ARTYKUŁ SPONSOROWANYNamioty wystawowe – skuteczna forma reklamy
Piątek, 06 listopada 2015 o 11:06, aktualizacja Poniedziałek, 16 maja 2016 o 15:27, autor: Martyna Dziadosz 0
Uczestnictwo w branżowych targach i konferencjach to znakomita okazja do poznania konkurencji i nabycia biznesowych kontaktów, które mogą zaowocować w przyszłości. Do targów trzeba się jednak dobrze przygotować – najlepiej kupić lub wypożyczyć odpowiedni namiot wystawowy, który zachęci do odwiedzenia stoiska. Sprawdźmy o czym należy pamiętać wybierając namiot wystawowy, żeby jak najlepiej zaprezentować się podczas konferencji.
Przyciągnij uwagę konkurencji
Wybierając namiot wystawowy pamiętajmy, że musi on przykuwać uwagę innych uczestników targów, ponieważ im więcej osób podejdzie do naszego stoiska, tym większa szansa na uzyskanie kontaktów biznesowych. Zwróćmy również uwagę na podstawową zasadę działania większych skupisk ludzkich – osoby chętniej podchodzą do stoisk, które cieszą się większym zainteresowaniem. Jest to działanie często nieświadome, wynikające z ciekawości, ale warte odnotowania. Dlatego przyciągnięcie uwagi ciekawym namiotem wystawowym będzie pierwszym krokiem do pozyskania nowych klientów, wręczenia wizytówek i ulotek. Pamiętajmy, że rozbudowana sieć kontaktów to podstawa przy prowadzeniu prężnie prosperującego biznesu. Jak zatem przyciągnąć uwagę? Postawmy na usługę profesjonalnego brandingu, czyli personalizację namiotu. Warto zainwestować w namiot, który będzie zawierał czytelne firmowe logo, co ułatwi identyfikację naszego stoiska. Firmy zajmujące się produkcją takich wyrobów oferują tworzenie dowolnych nadruków w technice cyfrowej, wyróżniających się intensywnymi kolorami, które na pewno przyciągną do nas tłumy zainteresowanych.
Zadbaj o bezpieczeństwo
Nie zapominajmy również o kwestiach bezpieczeństwa, które na masowych imprezach są kluczowe. Wybierając namiot wystawowy zwróćmy uwagę na jego wytrzymałość oraz jakość wykonania poszczególnych elementów. Ważna jest również odporność na negatywne czynniki atmosferyczne. Targi i konferencje odbywające się na wolnym powietrzu posiadają jedną wadę – w razie wystąpienia opadów czy silnego wiatru może dojść do wypadku na skutek odczepienia się jakiegoś elementu konstrukcji pawilonu. Dlatego niezwykle ważny jest wybór namiotu wystawowego wykonanego z solidnego, nieprzemakalnego materiału, o wysokiej odporności na uszkodzenie mechaniczne i promieniowanie ultrafioletowe. Sprawdźmy także czy materiał wyprodukowany został zgodnie z rygorystycznymi unijnymi dyrektywami, które zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Rozstaw bez problemu
Kwestia szybkiego rozstawienia namiotu jest bardzo ważna na branżowych konferencjach, ponieważ zazwyczaj nie możemy poświęcić na to dużo czasu. Dlatego też szukając idealnego namiotu wystawowego weźmy pod uwagę zastosowany system montażu. Najlepszym wyjściem będzie zainwestowanie w namiot ekspresowy. Jeśli po raz pierwszy kupujemy ten rodzaj pawilonu, warto poprosić sprzedawcę o zademonstrowanie, w jaki sposób należy prawidłowo rozstawić namiot. To zdecydowanie ułatwi nam zadanie podczas konferencji. (źródło: http://www.mastermarket.com.pl/)
Przyciągnij uwagę konkurencji
Wybierając namiot wystawowy pamiętajmy, że musi on przykuwać uwagę innych uczestników targów, ponieważ im więcej osób podejdzie do naszego stoiska, tym większa szansa na uzyskanie kontaktów biznesowych. Zwróćmy również uwagę na podstawową zasadę działania większych skupisk ludzkich – osoby chętniej podchodzą do stoisk, które cieszą się większym zainteresowaniem. Jest to działanie często nieświadome, wynikające z ciekawości, ale warte odnotowania. Dlatego przyciągnięcie uwagi ciekawym namiotem wystawowym będzie pierwszym krokiem do pozyskania nowych klientów, wręczenia wizytówek i ulotek. Pamiętajmy, że rozbudowana sieć kontaktów to podstawa przy prowadzeniu prężnie prosperującego biznesu. Jak zatem przyciągnąć uwagę? Postawmy na usługę profesjonalnego brandingu, czyli personalizację namiotu. Warto zainwestować w namiot, który będzie zawierał czytelne firmowe logo, co ułatwi identyfikację naszego stoiska. Firmy zajmujące się produkcją takich wyrobów oferują tworzenie dowolnych nadruków w technice cyfrowej, wyróżniających się intensywnymi kolorami, które na pewno przyciągną do nas tłumy zainteresowanych.
Zadbaj o bezpieczeństwo
Nie zapominajmy również o kwestiach bezpieczeństwa, które na masowych imprezach są kluczowe. Wybierając namiot wystawowy zwróćmy uwagę na jego wytrzymałość oraz jakość wykonania poszczególnych elementów. Ważna jest również odporność na negatywne czynniki atmosferyczne. Targi i konferencje odbywające się na wolnym powietrzu posiadają jedną wadę – w razie wystąpienia opadów czy silnego wiatru może dojść do wypadku na skutek odczepienia się jakiegoś elementu konstrukcji pawilonu. Dlatego niezwykle ważny jest wybór namiotu wystawowego wykonanego z solidnego, nieprzemakalnego materiału, o wysokiej odporności na uszkodzenie mechaniczne i promieniowanie ultrafioletowe. Sprawdźmy także czy materiał wyprodukowany został zgodnie z rygorystycznymi unijnymi dyrektywami, które zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Rozstaw bez problemu
Kwestia szybkiego rozstawienia namiotu jest bardzo ważna na branżowych konferencjach, ponieważ zazwyczaj nie możemy poświęcić na to dużo czasu. Dlatego też szukając idealnego namiotu wystawowego weźmy pod uwagę zastosowany system montażu. Najlepszym wyjściem będzie zainwestowanie w namiot ekspresowy. Jeśli po raz pierwszy kupujemy ten rodzaj pawilonu, warto poprosić sprzedawcę o zademonstrowanie, w jaki sposób należy prawidłowo rozstawić namiot. To zdecydowanie ułatwi nam zadanie podczas konferencji. (źródło: http://www.mastermarket.com.pl/)