zakres obowiązków
· prowadzenie kartotek lokali w administrowanych zasobach
· rozliczanie lokali mieszkalnych, lokali użytkowych, miejsc postojowych i garaży z tytułu opłat eksploatacyjnych
· uzgadnianie sald z lokatorami
· sporządzanie wydruków, sprawozdań i analiz
· analiza kartotek finansowych lokatorów
· przygotowywanie comiesięcznych zestawień dokumentów
· udzielanie informacji, odpowiedzi i wyjaśnień mieszkańcom wnoszącym uwagi dotyczące księgowań i rozliczeń, również na piśmie
· korespondencja z mieszkańcami
· współpraca z pozostałymi działami Spółdzielni, zwłaszcza z Działem Eksploatacji w zakresie zwieranych umów z podmiotami lub mieszkańcami
· księgowanie dokumentów finansowo-księgowych
· uzgadnianie kont księgowych, w tym analitycznych z syntetycznymi
· kontrola należności i zobowiązań czynszowych
Nasze wymagania
· średnie lub wyższe wykształcenie o kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse)
· umiejętność biegłej obsługi komputera, dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) oraz obsługi poczty elektronicznej
· doświadczenie w pracy w księgowości (preferowana spółdzielczość mieszkaniowa)
· wiedza z zakresu obsługi finansowej nieruchomości mieszkalnych
· umiejętność pracy w zespole
· rzetelność, odpowiedzialność, odporność na stres
To oferujemy
· Pracę na pełen etat
· 8 godzinny dzień pracy – 5 dni w tygodniu (bez sobót i niedziel)
· Wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności