TworzymyGłos Regionu

reklama

Antkowiak: Mieszkańcy byli potrzebni poprzednim ekipom tylko w czasie wyborów

Czwartek, 06 września 2018 o 14:08, aktualizacja Wtorek, 11 września 2018 o 13:34, autor: 133
Antkowiak: Mieszkańcy byli potrzebni poprzednim ekipom tylko w czasie wyborów

- Przez ostatnie 16, może 20 lat mieszkańcy gminy byli potrzebni rządzącym ekipom we Wschowie tylko w czasie wyborów. Potem o nich zapominano. Stąd dzisiaj zniechęcenie mieszkańców i brak wiary w to, że coś we Wschowie może się zmienić - mówił wczoraj (5 września) Konrad Antkowiak

5 września na wschowskim rynku odbyła się konferencja prasowa kandydata na burmistrza Wschowy Konrada Antkowiaka. Po konferencji zapytaliśmy kandydata o to, jak rozumie ,,wschowski marazm", o którym  wspomniał podczas spotkania z dziennikarzami. Dopytywaliśmy również czy przedstawiciele organizacji społecznych, którzy poparli kandydaturę Antkowiaka będą startowali z listy KWW Konrad Antkowiak. Na koniec dowiedzieliśmy się dlaczego zdaniem kandydata na burmistrza Wschowy, mieszkańcy niechętnie chcą uczestniczyć w wyborach, startując z list wschowskich komitetów. Odpowiedzi na te pytania znajdują się w materiale, który zamieszczamy poniżej.

Zapraszamy również do ankiety, w której pytamy, kto zostanie burmistrzem Wschowy.

(rak/foto: olek)

Wyniki zakończonej sondy:

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (133)

avatar

avatar
~Kolosik
06.09.2018 14:26

Jak dla mnie Pan Antkowiak jest jedynym normalnym kandydatem, młody który chce zmienić Wschowe

avatar
~Do Kolosik
06.09.2018 21:42

Patrząc na te wszystkie komentarze poniżej oraz na wyniki sondy uważam, że powinna się odbyć debata między p. Antkowiakiem i p. Glińskim jako lidermi do fotela burmistrza, zorganizowana np. przez zw.pl na temat tego, "Jaki mają plan dla Wschowy w przypadku wygranej"? Debata "na żywo" przed kamerami jeszcze przed pierwszą turą. Co myślicie o tym pomyśle?

avatar
~Maciek
07.09.2018 13:47

Debata i pytania od widzów.

avatar
~wyborca
06.09.2018 14:37

Z dwojga złego, a zarazem dla dobra przyszłości Wschowy tylko Pan Antkowiak !!!, ale bez tych malowanych z jego koalicji - musi obiecać, że Krasny i Mazur nie wejdą do Urzedu !

avatar
~Antkowiak !
06.09.2018 14:55

A ja bym chciał by Mazur został np. wice burmistrzem. Taki jest komitet wyborczy pana Antkowiaka. Koalicyjność polega na tym, że nie zadowoli się wszystkich.

avatar
~Niezdecydowany
08.09.2018 16:37

A dlaczego tylko dwóch? Jest tylko czterech kandydatów i debata powinna ich wszystkich dotyczyć

avatar
~Tomasz
06.09.2018 14:44

Niestety mój głos ten Pan stracił po tym, jak przedstawił osoby którymi będzie się otaczał ...

avatar
~Janek
06.09.2018 15:24

Panie Antkowiak popełniasz pan podstawowy błąd i to w sposób karygodny . Otoczyłeś się pan osobami które są znienawidzone przez część elektoratu który mógłby na pana zagłosować . Nie sądzisz pan że te " stare lisy i wygi " wyportkują pana i będziesz pan tylko i wyłącznie wydmuszką lub marionetką . Przykład tego mamy dziś w naszym ratuszu . Nie ma się co dziwić ,ze niestety ludzie to tak odbierają bo doświadczają tego obecnie . A jak pan nie jest o tym przekonany to zobacz pan na Nowogrodzką w Warszawie kto tam pociąga za sznurki . My nie chcemy takich rządzących my chcemy samorządu który będzie słuchał społeczeństwo i stawiał na rozwój a w pańskim przypadku nie ma gwarancji że ci z pańskiego zaplecza będą chcieli się odgryźć na poprzednikach za swoje porażki i inne " upokorzenia " oraz rekompensaty za stracone stanowiska zatrudniając się tak jak ci obecnie w podmiotach zależnych od ratusza .

avatar
~Krzysztof
06.09.2018 17:36

Proszę wymienić jakie porażki i upokorzenia oraz stracone stanowiska mają na koncie osoby na zdjęciach. No jakie ?

avatar
~do Krzysztofa
06.09.2018 18:26

To może ja zapytam inaczej i z innej strony . Jaki interes mają ci co firmują swoją osobą pana Antkowiaka . Jaki interes ma pan Mazur , Pan Kraśny i inni co już piastowali stanowiska ? . Ciekawe że zwykli obywatele tego miasta nie stoją obok pana Antkowiaka a pchają się właśnie ci co opisałem . Panie Krzysztofie pan tak na poważnie zadał takie pytanie ? . Albo pan urwał się z choinki albo pan jest mało rozgarnięty oględnie mówiąc .

avatar
~Krzysztof
06.09.2018 19:25

Drogi Panie. Jak widze tani populizm jest dziś o dziwo w cenie. Przecież pan Antkowiak nie robi nic czego nie robia inne komitety. Musi byc utworzony KWW nastepnie 20 osob musi go poprzec. Musi zebrac okolo 450 podpisow by zarejestrować listy kandydatów w okręgach. Za tym stoją konkretne osoby jak te na zdjęciu. Ide o zakład, że gdyby stali tam tzw. zwykli obywatele to też podniosłyby się głosy, że pchają się oni do koryta itp. Ktoś przecież musi być radnym, a ktoś będzie wiceburmistrzem. Co w tym bulwerującego ? Proszę jako przykład podać stanowisko które piastował pan Mazur w urzędzie.

avatar
~Marcin
06.09.2018 20:36

To ja tak trochę z innej beczki aczkolwiek chyba pod dobrym wątkiem. W poprzednim artykule użytkownik Marek Kraśny zareagował na wpis użytkownika Marka nazywając go "zakompleksionym Markiem" i chyba odniósł się też tak do ludzi o podobnych poglądach. Proszę mnie poprawić jeżeli się mylę ale czy negatywnie nastawionych wyborców stara się czymś pozyskać a nie zniechęcać jeszcze bardziej poprzez stosowanie takich epitetów? Chyba, że Marek Kraśny z ZW to nie TEN Marek Kraśny. W przeciwnym razie strach się bać, co będzie po wyborach, skoro już tak się zwraca do elektoratu. Mało tego, jeżeli to rzeczywiście TEN Marek Kraśny i rzeczywiście począwszy od stosowania epitetów, po spis innych rzeczy, których zarzucają mu Użytkownicy, to proszę mnie również wpisać na listę "Zakompleksionych Marków".

avatar
~do Janka
07.09.2018 21:49

to głosuj na Glińskiego a zobaczysz co to jest partyjna nomenklatura, sterowanie z tylnego siedzenia, obsadzanie stanowisk swoimi ludźmi, centralne sterowanie samorządami, partyjne przekazy dnia. Ale może dzięki "dobremu wyborowi" w nagrodę skapnie Wschowie jakiś ochłap, jakaś inwestycja.

avatar
~do "do Krzysztofa"
07.09.2018 22:02

Z Twojego poziomu rozumienia życia i świata aby działać publicznie i dla dobra wspólnego trzeba mieć w tym jakiś interes. Innej motywacji pewnie nie rozumiesz i nawet nie dostrzegasz. W sumie współczuję Ci.

avatar
~yhm
06.09.2018 15:41

no bardzo obiektywna sonda zw.pl brawo, artykuł o Antkowiaku, filmik z Antkowiakiem, ciekawe jaki wyjdzie wynik... Piękna dezinformacja, nic dziwnego, że w drużynie KA znajdują się platformesi, .nowocześni i inni czerwoni do szpiku kości, to ich stare dobre metody działania, choć muszę przyznać, ze jestem w szoku, zawsze wydawało mi się, że zw to jednak bardziej grabkowe niż czerwone dzieło

avatar
~do yhm
06.09.2018 15:45

Szkoda, że takiego komentarza nie napisałeś kiedy ostatnim razem był artykuł o Czopku, zdjęcie Czopka i sonda odnośnie kandydatów. Może dlatego, że nadburmistrz tam też wyraźnie przegrał? Zainteresowanych odsyłam -> https://zw.pl/news/czopek-na-burmistrza-patalas-do-rady-powiatu,138172

avatar
~Do czegu są pani potrzebni wyborcy
06.09.2018 16:18

Panie Antkowiak świetnie pan się przedstawił. Mieszkańcy potrzebni są panu tylko w czasie wyborów. Może zechciałby pan lub ktoś z pana otoczenia wskazać co pan zrobił dla mieszkańców Wschowy dotychczas w okresie przedwyborczym. czekamy na konkrety. Pana wiarygodność jest taka jak reszty tej menażerii KW Antkowiak.

avatar
~Ktoś
06.09.2018 16:53

Kolejny dorobkiewicz bez min. doświadczenia. Posiedzi kadencję lub dwie namataczy i pójdzie. Takiego już mieliśmy. Niech wraca tam skąd wylazł.

avatar
~MW
06.09.2018 17:04

A kto to jest i skąd się wziął. Co zrobił dla Wschowy??? Kolejny dorobkiewicz. Może wybierzmy kogoś kto ustabilizowaną sytuację finansową i chce coś zrobić dla gminy a nie dorobić się.

avatar
~Do MW
06.09.2018 18:16

MW - fajny nick "mierny ale wierny" :) czy to ten sam Pan co będzie startował na radnego z list PISu?? He he. Czas na PISexit we Wschowie :)))

avatar
~Marek
06.09.2018 17:15

Wschowiane , idę drugi raz do wyborów ,powiem więcej będę startował z ramienia PIS na radnego Gminy . Stawiam na człowieka którego znam i któremu ufam ,to Przemysław Gliński i jestem gotów zaryzykować dla niego swoją reputacją na którą ciężko pracowałem .Wschowa ma tylko szansę wyjść z tej zapaści jeżeli postawimy na Pana Glińskiego, za nami stoją murem nasi Wschowscy parlamentarzyści to ostatnia szansa dla Wschowy . Siłą jest jedność i wspólne działanie na rzecz Wschowy i ludzi tu mieszkających ,głosując na PiS przypominają mi się słowa Churchilla [od tak nie wielu zależy tak wiele ] nie wstydźmy się i nie bójmy powiedzieć jestem za Pisem .Ja jestem ?

avatar
~MW
06.09.2018 17:56

Brawo za odwagę bo zaraz wyleje się fala hejtu. Ja będę głosował na p.Glińskiego dlatego, że patrzę na człowieka. Miałem z nim kontakt i wiem, że jest w stanie coś dla gminy zrobić a poparcie PiS-u jest w stanie wykorzystać na ściągnięcie kasy centralnej. Popatrzcie sobie na Nową Sól, Świebodzin. Wybierzmy w końcu kogoś kto nie idzie do ratusza głownie dla kasy. pozdrawiam

avatar
~@do Marka
06.09.2018 18:22

A gdzie ci "stojący murem" parlamentarzyści byli przez ostatnie kadencje? Odkąd zostali posłami, mają w d... Wschowę. To czysty szantaż - jeżeli w samorządach nie będzie PiSu, nie dostaną kasy. Tyle tylko, że za rok są wybory parlamentarne i mam nadzieję, że Polacy wykurzą ich z większości sali plenarnej. A wracając do wschowskiego ratusza, nie potrzebna nam marionetka kaczyńskiego, bo on nie ma pojęcia, co jest potrzebne w naszym mieście. Konrad przynajmniej nie promuje hejtu!

avatar
~Do Marek
06.09.2018 18:29

Człowieku obudź się! Gliński to Rękoś i Grabka w pakiecie! Program Grabka PLUS jak wszytsko w PIS z Plusem. To już było, to już się skończyło. To miasto potrzebuje zmiany i nowej energii!! Wpuścimy emeryta do ratusza i możemy zgasić światło we Wschowie. Antkowiak jest młody, był w świecie, ma wykształcenie i prezencje. Trzeba by ludzie uwierzyli że można inaczej. Najważniejsze, że ma pomysł i mu się chce!!

avatar
~do Marka
06.09.2018 18:36

Panie Marku jak pan stawiasz swoją reputację na którą pan ciężko pracowałeś to podaj pan swoje nazwisko abym wiedział komu w przyszłości mam podziękować za taką udaną diagnozę . Pan nam przyswajasz słowa Churchilla a ja panu mówię polskie przysłowie " dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane " . Czekam aż pan się ujawni z imienia i nazwiska .

avatar
~Do MW
06.09.2018 18:49

Gościu w Nowej Soli nie rządzi PiS ???? a jej sukces to dzieło Pana Tyszkiewicza, który jest bardzo krytyczny wobec działań PISU. Co więcej, Pan Tyszkiewicz nie jest ani nauczycielem, ani mundurowym tylko biznesmanem, czyli osobą przedsiębiorczą, potrafiącą zarabiać pieniądze w przeciwieństwie do budżetówki, która żyje z podatników.

avatar
~Kasia
06.09.2018 17:19

Panie Gliński Panu podziękuję, jest Pan z zawodu strazakiem, a ten zawód ma taki duży szacunek a pan go zaprzepaścil

avatar
~MW
06.09.2018 17:44

Szkoda że p. Kasia czyta tylko wieści p. Owsiaka. Każdy inteligentny człowiek stara się dojąć do sedna i przynajmniej wysłucha dwóch stron a jedynym źródłem informacji nie jest fb . Niestety inteligencja jest produktem deficytowym w społeczeństwie.

avatar
~Zwolennik PIS
07.09.2018 05:46

Do strażaka mam zaufanie bo nie panikuje i nie ucieka gdy się pali a tym bardziej myśli o ludziach

avatar
~Artur
07.09.2018 22:51

Jak Gliński myśli o ludziach to pokazał w Kostrzynie

avatar
~Zwolennik PIS
06.09.2018 17:31

Kiedyś nazywano ich mocherami ,szydzono z nich wyśmiewano i opluwano .Od 3 lat obserwuję co robią dla Polski i Polaków po raz pierwszy w życiu chciałbym aby PiS wygrał u nas we Wschowie dlaczego spytajcie ? Z prostego powodu mamy w Rządzie Panią Rafalską i Pana Asta ,Wschowa ma poparcie od góry .Rządziło już PO ,Niezależni co z tego wyszło ???? Stawiam na Przemysława Glińskiego można mu zaufać i ja to robię

avatar
~Krzysztof
06.09.2018 17:40

Proszę w kilku słowach opowiedzieć nam co dla Wschowy do tej pory zrobiła parni Rafalska i pan Ast ? I do komentarza wyżej. Co zrobił pan Gliński ? Po za tym zachowuje się pan jak niewolnik. Dobry biały pan może rzuci kość więc będziemy na niego głosować

avatar
~MW
06.09.2018 17:47

Zgadzam się. To, że popiera go PiS może być tylko z korzyścią dla Wschowy. Będzie miał większy dostęp do kasy centralnej. Może w końcu się coś ruszy. A z tego co wiem to żyć ma z czego, więc nie idzie tam dla kasy jak ci dotychczasowi.

avatar
~Do Marka i Zwolennika pis ( specjalnie mała literą)
06.09.2018 17:48

Co za hipokryzja i zakłamanie typowo pisowskie .Jeden woła anonimowo ( bo Marków jet we Wschowie kilkadziesiąt ) - ,,nie wstydźmy się ,nie bójmy się opowiedzieć za pisem' a drugi jako argument podaje ,że w rządzie mamy ..Rafalska i Asta ..i dlatego jest zapisem. Chcecie ogłaszać światu ,że zgadzacie się i utożsamiacie ze zbrodniczą politykę sekty pis to piszcie pod pełnym nazwiskiem i imieniem !

avatar
~Do Zwolennik PIS
06.09.2018 17:49

Gliński?? Chyba sobie jaja robisz! Ten gość nie potrafił podjąć decyzji żeby polać młodzież na Woodstock i on ma zarządzać Wschową? Co najwyżej może rozkazy wykonywać to max. na co go stać. Nie potrzebny nam emeryt w ratuszu. A poseł Ast już pokazał w Trybynale na co go stać. Do dzisiaj Wschowa wstydzi się i przeprasza za zachowanie posła. A co p. Rafalska i p. Ast zrobili do tej pory dla Wschowy?? Ktoś potrafi wymienić chociaż jedną rzecz?? Przecież rządzą już 3 lata a wcześniej w sejmie tyle lat.. i nic dla Wschowy! Wstyd!

avatar
~do MW
06.09.2018 22:45

wszystcy kandydaci na burmistrza oprócz Glińskiego przymierają głodem ? Gliński będzie za darmo pracował ?

avatar
~Evita
11.10.2018 17:34

Co konkretnie zrobili dla Wschowy Marek Ast i Pani Rafalska? Ich największym zmartwieniem jest, żeby się utrzymać w PiS. W przeciwnym razie przejdą do politycznego niebytu i tego boją się najbardziej. Po czynach a nie po słowach...

avatar
~Punk
06.09.2018 17:35

Przemysław Gliński sobie zrobił słaba opinie wśród młodych za ostatnie PolAndRock.

avatar
~MW
06.09.2018 18:06

Z tego co wiem, a czytałem o tym sporo, to organizator mówiąc delikatnie mijał się z prawdą i celowo sprzedał to w ten sposób by fala hejtu zalała cały kraj. To była celowa zagrywka "wyznawców" owsiaka. Trudno winić kogokolwiek o to, że dbał o bezpieczeństwo. Całe szczęście wygłupy z polewaniem z samochodu nie zakończyły się jakąś tragedią. Berlin nie jest tak daleko i jestem ciekawy co by ludzie mówili jakby z Berlina samochodem strażackim, ale nie ze straży bo był to samochód na sprzedaż z komisu, przyjechał jakiś nawiedzony muzułmanin?

avatar
~Koko
06.09.2018 19:50

Organizator się nie mijał z prawdą, Pan Gliński zaproponował kurtyny wodne które nie były nu skuteczne żeby rozstawic je w takim tłumie jaki był pod sceną

avatar
~Wicek
06.09.2018 21:24

chyba tylko w twojej ocenie

avatar
~Mer
06.09.2018 18:12

Widzę, że budzi się grupa kontrkandydatów :D Czy wielbiciele Czopka i PiS zawsze muszą korzystać z tak beznadziejnych argumentów? Nieobecność we Wschowie ? A ską ludzie maja brać doświadczenie, które jest nam tak potrzebne? Od Leona Ż.? Od grupy Grabki? Od Czopka? 2. Ktory kandydat moze pochwalić się, że zrobił coś dla miasta ? Czopek-oszczerca i kłamca, Gliński - nie znany z prac społecznych, Antkowiak - jak na razie bawimy się na jego pomysłach z lat pracy w promocji. 3. Jak się nie ma argumentów od razu hasła - czerwoni, koryto, dorobkiewicz etc . - standardy obecnej władzy - nie dajmy się zmylić.4. Doświadczenie w samorządzie - największe ma tylko Antkowiak. 5. Szacunek dla wyborcy - jak na razie tylko id jednego kandydata - Pana Konrada. 6. Pomysł na miasto - patrz wyżej.... Wiele różnic bardzo wyraźnych, po 20 latach niszczenia miasta zasłużyliśmy na godny wybór. Powodzenia Panie Antkowiak .

avatar
~Ktos
06.09.2018 18:16

Pan Konrad powinien wygrać. Gliński gdzie się pchasz? Żenada,

avatar
~Marek
07.09.2018 06:25

Pojawił się Pan Konrad ? Kto to jest ???? W życiu o nim nie słyszałem ,więc jak mam zaufać ????? A Pan Gliński nawet bez PiSu ma poparcie tak to wygląda

avatar
~@głosuję na Konrada
06.09.2018 18:31

W końcu pojawił się człowiek, który chce rozmawiać, a przede wszystkim słucha. Wiadomo, że nie zrealizuje wszystkich życzeń mieszkańców - nie jest św. Mikołajem, ale nie obiecuje gruszek na wierzbie i co najważniejsze - nie kłamie, że będzie mógł coś zrobić, jak niektórzy kandydaci, bo wie, jak funkcjonuje samorząd. Czopek, to oszust, a Gliński korzysta z koniunktury PiS (oby jak najkrótszej) i co gorsza, sprowadzi do urzędu starą gwardię z poprzednich kadencji. Konrad Antkowiak jest jedyną szansą Wschowy na lepsze jutro!

avatar
~zorientowany
06.09.2018 18:38

Niestety dla "totalnych" jesteście za krótcy na PiS. Ludzie wiedzą kto może załatwić dla Wschowy wsparcie z centrali i zagłosują na PiS, który w odróżnieniu od PSL i PO dotrzymują obietnic. W programie PiS dla lubuskiego jest m.in. przywrócenie połączenia kolejowego i to będzie na 100%. A co wam załatwi egzotyczna koalicja PZPR-PO-Nowoczesna i PSL. Przecież oni rządza w lubuskim przez 4 ostatnie lata i co?

avatar
~do zainteresowanego
06.09.2018 18:50

Panie zainteresowany przecież Polska to nie Ameryka . Skąd brać na wszystko kasę ? . Jak na razie PIS niczego nie zrealizował z tego co obiecał przed wyborami . Dał po 500 plus zabierając wszystkim po trochę i na tym kasa się skończyła a panu się marzą pieniądze na rozwój tak małego miasta jakim jest Wschowa . Ilu tu jest potencjalnych wyborców PISU ? Trochę za mało żeby poprawić notowania krajowe PISu , patrz pan realnie na sytuację a obiecać można wszystko ciemny lud to kupi .

avatar
~ext7
06.09.2018 18:42

Nie wiem czy zwróciliście uwagę na wypowiedź pana Tymczyszyna ? Tu posłużę się cytatem z Z.W:” Do tej pory nie sądziliśmy, że samorządy staną się łatwym kąskiem dla partii rządzącej - mówił Stanisław Tomczyszyn - to trzeba szybko zmienić i dlatego dzisiaj wspólnie udzielamy poparcia komitetowi pana Antkowiaka.” Po czym słyszę wypowiedz pana Antkowiaka, który mówi ,że porozumienie nie jest wymierzone przeciwko komukolwiek ,ono tylko utworzone zostało w imię „postępu i rozwoju Wschowy”. Konia z rzędem temu ,co wskaże mi komitet ,który tych szczytnych haseł o „postępie i rozwoju wschowskiej gminy” w wyborczej kampanii na ustach nie miał .Ale nie o hasło mnie się rozchodzi ,bo to taka uniwersalna "wyborcza proteza", z której skorzystać każdy może. Mnie zastanawia ten dysonansowy dwugłos (Tymczyszyn –Antkowiak) No...bez obrazy ,ale jeżeli już na starcie panowie ( podobno się porozumieliście)wygłaszacie skrajnie odmienne opinie ,to „strach się bać” co będzie za pięć lat?? No oczywiście pod warunkiem ,że nie daj Boże wygralibyście wybory – co jest mało prawdopodobne ,ale teoretycznie możliwe.

avatar
~wschowianka
06.09.2018 18:43

Oj marniutko Antek ,tekst sponsorowany,lokowanie produktu, zdjęcie na czołówce,wywiad..... a w sondażu przegrywasz. A podobno specjalista od PR.

avatar
~Do wschowianki
06.09.2018 19:03

Pani Droga Wschowianko, proszę się nie wysilać i udawać, ze wie coś Pani Wschowianka na temat marketingu czy PR. Proszę sprawdzić definicję artykułu sponsorowanego oraz lokowania produktu. Co do zasad kultury, to najwyżej Pan Antkowiak lub Pan Konrad, wschowianeczko:)

avatar
~Kk
06.09.2018 19:23

Jeden przegrywa drugi wygrywa takie życie. A dla wiadomości ten sondaż nie równa się z prawdziwymi wyborami

avatar
~Milena
06.09.2018 19:32

Juz w sondażu wygrywa, więc po co Pani pisze takie głupie komentarze?

avatar
~Do Kk
06.09.2018 20:29

Aaaa.... teraz sondaż „nie równa się z prawdziwymi wyborami” Przecież Zw.pl to jest Wasza pisowska strona. Czyli jak wyniki nie są po Waszej stronie to są nagle sfałszowane ?!

avatar
~Do Kk
06.09.2018 23:27

Aaaa.... teraz sondaż „nie równa się z prawdziwymi wyborami” Przecież Zw.pl to jest Wasza pisowska strona. Czyli jak wyniki nie są po Waszej stronie to są nagle sfałszowane ?!

avatar
~do ext 7
06.09.2018 18:59

Świetna diagnoza tekstu. Przecież tu nie chodzi o dobro Wschowy, tu chodzi żeby załatwić sobie stołki ,każdy ze zdjęcia komitetu ma swój wymarzony Tymczyszyn-wicemarszałek, Krasy-wiceburmistrz i tak w dół na szczeblach samorządowych. A dla wyborców wzniosłe hasła. KW Antkowiak=pomieszanie z poplątaniem.

avatar
~zorientowany do zainteresowanego
06.09.2018 19:09

Ma Pan rację Polska to nie Ameryka. A szkoda. Pamięta Pan jak Jan-Vincent Rostowski i Donald Tusk żartowali sobie na temat programu 500+, że to niemożliwe że nie ma piniondzy i co? Dało się? I kasa się nie skończyła. Rozumiem że Pan wyznaję zasadę im gorzej tym lepiej. Niestety dla Ciebie jest coraz lepiej.

avatar
~numer
06.09.2018 19:43

a my za to płacimy, niezły numer nam zafundowano z 500 +

avatar
~do powyżej
06.09.2018 20:18

Myślisz pan że kasa jest ? . A dlaczego nie realizują swoje obietnice przedwyborcze . Dlaczego Mierzeję Wiślaną jeszcze nie przekopali ? . Dlaczego nie kupują dla wojska śmigłowców , statków i innego sprzętu ? . Dlaczego policja nie dostała podwyżek jak i służba zdrowia ? . Dlaczego rolnictwo nie dostało jeszcze kasy za wybite stada świń ? . I tak można dalej mnożyć przykłady dlaczego i dlaczego ?. Jak by kasa była to pan premier siedziałby sobie na czterech literach i popijał kawę a tak jeździ po kraju i wymyśla nie stworzone rzeczy i dyrdymały opowiada a ciemny lud kupuje .

Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl