TworzymyGłos Regionu

reklama

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Kubek termiczny z nadrukiem to udany gadżet do reklamy firmy

Czwartek, 04 lutego 2021 o 21:15, autor: 0
Kubek termiczny z nadrukiem to udany gadżet do reklamy firmy

Z uwagi na rosnącą popularność kubków termicznych, rośnie rzesza firm, które decydują się wykorzystać ich reklamowe walory. To rozwiązanie niesie za sobą wiele korzyści dla obydwu stron. 

Dlaczego kubki termiczne z nadrukiem są tak popularne?

Możliwość zabrania ze sobą ulubionego napoju zyskuje coraz więcej zwolenników wśród młodszych i starszych osób. Dzięki tego typu rozwiązaniom można ogrzać się podczas zimowego spaceru lub rozbudzić podczas pierwszego spaceru z psem. Gorąca kawa, herbata lub inny napój, zabrane z domu, mogą towarzyszyć posiadaczowi kubka termicznego gdziekolwiek zechce.

Oprócz niewątpliwej wygody, kubki termiczne niosą za sobą drugą, zdecydowaną zaletę. Ograniczają wydatki, zatem są szczególnie przydatne dla osób, które planują wdrożyć plan oszczędzania. Dzięki temu, że napój znajduje się w kubku, pokusa, by kupić kawę czy herbatę na mieście znacznie maleje. W kieszeni zostaje każdorazowo co najmniej kilka złotych, które w krótkim czasie przeradza się w większą kwotę.

Czy warto wykorzystać kubek termiczny na gadżet reklamowy?

Jak najbardziej. Z wyżej wskazanych powodów, trudno jest wskazać osobę, która nie będzie zadowolona z tego typu podarunku. Nawet jeśli ktoś nie pija kawy czy herbaty - nic nie stoi na przeszkodzie, by zabrać ze sobą innego rodzaju napój. Gdy dana osoba nie posiada czworonoga (zatem argument o porannym rozbudzaniu się na spacerze jest nietrafiony) - z pewnością chętnie zabierze kubek termiczny z napisem na spacer po parku, do autobusu czy pracy.

Podsumowując, trudno jest wskazać osobę, dla której kubek termiczny nie będzie niósł za sobą waloru praktycznego. Dodatkową zaletą tego rodzaju gadżetu reklamowego jest fakt, że rzuca się w oczy zdecydowanie bardziej niż niewielki długopis czy smycz firmowa. Z dużą dozą prawdopodobieństwa, kubek termiczny z własnym nadrukiem zostanie zauważony również przez osoby postronne, na przykład w komunikacji miejskiej.

Jak wybrać kubek?

Aby kubek termiczny z nadrukiem logo odpowiednio przykuwał uwagę, warto zadbać o szczegóły. Jeśli przedsiębiorstwo kojarzy się z określoną barwą (na przykład z uwagi na kolorystykę logo), warto wybrać kubek w zbliżonym odcieniu i na tym tle umieścić kontrastowe logo. Przykłady różnych kubków termicznych z nadrukiem można zobaczyć na businessgifts.pl

Dodatkowo, należy koniecznie wybrać taki model, na którym nadruk będzie odpowiednio widoczny. Poszczególne kubki charakteryzują się różną budową, dlatego też warto wcześniej przemyśleć tę kwestię, dopasowując logo do budowy kubka.

Kolejną kwestią, którą należy wziąć pod uwagę, jest to, czy ma on mieć uchwyt, czy nie. Niektórzy preferują proste kubki bez żadnych wystających elementów, inni - cenią sobie uchwyt, który można także pomysłowo wykorzystać jako formę zaczepu.

Wydaje się, że najlepszym rozwiązaniem jest zakup kubków z logo w kilku rodzajach. W ten sposób można spróbować jak najlepiej dopasować konkretny gadżet pod preferencje klienta, pracownika czy kontrahenta. Zwykłe i proste pytanie, który kubek woli, da mu poczucie wyjątkowości i dodatkowo wpłynie na poprawę samopoczucia danej osoby. To jeszcze korzystniejszy odbiór przedsiębiorstwa w różnych sferach!

REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (0)

avatar

Do tej wiadomości nie został dodany żaden komentarz
Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl