej gotowości obronnej, dokumentów dotyczących organizacji , uruchomienia i funkcjonowania stałego dyżuru , dokumentów organizacyjno – planistycznych w zakresie zapewnienia w czasie wojny warunków funkcjonowania w ustalonym trybie pracy. opracowanie analiz , sprawozdań i realizacja zadań obronnych dla potrzeb Wojewody. organizowanie i prowadzenie działalności kontrolno-rozliczeniowej z realizacji zadań obronnych w tym obrony cywilnej. planowanie i realizowanie przedsięwzięcia w zakresie szkolenia obronnego. W zakresie obrony cywilnej należy: dokonywanie oceny stanu przygotowań obrony cywilnej, opracowywanie i opiniowanie planów obrony cywilnej, opracowywanie i uzgadnianie planów działania, organizowanie i koordynowanie szkoleń oraz ćwiczeń obrony cywilnej, organizowanie szkolenia ludności w zakresie obrony cywilnej, przygotowanie i zapewnienie działania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach, tworzenie i przygotowywanie do działań jednostek organizacyjnych obrony cywilnej, przygotowywanie i organizowanie ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze, planowanie i zapewnienie środków transportowych, warunków bytowych oraz pomocy przedmedycznej, medycznej i społecznej dla ewakuowanej ludności, planowanie i zapewnienie ochrony płodów rolnych i zwierząt gospodarskich oraz produktów żywnościowych i pasz, a także ujęć i urządzeń wodnych na wypadek zagrożenia zniszczeniem, planowanie i zapewnienie ochrony oraz ewakuacji dóbr kultury i innego mienia na wypadek zagrożenia zniszczeniem, wyznaczanie zakładów opieki zdrowotnej zobowiązanych do udzielania pomocy medycznej poszkodowanym w wyniku masowego zagrożenia życia i zdrowia ludności oraz nadzorowanie przygotowania tych zakładów do niesienia tej pomocy, zapewnienie dostaw wody pitnej dla ludności i wyznaczonych zakładów przemysłu spożywczego oraz wody dla urządzeń specjalnych do likwidacji skażeń i do celów przeciwpożarowych, zaopatrywanie organów i formacji obrony cywilnej w sprzęt, środki techniczne i umundurowanie niezbędne do wykonywania zadań obrony cywilnej, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu, środków technicznych oraz umundurowania, integrowanie sił obrony cywilnej oraz innych służb, w tym sanitarno-epidemiologicznych, i społecznych organizacji ratowniczych do prowadzenia akcji ratunkowych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska, opiniowanie projektów aktów prawa miejscowego dotyczących obrony cywilnej i mających wpływ na realizację zadań obrony cywilnej, inicjowanie działalności naukowo-badawczej i standaryzacyjnej dotyczącej obrony cywilnej, współpraca z terenowymi organami administracji wojskowej, zapewnienie warunków do odbywania zasadniczej służby w obronie cywilnej, opiniowanie wniosków w sprawie tworzenia formacji obrony cywilnej, w których jest odbywana zasadnicza służba w obronie cywilnej, opracowywanie informacji dotyczących realizowanych zadań, współpraca z pełnomocnikami wojewodów do spraw ratownictwa medycznego i z terenowymi organami administracji wojskowej w zakresie dotyczącym realizowanych zadań, kontrolowanie przygotowania formacji obrony cywilnej i ratowników do prowadzenia działań ratowniczych, ustalanie wykazu instytucji państwowych, przedsiębiorców i innych jednostek organizacyjnych oraz społecznych organizacji ratowniczych funkcjonujących na ich terenie, przewidzianych do prowadzenia przygotowań i realizacji przedsięwzięć w zakresie obrony cywilnej, organizowanie i prowadzenie szkolenia ratowników odbywających zasadniczą służbę w obronie cywilnej, przygotowanie i zapewnienie niezbędnych sił do doraźnej pomocy w grzebaniu zmarłych. W zakresie zarządzania kryzysowego: prowadzenie dokumentacji zespołu reagowania kryzysowego, przygotowanie projektu gminnego planu reagowania kryzysowego, prowadzenie spraw z zakresu akcji kurierskiej. prowadzenie spraw z zakresu ewidencji, rejestru przedpoborowych i poboru do wojska. prowadzenie spraw z zakresu ochrony zabytków, cmentarzy wojennych oraz miejsc pamięci narodowej, przygotowywanie dokumentacji związanej z tworzeniem, likwidacją, przekształcaniem przedszkoli i szkół, planowanie, tworzenie sieci szkolnej z uwzględnieniem prognoz demograficznych, uwarunkowań społecznych, pedagogicznych i ekonomicznych, opracowanie projektu statutu dla nowo zakładanych przedszkoli i szkół, nadawanie szkołom imion na wniosek rady szkoły lub wspólnoty, na wniosek rady pedagogicznej, rodziców i uczniów, zapewnienie dowożenia i dojazdu uczniów do szkół, prowadzenie spraw z zakresu organizacji pracy szkoły – zatwierdzanie projektów organizacji, prowadzenie spraw związanych z organizacyjnym przygotowaniem i przeprowadzeniem konkursów na dyrektorów szkół, opracowanie projektu regulaminu wynagrodzenia nauczycieli i uzgadnianie ze związkami zawodowymi, prowadzenie dokumentacji związanej z nadawaniem stopnia awansu zawodowego nauczycielom kontraktowym, nadzorowanie działalności administracyjnej szkół, współpraca z organem sprawującym nadzór pedagogiczny, realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie oświaty w zakresie pomocy materialnej dla uczniów oraz dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych przez pracodawców, przygotowanie i przekazanie danych z zakresu działania stanowiska Administratora Biuletynu Informacji Publicznej, współdziałanie z Referatami w zakresie sporządzania wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych, pozyskiwanie informacji o programach pomocowych Unii Europejskiej przeznaczonych na realizację zadań inwestycyjnych w gminie,
Czy radny Gliński może łączyć te dwa - trzy stanowiska : radnego - pracownika powiatu - emeryta ...?
A czy ty mozesz polaczyc ten obszar ktory odpowiada u ciebie za myslenie z czym co przypomina u ciebie MÓZG? Tak wiec Pan Gliński może to łączyć ale obawiam sie, ze u ciebie bedzie gorzej. Pozdrawiam... :)
Myślę, że da radę. W starostwie tylko pół etatu, a sesje w gminie dzięki nowemu burmistrzowi co dwa miesiące, a może i rzadziej. Luzik:)
Na którym przejściu kolejowym miałeś wypadek ? Stary, ciebie już bóg opuścił a głupota zjadła nawet paznokcie. Zastanów się co ty robisz z siebie … pośmiewisko.
Co za stwierdzenie w tym tytule? "objął STANOWISKO"? Co najmniej jakby II vice starostą został? Chłop po prostu został zatrudniony w Starostwie Powiatowym na 1 / 2 etatu. Na tym etacie w większości urzędów zatrudniani są emerytowani mundurowi z racji wymagań jakie dość obszernie przedstawił ZEB /chociaż po jakie licho zastosował kopiuj-wklej jak jaki były naczelnik z UMiG, a wystarczyło linka wrzucić/. Dochodzi do tego wiedza i doświadczenie takiego człowieka, umiejętność współpracy z wszystkimi instytucjami odpowiedzialnymi na terenie powiatu za bezpieczeństwo. Po co wzbudzanie emocji takim tytułem?
Jest racją, że nadano temu wydarzeniu zbyt wielką rangę . Pan Starosta Bielawski musiał wypełnić wakat ( czy On to zrobił pod konkretną osobę …..? pod specjalne zamówienie ?) więc sprawa jest dość oczywista . Podam takie dane - do 1989 administracja państwowa zatrudniała w kraju ok. 45 tys. urzędników , teraz już ponad 700tys. więc mamy wszyscy prawo się zastanowić do czego to zmierza ? Na ile tak rozbudowany aparat administracyjny jest nam potrzebny ….. bo każdy z urzędników twierdzi, że ma pełne ręce roboty ? To jak kiedyś, przed 1989 Oni dawali sobie radę, ze zwykłym kalkulatorkiem i kartotekami ? Idąc tym tokiem rozumowania to starosta i burmistrz Wschowy tworzą nowe miejsca pracy zgodnie z trendami, im więcej tym lepiej, sprawniej i bardziej nowocześnie. ? Tylko, że za to, to my płacimy., to nie są pieniądze p. Bielawskiego czy p. Antkowiaka. Ja bym się i może z tą "nowoczesnością" zgodził gdyby jeden i drugi w nieco innej kolejności wydawali nasze podatki. Oprócz samego faktu, że od 7h zapalają się już światła w obu budynkach, to żaden z nich nie zakomunikował do dzisiaj o planie konkretnej inwestycji. ….. a za nami już 1/2 roku gospodarczego. I jeszcze jedno …... od dzisiaj mamy stanowisko ds. obronności i zarządzania kryzysowego z 1/2 etatu dla p. Glińskiego i Wydział Zarządzania Kryzysowego z p. Adrusiakiem ….. tylko pytam, … kto komu kawę "polewa" ? Percepcja, rozumienie, wnioskowanie a na końcu decyzja do tworzenia biurokratyzmu jest niezmierzona i nieskończona więc moja propozycja jest taka - zlikwidować . Powiat jest klonowaniem urzędników, podwajaniem dokumentów i decyzji ……. Los Angeles ma 15 radnych , mniej niż we Wschowie i miasto funkcjonuje . Gdyby uprzywilejowane resorty utraciły przywileje wcześniejszej emerytury a administracja państwowa został o 1/2 pomniejszona to za te pieniądze każde powiatowe miasto mogłoby być właścicielem nowoczesnego szpitala z każdą specjalizacją..... to chyba uczciwa propozycja ? Adaś
OBIEKTYWNY!, ale urażony jakim językiem patologi społecznej piszą Ci wszyscy co to niby bronią emeryta Państwowej Straży Pożarnej, który jak to opisał forumowicz -"ehh" - zaledwie, zaledwie został zatrudniony w Urzędzie Powiatu na 1/2 etatu...!!!. A język tych pseudo obrońców powinien dać im i emerytowi do MYŚLENIA jakimi to On otacza się ludźmi, czy o taką obronę mu na pewno chodzi?. Czy jako emeryt oficer jest wstanie przeprosić w ich imieniu naszych forumowiczów...???, w innym przypadku staje się takim samym człowiekiem jak Oni!. Zachodzi pytanie, czy inteligentni ludzie w wyniku różnicy zdań mogą innych nazywać tego typu prostackimi określeniami jak, np. cyt. .....""" " co ty bredzisz człowieku", "nienawiść cię zżera", " teraz się plujesz ...i opluwasz...", " siejesz nienawiść ..ty za KODowany UBywatelu", " czytaj ze zrozumieniem, ... niedouku ..", " plujesz pod wiatr", " co przypomina u ciebie MÓZG !", itd., itp. """. Uważam, że człowiek honory, a tym bardziej byłe - obecny emeryt oficer powinien wyraźnie odciąć się od takich pseudo obrońców i przeprosić naszych forumowiczów.......!!!. Ci co używają tego typu określeń w stosunku do innych najwyraźniej to jak by PISALI SAMI O SOBIE !!!. Na Miły Bóg ! Ludzie opamiętajcie się do jakiego bruku sięgnęliście !!!. Czy tego wymaga od was ten emeryt, który zaledwie, ale to zaledwie otrzymał w Urzędzie Powiatu 1/2 etatu!!!. Czy to warto się tak NAPINAĆ !!!. Hejka !
Jak można nazywać B Z D U R A M I fakty i dowody podane i opisane jak mniemam twoich po fachu kolegów i koleżanek ...!!!. Jeśli przytoczone dowody waszego obrzydliwego pisania ty nazywasz F A N T A Z J Ą i B Z D U R A M I to czy ci się to podoba czy nie w ten sposób nie forumowicza "OBIEKTYWNY!" próbujesz obrazić TYLKO w ten sposób wyrażasz się o swoich partyjnych towarzyszach obrony, bowiem "OBIEKTYWNY!" właśnie ich cytuje i zwraca na ich "plugawy język !!!!, najwyraźniej nic z tego nie zrozumiałeś tak jesteś zaślepiony tym aby komuś "dowalić" - "dowalić" mam na uwadze przenośnię twojego obsesyjnego zachowania na naszym Wschowskim forum!!!!. A słowo przepraszam to w twoim partyjnym języku nie przystoi ???. Miłego weekendu dla ludzi prawych na tym forum !!!
Ludzie czy wy możecie jest opamiętać i przestać pisać te głupie komentarze. Ja nie przepadam za P.Glinskim ale nie będę pisał tych głupich komentarzy tak jak wy . Nawet się ich nie chce czytać każdemu coś nie pasuje ogranicjie się i przestańcie siać ta nienawiść
"Nawet się ich nie chce czytać ......" - to po jaką cho........ Ty to czytasz i w dodatku komentujesz jak Ci powyżej ???. I Ty innym proponujesz aby się OPAMIĘTALI - co za cynizm u takich jak ty !!!!. Już głupszego komentarza od Twojego na tym forum to nie znajdziesz .......!. Narka !
To jest pocieszające w tym wszystkim, że nasi forumowicze są sami w stanie ocenić co jest w tym pseudo "awansie" nie tak !. Łapki + mówią same za siebie nie zależnie co hejterzy UP i ich zwolennicy w tym temacie nie napiszą ...!. A to powinno im dać do myślenia i zrozumienia, że nie mogą czuć się w swoich decyzjach i z tym co robią w tym Urzędzie BEZ KARNI !