LOS GRY MONOPOLY W TWOICH RĘKACH!!!
Wtorek, 01 marca 2011 o 08:54, autor: admin 1
"LOS WSCHOWY W TWOICH RĘKACH!!!
Producent gry Monopoly we wrześniu wyemituje nową wersję swojej gry. Obecnie na stronie www.monopoly.pl jest prowadzone głosowanie w którym można oddać swoje głosy na miasta, które mają szansę znaleźć się na planszy nowej gry. Jest 60 miast głównych, a ponad to miasta z 'dziką kartą'.
Jest taka możliwość, by na planszy nowej gry znalazła się Wschowa, ale potrzeba jest do tego aktywność Wschowian!!!! !!
Wejdź na stronę www.monopoly.pl, zarejestruj się tam (rejestracja jest konieczna) i oddaj swój głos na nasze miasto. Aby oddać głos na Wschowę, wejdź na zakładkę 'ranking' -> miasta z dziką kartą, tam odnajdź Wschowę i oddaj swój głos. Głosować możesz codziennie, ale tylko raz w ciągu dnia. Nikt sam tego nie zdziała, ale głosując regularnie i razem możemy przyczynić się do promocji naszej Małej Ojczyzny. Prosimy też o cierpliwość w uruchamianiu podanej wyżej strony, ponieważ otwiera się stosunkowo wolno. Włącz się i pomóż w rozpropagowaniu naszej akcji."
Taka informacja pojawiła się na wschowskich portalach. Cała akcja została zainicjowana przez Michała Drobnika, wschowskiego radnego. Hmmm... Od rana siedzimy w redakcji i nadziwić się nie możemy...
Właściciel Monopoly zatrudnił naprawdę świetnych marketingowców! Oto co się stało... Gra ma już swoje lata i wiernych fanów, wiadomo, że ich przekonywać do grania nie trzeba. Fachowcy od sprzedaży mieli więc przed sobą nie lada wyzwanie - pozyskać nowych wiernych fanów i tym samym przekonać młode pokolenia do zakupu gry. Pomysł na który wpadli jest genialny! Oto wszystkie gminy w Polsce, ba, mieszkańcy wszystkich miast zaczęli wchodzić na stronę Monopoly! Tam musieli się zalogować i zagłosować, ale na tym nie koniec! Na samej stronce obserwujemy kilka mechanizmów, mających sprawić, że głosujący nie będzie w stanie szybko zapomnieć o sprawie. Dla przykładu: producent deklaruje, że dla każdej osoby, która namówi największą liczbę znajomych do głosowania, przygotowano cenna nagrodę.
Przyjrzyjmy się jak to wygląda realnie. W rankingu startuje 60 miast z listy głównej i 1677 miast z tzw. Dzikiej Karty (Wschowa znajduje się obecnie na 126 miejscu). Na planszę gry trafi 20 miast z listy głównej i 2 z Dzikiej Karty. Szans na znalezienie się tam pięknej nazwy naszej miejscowości chyba nie muszę nikomu unaoczniać... Powstaje pytanie: czy głosowanie promuje Wschowę, czy wschowianie promują grę? Odpowiedź pozostawiam czytelnikowi.
My (redakcja) ze swojej strony stwierdzamy krótko: brawo ekipa Monopoly! Brawo za stworzenie marketingowego perpetum mobile!
Z drugiej jednak strony bardzo liczymy na szczęście i kibicujemy wszystkim (w redakcji są tacy, którzy z pewnością się zalogują do gry i będą kibicować pomysłowi swojego radnego Michała), którzy mają wiarę w sukces Wschowy:)