TworzymyGłos Regionu

reklama

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Wizytówka firmowa, czyli jak wywrzeć dobre pierwsze wrażenie

Piątek, 15 marca 2019 o 17:29, autor: 0
Wizytówka firmowa, czyli jak wywrzeć dobre pierwsze wrażenie

Wizytówka jest najmniejszą, a zarazem jedną z najważniejszych form reklamy Twojej firmy. Indywidualny, oryginalny projekt i wysokiej jakość druk to gwarancja sukcesu i bycia zapamiętanym, a przecież o to właśnie chodzi w biznesie! Wizytówki firmowe to niezbędny element marketingu każdego przedsiębiorstwa – bez względu na jego wielkość czy zakres działalności. Chcesz wiedzieć jak zaprojektować idealną wizytówkę firmową?

Wizytówki firmowe – jakie dane powinny zawierać?

 

Przede wszystkim wizytówka firmowa powinna być czytelna i zgodna z założeniami oraz identyfikacją wizualną firmy. Obowiązkowo powinny się na niej znaleźć podstawowe dane kontaktowe, takie jak:

  • adres firmy – jeśli posiadasz biuro lub punkt stacjonarny,
  • telefon stacjonarny i/lub komórkowy,
  • adres e-mail oraz strona www,
  • imię, nazwisko oraz stanowisko – w przypadku wizytówki firmowej imiennej.

Bardzo często na wizytówce firmowej umieszcza się też dodatkowe informacje m.in.:

  • NIP,
  • regon,
  • dane rejestrowe firmy,
  • adresy kierujące do mediów społecznościowych,
  • zakres usług itp.

Na ostateczny wygląd wizytówki firmowej składa się bardzo wiele czynników. Aby przygotować projekt dobrze dopasowany do Twoich potrzeb, musimy wiedzieć, jakie dokładnie informacje mają się znaleźć na wizytówce, dobrać kolorystykę pasującą do Twojej branży oraz ustalić jakie materiały i rodzaje uszlachetnień chcesz wykorzystać. Takie przygotowanie projektu wizytówki firmowej najlepiej zlecić profesjonalnemu grafikowi.

Wizytowki

Wizytówki firmowe – rodzaje druku i uszlachetnień

Wizytówki firmowe można wydrukować zarówno metodą cyfrową (druk niskonakładowy) lub offsetową. Offset jest znacznie tańszy jednak jedynie przy zamówieniu większej ilości sztuk. Wizytówki firmowe powinny być wykonane na grubym papierze min. 300-350 gram. Po wydruku gotową wizytówkę można zafoliować folią błyszczącą lub matową – dla uzyskania jeszcze lepszego efektu można wykorzystać wybiórcze lakierowanie UV. Dzięki tej metodzie wybrane elementy będą błyszczące i delikatnie wypukłe. Jednak wizytówki firmowe nie muszą być jedynie papierowe – jeśli zależy Ci na efekcie „WOW” oraz dużej trwałości produktu zawsze możesz zdecydować się na druk na plastiku PCV.

Standardowe wizytówki mają formę prostokąta o wymiarach 50×90 mm, jednak zarówno ich kształt, wielkość czy materiał wykonania zależą głównie od Twojej wyobraźni i potrzeb. Projekt można wydrukować na specjalnym czerpanym papierze, zdecydować się na złocenie, srebrzenie lub tłoczenie napisów. Możliwości jest naprawdę wiele!

REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (0)

avatar

Do tej wiadomości nie został dodany żaden komentarz
Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl