TworzymyGłos Regionu

reklama

Obsługa w Starostwie Powiatowym we Wschowie

wyłącznie po telefonicznym umówieniu wizyty

Środa, 02 lutego 2022 o 15:33, aktualizacja Środa, 02 lutego 2022 o 15:39, autor: 3
Obsługa w Starostwie Powiatowym we Wschowie

Z uwagi na konieczność zapobiegania rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 informujemy, iż obsługa interesantów w Starostwie Powiatowym we Wschowie będzie realizowana wyłącznie po rejestracji telefonicznej.

Sprawy pilne, wymagające osobistego stawiennictwa w Starostwie Powiatowym we Wschowie załatwiane będą wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym ustaleniu wizyty z pracownikiem danego wydziału.

Wejście do Starostwa Powiatowego we Wschowie możliwe będzie wyłącznie od strony głównej. Wejście od strony parkingu zostaje tymczasowo zamknięte.

Wykaz telefonów do wszystkich wydziałów dostępny na stronie internetowej: https://wschowa.info/starostwo/wydzialy-starostwa/

Jednocześnie informujemy, że niektóre sprawy można załatwić w następujący sposób:

- poprzez platformę ePUAP: /spwschowa/skrytka,

- drogą elektroniczną: powiat@wschowa.com.pl,

- za pośrednictwem korespondencji tradycyjnej,

- telefonicznie – Sekretariat: 65 540 48 00 lub bezpośrednio do wydziałów.

Rezerwacja wizyty w Wydziale Komunikacji i Dróg odbywa się niezmiennie w następujący sposób:

- w zakresie prawa jazdy pod numerem tel. 65 540 26 64 od poniedziałku do piątku w godzinach wyznaczonych na obsługę klientów. Wizytę rezerwuje się na dzień bieżący lub kolejny w tym samym tygodniu,

- w zakresie rejestracji pojazdów, wydawania dowodów rejestracyjnych i zgłaszania zmian przez klientów indywidualnych odbywa się w poniedziałki, środy, czwartki i piątki pod numerem tel. 65 540 89 40 w godz. 7.30-8.00.

 (Starostwo Powiatowe we Wschowie)

REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (3)

avatar

avatar
~Gekon
02.02.2022 20:24

Oni tak na poważnie czy dla jaj?

avatar
~Miś
03.02.2022 10:49

To po pracy niech biegiem do domu bo covid a nie latanie po markerach tam się nie boją omikrona

avatar
~Rita
03.02.2022 16:38

Kto jak kto, ale urzędnicy zapomną jak się pracuje z petentami. Pięć rozmów telefonicznych, sześciu klientów przy lądzie i fajrant.

Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl