TworzymyGłos Regionu

reklama

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Jak zwiększyć widoczność stoiska firmy na targach?

Czwartek, 06 czerwca 2019 o 16:11, autor: 0
Jak zwiększyć widoczność stoiska firmy na targach?

Nie jest tajemnicą, że naprawdę skuteczna reklama to ta, którą widzimy. Stąd zapewne nieprzemijająca popularność firmowych ulotek i katalogów, które mimo rozwoju marketingu internetowego, nadal przynoszą satysfakcjonujące efekty w promowaniu towarów i usług. Ten doskonały sposób na dojście do szerszego grona klientów firmy okazuje się niezmiennie korzystnym rozwiązaniem. Jak rozprowadzać ulotki, czy katalogi? Tutaj najlepsze okazują się właśnie stojaki handlowe. Jednak to nie wszystko. Monidło - fotostand, ekspozytor handlowy, czy szyldy reklamowe - okazuje się, że możliwości jest jeszcze więcej. Jeśli Twój biznes potrzebuje skutecznej reklamy, a Ty wciąż się wahasz, czy zdecydować się na stojaki reklamowe, poznaj 4 podstawowe zalety takiej propozycji. Zapraszamy do lektury!

1. Różnorodność i reklama dokładnie taka, jakiej potrzebuje Twój biznes

Stojak reklamowy niejedno ma imię... lub doprecyzowując - formę. Zapewne znasz tradycyjny stojak z ulotkami i może skojarzenia te wcale nie są dobre. Jednak mamy dla Ciebie dobrą wiadomość - dzisiejszy stojak, ścianka reklamowa, czy ekspozytor to wspaniałe produkty, które przede wszystkim przyciągają uwagę, skupiają wzrok, po porostu pozostają niezapomniane. Różnorodna, nowoczesna forma, perfekcyjna grafika sprawiają, że:

  • łatwo dostosujesz konkretne rozwiązanie do swoich potrzeb (stojak na zewnątrz lub do prezentacji wewnątrz budynków, niewielki - do ustawienia np. na stole, czy |te o imponujących rozmiarach, jednostronny lub dwustronny, dla ekspozycji ulotek lub stanowiący samodzielną reklamę),
  • prezentacja materiałów reklamowych i promocyjnych stoi się naprawdę efektywna.

Spośród czego możesz wybrać? Dużo zależy tutaj od tego, gdzie ma się znajdować stojak reklamowy i jaki jest sam promowany produkt czy usługa. Monidło - fotostand (ścianka do zdjęć) sprawdzi się, jeśli przygotowujesz event. Tego rodzaju ścianka reklamowa z otworem wyciętym w taki sposób, żeby włożyć w niego twarz i zrobić śmieszną fotkę - sprawdzi się zarówno podczas targów, konferencji, jak i imprez okolicznościowych (np. wesele).

Ekspozytor handlowy będzie znakomitym wsparciem zarówno w codziennej sprzedaży, jak również podczas targów, konferencji - dzięki niemu efektownie przedstawisz swoją ofertę.

Z kolei szyldy reklamowe (wewnętrzne i zewnętrzne) najszerzej i naprawdę atrakcyjnie powiedzą światu o Twojej pracy i aktualnej ofercie. Zdecydowanie jest w czym wybierać. A taka różnorodność, to wiele możliwości dla Twojego biznesu i reklama dokładnie taka, jakiej potrzebujesz. Co więcej, możesz zaproponować własny projekt, na bazie którego zostanie zrealizowany stojak reklamowy. Taką ciekawą opcję oferuje np. firma brooklyn.pl

2. Tania, a jednocześnie imponująco skuteczna reklama

Stojaki reklamowe, szyldy reklamowe, monidło - fotostand - co łączy wszystkie te produkty? Zarówno skuteczność, jak również niska cena. Należy w tym miejscu podkreślić, że skuteczność stojaków, jako formy reklamy, jest faktycznie wysoka - nie tylko z łatwością, ale i efektywnie dotrzesz do dużego grona klientów. Atrakcyjna forma, dobrze dobrana grafika i precyzyjne wykonanie gwarantują, że taka forma reklamy będzie przyciągać wzrok i zwracać uwagę. Dla Twoich Klientów taki przekaz pozostanie niezapomniany. Klienci będą także zdecydowanie chętniej sięgać po ulotki, czy wprost po Twoje produkty.
Nowoczesne, atrakcyjne stojaki reklamowe gwarantują, że reklamy nie staną się po chwili jedynie makulaturą. Jednocześnie ich cena jest naprawdę korzystna. Wystarczy spojrzeć na oferty wiodących firm specjalizujących się w produkcji tego typu rozwiązań.

3. Stojaki sprawdzają się w wielu sytuacjach

Pośród mocnych stron stojaków reklamowych, niezależnie od tego, czy sięgasz po fotostand, czy stojak na ulotki, nieodzownie trzeba wymienić szerokie możliwości ich wykorzystania. Standy reklamowe sprawdzają się zarówno na ladzie recepcyjnej, jak i w pasażach wielkich galerii handlowych. To rozwiązanie bezspornie niezastąpione podczas różnego typu eventów (konferencje, targi, szkolenia, a także imprezy integracyjne, festyny, czy wesela). Wielorakość form, wzorów i wielkości pozwala dopasować reklamę np. do wysokości pomieszczenia, w których staną stojaki. Pełna odporność na warunki atmosferyczne pozwala z kolei na wykorzystanie takiej reklamy także na zewnątrz. Co równie ważne, stojak reklamowy może z powodzeniem podążać za zmianami, jakich dozna Twój biznes - nowa oferta, nowe ulotki, nowe miejsca ekspozycji - standy reklamowe i ekspozytory niezmiennie będą niezastąpione.

4. To rozwiązanie, które wystarczy na lata

Stojak reklamowy to rozwiązanie na wiele lat i inwestycja, która z pewnością się opłaca. Jedyny warunek to wybór rozwiązania najlepszego w zakresie jakości. Tylko bowiem w takim wypadku zyskujesz gwarancję wytrzymałości i odporności stojaków np. na warunki atmosferyczne. Reklama tego typu z sukcesem posłuży przez naprawdę długi czas.

REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (0)

avatar

Do tej wiadomości nie został dodany żaden komentarz
Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl