Jak złowić okazję na obuwie sportowe w sieci?

Piątek, 29 czerwca 2018 o 14:44, aktualizacja Piątek, 29 czerwca 2018 o 14:54, autor: 0 95
Jak złowić okazję na obuwie sportowe w sieci?

Trafienie na przecenę w internecie znacznie różni się od stacjonarnego sposobu na tańsze zakupy. Gdy szukamy dobrej opcji w galeriach handlowych, czekamy na przecenę, wchodzimy do sklepu i przeglądamy bardzo szybko różne produkty. Czy ten sam sposób można zastosować w internecie, w którym mamy do czynienia z wieloma witrynami sprzedającymi ten sam towar? Zdecydowanie nie, potrzebne są inne rozwiązania. Jakie? Na to pytanie postaramy odpowiedzieć w tym artykule.

Alerty cenowe

Jednym ze sposobów na ustrzelenie okazji w sieci jest ustawienia powiadomienia o zmianie ceny w sklepie, ewentualnie korzystając z usługi google alerts. Dzięki temu, jak tylko zmieni się jej poziom dostaniemy informację na maila. Ten sposób wydaje się być pozbawiony wad, jednakże nie każda witryna oferuję taką usługę. Czasami zdarza się także, że inny, konkurencyjny sklep potrafi zaoferować znacznie głębszą przecenę.

Korzystanie z wyszukiwarki google’a

Kolejnym ze sposobów jest odpowiednie użycie usługi, którą wszyscy już znają. Nie każda osoba zna jednak zaawansowana opcje szukania google’a. W ramach tej opcji możemy skierować zapytanie o produkt, do wszystkich domen z końcówką .pl, do konkretnie strony lub nawet tylko do tych, które już poprzednio odwiedziliśmy. Wpisując określone frazy zawsze warto też być maksymalnie precyzyjnym dodając np. model numeryczny obuwia albo słowo nazwę i słowo “cena”.

Porównywarki cenowe

Alternatywą dla powyższych sposobów jest skorzystanie z możliwości porównywarek cenowych. Idea ich działania sprowadza się do agregowania ofert wielu sklepów internetowych. Dzięki czemu nie jest konieczne przeglądanie oferty każdego sklepu osobno lub ustawienie alertu cenowego. Skupiają się one najczęściej na określonej branży. W przypadku butów sportowych warto rozważyć skorzystanie z kixpoint.com. Strona ta skupia dwadzieścia pięć sklepów internetowych z obuwiem, co daje ponad dwadzieścia tysięcy produktów dostępnych w ciągłej ofercie.

Produkty są podzielone na marki, w którym znajdziemy towary tak dużych graczy od nike, pumy czy adidasa, ale także od małych jak kangaroos, vans czy converse.

REKLAMA
Komentuj Podziel się

    Dział "Czytelnia" może zawierać treści reklamowe oraz lokowanie produktów.

  • Czytelnia

Komentarze (0)

Do tej wiadomości nie został dodany żaden komentarz dodaj komentarz
Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Pozostałe wiadomości

nazwaSławaW Sławie budują nowe mieszkania
20.07.20180 164
Koniec mówienia o inwestycji w budowę nowych mieszkań, właśnie rozpoczął się czas realizacji. Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sławie rozpoczął budowę bloku mieszkalno-usł...

Ogłoszenia

REKLAMA

Praca

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl