Artykuł sponsorowany
Oryginalny i interesujący pomysł na reklamę to podstawa marketingu. Tylko w ten sposób można wyróżnić się na tle konkurencji i dotrzeć do większej grupy odbiorców. Obecnie na rynku panuje jednak tak duża konkurencja, że coraz ciężej wymyślić coś, czego nikt nigdy nie zrobił. Oto kilka pomysłów, które mogą pomóc w przypadku problemów z inspiracją.
Jak zadbać o spójny wizerunek firmy stacjonarnej? Świetnym sposobem na to będą maseczki z logiem lub designerską grafiką. Podczas kontaktu z klientami pracownicy będą się wyróżniać. Zostaną też lepiej zapamiętani, dzięki czemu tak się stanie również z samą marką.
Oczywiście maseczki pracownicze mają pewne ograniczenie, bo umożliwiają promocję jedynie stacjonarną - w sklepach, restauracjach czy hotelach. W przypadku firm, które nie mają bezpośredniego kontaktu z klientem ciekawszą propozycją będą koszulki reklamowe z nadrukiem.
Koszulki z nadrukiem nie są co prawda nowym pomysłem. Niemniej jednak - nadal pozwalają na wyróżnienie się z tłumu konkurencji. Stosunkowo niewiele firm decyduje się na ten format. Jedyne, co trzeba zrobić, to zadbać o naprawdę interesujący projekt wizualny.
Gotowe koszulki reklamowe z nadrukiem można dołączać gratis do zakupów online od pewnej wartości koszyka. Można też wystawić je jako osobne produkty na stronie. Jeśli będą ciekawie wyglądały - z pewnością znajdą się chętni na zakup.
Inną przestrzenią, gdzie promocja firmy ma ogromne znaczenie, są różne eventy branżowe. Tam szczególnie należy postawić na wyróżnienie się z tłumu. Świetnym sposobem na to będą czapki firmowe z haftem lub nadrukiem. Choćby zwykłe czapki z daszkiem, jak te w ofercie firmy P&M - https://www.p-m.com.pl/.
Ułatwią one uczestnikom targów czy konwentów identyfikację przedstawicieli firmy. Dzięki temu szanse na zapamiętanie logotypu czy chociażby klucza wizualnego znacznie wzrastają.
Propozycją, która stanowi dedykowane rozwiązanie dla branży hotelarskiej, są szlafroki i ręczniki z haftem firmowym. Dzięki nim goście hotelu będą mieli poczucie, że znajdują się w wyjątkowym miejscu. Designerskie wyposażenie pokojów świadczy i prestiżu oraz profesjonalizmie danego przybytku.
Umieszczenie logotypu hotelu na ręczniku czy szlafroku wzmacnia również świadomość marki w umyśle odbiorcy. Oprócz tego - goście hotelowi często robią sobie zdjęcia i publikują je w sieci. Jeśli mimochodem na takiej fotografii znajdzie się logo hotelu - z pewnością wpłynie to pozytywnie na jego renomę.