TworzymyGłos Regionu

reklama

Kto nie chce Sali wiejskiej w Starych Drzewcach?
obrazek
W 2012 roku gmina Szlichtyngowa otrzymała dofinansowanie na budowę Sali wiejskiej w Starych Drzewcach. Remont miał się zacząć jeszcze w tym samym roku i zakończyć w 2013. Inwestycja stanęła jednak pod znakiem zapytania, ponieważ gmina zastanawia się nad rezygnacją z dofinansowania czytaj całość artykułu

Komentarze

avatar

avatar
~do ...czytam
13.11.2012 15:12

Rób coś to może i o was napiszą. Zamiast tego wolisz narzekać widzę

avatar
~MAMKA
13.11.2012 21:56

POTWIERDZAM NASZ burmistrz MA NASZ OŁĘBOKO W DU...!!!!! A MY TYLKO CHCEMY ABY NASZE DZIECI MIAŁ GDZIE SIĘ RAZEM POBAWIĆ ,ROZWIJAĆ SWOJE ZAINTERESOWANIA. TYLKO ŻE WSZYSCY SIĘ BOJĄ NASZEGO władcy I PEWNIE ZAGŁOSUJĄ PRZECIWKO ŚWIETLICY!!!!! CZY NIEMA KOGOŚ KTO BY ZOBACZYŁ TE WSZYSTKIE JEGO KŁAMSTWA I ZAGRYWKI WOBEC NAS ................

avatar
~M
13.11.2012 23:30

nie odpuscimy swietlicy !!!! bedziemy walczyc z całych sił żeby świetlica została zbudowana!!! a pan burmistrz niech sobie nie mysli ze znowu dokopie drzewcom.jesli tak bardzo nie lubi drzewiec to po co startował na takie stanowisko.drzewce naleza do gminy ktora reprezentuje wiec o co mu chodzi.jesli nie cierpi tak drzewiec to po co startował na burmistrza ? a gdzie obietnice wyborcze ?

avatar
~ALA
14.11.2012 07:32

Popieram wypowiedż 'M' w 100 procentach i myśle ,że nie tylko ja

avatar
~mieszkaniec
15.11.2012 17:19

Jeśli mowa o hydroforni i jej remoncie to przepraszam ale my tylko tej wody NIEPIJEMY i trzeba stworzyc nowy projekt a nie zabierać nas świetlice która przeszła w projekcie a teraz panu burmistrzowi się odwidziało bo taki ma kaprys. Dlaczego wyremontowano sale w goli , remize. A w Szlichtyngowie GOK a my to co, naszym dzieciom też coś się należy!!!!!!!!!!!!! a kasa na remont hydroforni to inna bajka panie burmistrzu ,,,, a pan szuka dziury w człym żeby nam nic niedac!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
~radna/sołtys
15.11.2012 18:50

Od kilku godzin jestem w posiadaniu projektu budżetu gminy Szlichtyngowa na rok 2013. Niestety nie zawiera on inwestycji p.n. Budowa świetlicy wiejskiej wraz z placem zabaw dla dzieci w Starych Drzewcach.

avatar
~mieszkaniec
15.11.2012 20:14

burmistrza na taczke i w pole , ale niewiadomo czy i tam potrafiłby coś zrobić.....cieszy pana burmistrzu ludzka krzywda , tak bardzo pan nienawidzi drzewiec . Za co że naszych dzieci niepuszczamy do gimnazjum w Szlichtyngowie . Ciągle straszy nas pan swoją gadką nat temat ,ile to pieniędzy wychodzi z gminy ,przez nasze dzieci. Czepia śię pan nas o wszystko . A dzieci z goli, szlichtyngowy ,jędrzechowic i tak dalej chodzą do mwshcowy . Im też pan przedstawił cyferki jak nam , chyba nie bo kase dostali.....

avatar
~mieszkaniec
15.11.2012 20:22

Czy w starostwie nic na to nie mogą poradzic ,przecież to jest chore co wyrabia naz pożal się burmistrz.

avatar
~Mieszkanka
15.11.2012 20:58

Do Mieszkańca. Proszę nas nie obwiniać za sytuację między Drzewcami a burmistrzem. My, mieszkańcy Szlichtyngowy, popieramy Wasze roszczenia. Co się natomiast tyczy uciekania dzieci z Drzewiec do Wschowy to tutaj niestety jest racja. Jeżeli sobie z tym problemem nie poradzicie, to z pewnością na przychylność gminy nie możecie liczyć. Fakt faktem, że i ze Szlichtyngowy i z Jędrzychowic dzieci uciekają, ale nie jest to zjawisko tak powszechne, jak w Drzewcach. Pokpiliście sprawę kilka lat temu, podobnie jak burmistrz, a cała gmina zbiera tego żniwa. Dyrekcja szkoły w Drzewcach, jako ciało opiniotwórcze, nigdy nie powinna pozwolić na tak masowy odpływ dzieci do wschowskich gimnazjów. Natomiast burmistrz jako pracodawca i osoba kontrolująca oświatę w gminie powinien zwrócić na to uwagę już na początku. Niestety, jak zwykle nie był dość czujny. Podobnie sytuacja zaczyna wyglądać w Jędrzychowicach, a za jakiś czas tak samo stanie się w Szlichtyngowej. Trzeba szybko reagować i promować nasze gimnazjum, które ma mnóstwo rzeczy wartych promowania, bo za czas jakiś gimnazjum trzeba będzie zamknąć albo zwolnić większą część kadry. Wtedy razem z kadrą nauczycielską będzie musiał odejść burmistrz.

avatar
~basia
15.11.2012 21:07

na niego to już taczka nie pomoże.choć byśmy chcieli poruszyć niebo i ziemię to i tak świetlicy nie odpuścimy.

avatar
~odnośnie hydroforni
15.11.2012 21:19

My i tak chcemy świetlice... Jak nie będzie działała hydrofornia to gmina będzie musiała nam zapewnić (i nie tylko drzewcom) wodę pitną. wiec niech się gola też poczuje do odpowiedzialnośći a nie remontuje śietlice.

avatar
~zetka
15.11.2012 22:20

nikt z władz gminy nie wpadł do tej pory na pomysł,żeby najpierw zbudować tę świetlicę, a zaraz po niej jak dostaniecie kolejne pieniądze z unii zrobić hydrofornię? Proponuję pomyślcie czasami, to nie boli:)

avatar
~mieszkaniec
15.11.2012 22:58

Nikt tu nikogo nie obwinia ..... i nie pokpiliśmy sobie żadnej sprawy to państwo zezwoliło naszym dzieciom wybrsć gdzie chcą się uczyć ... a dyrekcja naszej szkoły jest wspaniała i proszę jej nie obrażać . Pani derektor i nauczyciele tej szkoły robią dla naszych dzieci bardzo wiele i są tego efekty ktorymi możemy się pochwalić !!! Nasza dyrekcja i żadna inna nie może nakazać uczniowi gdzie ma się uczyć ,tak stanowi prawo... A że dzieci niechcą chodzić do gimnazjum w szlichtyngowie ,to może warto przyczyny szukać w gimnazjum a nie czepiać się nas.....

avatar
~Mieszkanka
16.11.2012 08:42

W porządku, jesteście wspaniali, uczniowie mogą robić u was, co chcą, wszyscy się was czepiają, a do gimnazjum w Szlichtyngowej jest pod górkę. Macie rację. W nagrodę za waszą wspaniałomyślność nie macie placu zabaw, a niedługo pewnie zamkną wam szkołę. Idźcie dalej tą drogą i nie słuchajcie rad osób, którym na was zależy (większość życia mieszkałam w Drzewcach i bardzo mi na nich zależy). Czy wy nie widzicie, do czego to zmierza? Walczcie o nasze gimnazjum, bo to również wasze pieniądze (subwencję traci gimnazjum, ale kasy ubywa ze wspólnego budżetu oświatowego).

avatar
~iga
16.11.2012 09:21

NASZE DZIECI DLATEGO CHODZĄ DO WSCHOWY BO TAM NIE BĘDĄ SZYKANOWANE.NIE MAJĄ OBNIŻANYCH OCEN DLATEGO ŻE SĄ Z DRZEWIEC A PRZEDE WSZYSTKIM MAJĄ WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI ROZWOJU A WY TEGO IM NIE ZAPEWNICIE BO JESTEŚCIE TROCHE ZACOFANI TAKIE SĄ FAKTY A NASZE DZIECI SĄ AMBITNE,CO WAS KOLE W OCZY!

avatar
~Mieszkanka
16.11.2012 09:38

Kruszenie betonu to trudna rzecz. W Drzewcach beton, jak widzę, bardzo twardy. Dzieci ambitne są wszędzie, rodzice również. Poziom nauczania wszędzie podobny, świadczą o tym wyniki poszczególnych gimnazjów. Dzieci mogą rozwijać swoje pasje, promować się na zewnątrz (np. ostatnio, podczas 11 listopada - żadne gimnazjum w gminie nie miało tak pięknej inscenizacji). Do tego przy doborze szkoły powinien dojść jeszcze zdrowy rozsądek ale widzę, że na to u pewnych osób nie można liczyć. Na szczęście nie u wszystkich. Chcecie mieć w Drzewcach inwestycje, nie pomagając sobie. Mnie to jest obojętne gdzie dzieci chodzą do szkoły, nie jestem nauczycielką. Jeżeli jednak miałabym świadomość, że jeżeli moje dziecko pójdzie do szkoły w Szlichtyngowej będzie mi i jemu żyło się lepiej w rodzimej miejscowości, nie wahałabym się z wyborem szkoły. Jeszcze raz powtarzam, wysyłając dziecko do gimnazjum we Wschowie uszczuplacie budżet gminy, a dodatkowo podpadacie burmistrzowi, na którego łaskę i niełaskę, póki co, jesteście skazani.

avatar
~***
16.11.2012 11:04

tak tylko że nauczyciele i nie tylko którzy uczą w szlichtyngowie takze dają dzieci do wschowy do gimnazium..to o czy my tu wogóle mówimy ! najlepiej wymagaći mieć jak zwykle pretensje do drzewiec a nie widzieć u siebie.szkoda słów

avatar
~Mieszkanka
16.11.2012 17:19

A przykład jakiś jeżeli można? Bo jeśli chodzi ci o panią Postek, to jedno dziecko chodziło do Szlichtyngowy, a drugie do Wschowy, dlatego że pani Postek uczy w Szlichtyngowej, a pan Postek we Wschowie, więc chcieli zachować status quo. Masz jeszcze jakiś przykład?

avatar
~abc
16.11.2012 19:06

do czasu kiedy obecnie nam panujący nie zarżnęli budżetu nie było problemu z tym, że dzieci z naszej gminy jeżdżą do szkoły do Wschowy. Nikt nawet o tym nie mówił. Zadłuzenie gminy dochodzi do 6 000 000 zł. Ludzie nie bądźcie śmieszni i nie obwiniajcie za to wszystko dzieci.

avatar
~kolega
16.11.2012 19:25

O tyn,że hydrofornia potrzebuje remontu zgłaszano już na sesjach w kadencji 2002-2006,ale mówiono,ze jest brak kasy na jej modernizacje.w kolejnych latach też nie znalazły się pieniądze na ten cel.Chociaż to było ważne zadanie i mimo tego braku kasy nasza gmina robi nowe inwestycje i wcale nie ważnejsze od hydroforni.gmina nie gardzi żadnym dofinansowaniem i wykorzystuje je na maxa.Dlaczego teraz Drzewce kiedy po wielkich trudach otrzymali taką kase maja wybierac między salą a czystą wodą?To jest szantaż emocjonalny!!!!Rada już poparła budowe,a teraz znowu robi im się pranie mózgu.Nie dajcie Sobą manipulować!

Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl