TERAZ18°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Bardzo dobra
reklama

Artykuł sponsorowany

Jak złowić okazję na obuwie sportowe w sieci?

pt., 29 czerwca 2018 14:44

Trafienie na przecenę w internecie znacznie różni się od stacjonarnego sposobu na tańsze zakupy. Gdy szukamy dobrej opcji w galeriach handlowych, czekamy na przecenę, wchodzimy do sklepu i przeglądamy bardzo szybko różne produkty. Czy ten sam sposób można zastosować w internecie, w którym mamy do czynienia z wieloma witrynami sprzedającymi ten sam towar? Zdecydowanie nie, potrzebne są inne rozwiązania. Jakie? Na to pytanie postaramy odpowiedzieć w tym artykule.

Jak złowić okazję na obuwie sportowe w sieci

Alerty cenowe

Jednym ze sposobów na ustrzelenie okazji w sieci jest ustawienia powiadomienia o zmianie ceny w sklepie, ewentualnie korzystając z usługi google alerts. Dzięki temu, jak tylko zmieni się jej poziom dostaniemy informację na maila. Ten sposób wydaje się być pozbawiony wad, jednakże nie każda witryna oferuję taką usługę. Czasami zdarza się także, że inny, konkurencyjny sklep potrafi zaoferować znacznie głębszą przecenę.

Korzystanie z wyszukiwarki google’a

Kolejnym ze sposobów jest odpowiednie użycie usługi, którą wszyscy już znają. Nie każda osoba zna jednak zaawansowana opcje szukania google’a. W ramach tej opcji możemy skierować zapytanie o produkt, do wszystkich domen z końcówką .pl, do konkretnie strony lub nawet tylko do tych, które już poprzednio odwiedziliśmy. Wpisując określone frazy zawsze warto też być maksymalnie precyzyjnym dodając np. model numeryczny obuwia albo słowo nazwę i słowo “cena”.

Porównywarki cenowe

Alternatywą dla powyższych sposobów jest skorzystanie z możliwości porównywarek cenowych. Idea ich działania sprowadza się do agregowania ofert wielu sklepów internetowych. Dzięki czemu nie jest konieczne przeglądanie oferty każdego sklepu osobno lub ustawienie alertu cenowego. Skupiają się one najczęściej na określonej branży. W przypadku butów sportowych warto rozważyć skorzystanie z kixpoint.com. Strona ta skupia dwadzieścia pięć sklepów internetowych z obuwiem, co daje ponad dwadzieścia tysięcy produktów dostępnych w ciągłej ofercie.

Produkty są podzielone na marki, w którym znajdziemy towary tak dużych graczy od nike, pumy czy adidasa, ale także od małych jak kangaroos, vans czy converse.

Reklama

Podsumowanie

    reklama

    Dla Ciebie

    18°C

    Pogoda

    Kontakt

    Nekrologi