Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.
W Nowym Szpitalu wdrożono System Zarządzania Jakością zgodnie z normą PN-EN ISO 9001:2008.
W dniach 6-7 kwietnia 2011 r. odbył się audyt przeprowadzony przez firmę IMQ w Zespołach Ratownictwa Medycznego, natomiast w dniach 8-10 sierpnia 2011 został przeprowadzony audyt całego Szpitala. Oba audyty uzyskały wynik pozytywny.
Szpital uzyskując certyfikat ISO udowadnia, że najważniejsze jest dla niego dobro pacjenta, świadczenie usług na najwyższym poziomie a przed wszystkim zapewnienie profesjonalnej opieki. System Zarządzania Jakością wymusza bowiem lepszą organizację pracy i motywuje do samodoskonalenia. Cały personel wykonał ciężką pracę, opracowano i wdrożono procedury systemowe. Wdrożenie systemu było procesem wymagającym zaangażowania wszystkich komórek organizacyjnych Szpitala. Bez wsparcia całej załogi nie byłoby możliwe uzyskanie certyfikatu.
Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością usprawnia funkcjonowanie szpitala. Cały czas się doskonalimy, dążymy do spełnienia rosnących oczekiwań naszych pacjentów. Wprowadzone ankiety satysfakcji pozwalają nam poznać opinie na temat naszej pracy, wyciągnąć wnioski i skuteczniej działać – informuje Anna Ciesielska Pełnomocnik Dyrektora ds. Systemu Zrządzania Jakością.
Przyznanie szpitalowi certyfikatu ISO to nie jest jednak koniec pracy. Nie możemy spocząć na laurach, gdyż certyfikat został przyznany na 3 lata. Raz do roku zostanie przeprowadzony audyt sprawdzający czy wprowadzone procedury są nadal utrzymywane – dodaje Pełnomocnik.
Komentarze 0