Komunikat: Usuwanie azbestu
Piątek, 23 maja 2014 o 09:27, autor: michal 1
Stosowanie do zapisów Uchwały Nr XIV/133/11 Rady Miejskiej we Wschowie z dnia 27 października 2011r. w sprawie: zasad udzielania dotacji na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wschowa informuję, że istnieje możliwość składania wniosków o udzielenie dotacji na usuwanie (demontaż) wyrobów zawierających azbest oraz na zabranie wyrobów azbestowych wcześniej zgromadzonych na nieruchomości. Ubiegający się o dotację musi spełniać warunki określone w § 6 w/w Uchwały, czyli do wniosku winien dołączyć w przypadku demontażu:
- tytuł prawny do nieruchomości;
- zgłoszenie do Starostwa Powiatowego we Wschowie zamiaru zmiany pokrycia dachowego;
- pozytywną opinię Starosty Wschowskiego w sprawie zmiany pokrycia dachowego;
- pisemną zgodę na wejście z robotami budowlanymi na teren nieruchomości;
w przypadku zgromadzonego:
- tytuł prawny do nieruchomości;
- pisemną zgodę na wejście na teren nieruchomości celem zabrania wyrobów azbestowych.
Formularze wniosków można pobrać ze strony internetowej www.wschowa.pl ponadto są dostępne w Biurze Obsługi Interesanta tut. Urzędu oraz u Sołtysów.
Kompletne wnioski należy składać w Biurze Obsługi Interesanta (Urząd Miasta, parter).
Z up. Burmistrza
Marian Kociubiński
p.o. Naczelnika Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Infrastruktury