TworzymyGłos Regionu

reklama

Zlikwidują, połączą czy powstaną filie
obrazek
W środę, czyli 21 grudnia odbędzie się spotkanie burmistrza Wschowy ze wschowskimi radnymi. Tematem spotkania będzie przedstawienie kilku wariantów rozwiązania problemów oświatowych w gminie Wschowa czytaj całość artykułu

Komentarze

avatar

avatar
~wsh
20.12.2011 19:57

Ludzie opamiętajcie się ! Likwidacja musi być, po co w takiej małej Wschowie utrzymywać dwa gimnazja, jak można jedno ? Niech ktoś mi to wytłumaczy ? Nie macie pojęcia, a gadacie. Parki itp. idt. to inna pula do wydania pieniędzy z budżetu, a oświata to co innego. Gim 2 nowa szkoła, piękna sala wszystko tam jest to w czym problem ? Jeżeli szkoła pomieści uczniów to nie widzę problemu. Pozdrawiam normalnych , nie kierujących się emocjami i propagandą. Myślmy o konkretach, skąd na to pieniądze ? Nie stać biednego powitau to tną koszty i z tego 1 gimnazjum będzie.

avatar
~uCZEŃGIM1KLiiiA
20.12.2011 20:16

TA TYLKO BY SPRÓBOWALI !

avatar
~Trach
20.12.2011 20:45

Niektóre wypowiedzi są dla mnie naprawdę żałosne, ale to już inna bajka. Spróbujcie prosze nie opierac swojego zdania na plotkach tylko na faktach i jezeli jest mozliwosc wgłębienia się w ten temat to próbujcie, bo inaczej wasze wypowiedzi nie będa miały żadnego sensu. Szkoła gim1 wcale nie jest nowoczesna. Co z tego, ze ma najtańsze tablice interaktywne, jak nie ma normalnych komputerów, a co nawet klawiatór .! Zgadzam się z ' wsh '. Gmina dysponuje różną pulą pieniędzy, z której każda częśc jest przenaczona na coś innego. Gimnazjum nr1 nie ma swojej histori bo kilkanaście lat temu była tu szkoła dla dziewcząt, więc nie wygadujcie takich bzdur :/ Propaganda swoją drogą....

avatar
~zdrowy rozsadek
20.12.2011 20:49

Prawdą jest to, że Gim 1 jest najlepsze, że tam dobrze uczą i że nauczyciele staraja się uczyć nowoczesnie. Jego likwidacja to błąd i nieudolnośc pracy wschowskiego burmistrza. Inne miasta potrafią zdobyc środki z projektów unijnych i wówczas wydatki na oswiatę nie są tak wysokie, bo budżet finansowy jest wyzszy. Zobaczcie jak wyglada Wschjowa w stosunku do innych miast???!!! Ludzie nia mają pracy i są rozgoryczeni. To zlikwidujcie Gimnazjum nr 2 a część pomieszeń wynajmijcie!!! tylko komu jak tu nikt nie chce inwestować

avatar
~uczennica gimnazjum 1
20.12.2011 20:51

My bd bronic swojego Gimnazjum nie poddamy się tak łatwo tyle juz przeszlismy a ostatni nam rok został a tu je zlikwidowac chcą,a te pierwsze klasy co teraz maja zrobic.No a w gim 2 to Papierosy na kazdej przerwie palą narkotyki zioło itp. to jak mamy tam iść.

avatar
~uczennica
20.12.2011 20:53

Uwierzcie że chodzę do trzeciej gimnazjum, i przeżyłam trochę w nim, i powiem tylko że po prostu kocham je, i wątpię że w innej szkole będzie mi lepiej, panuje tam bardzo dobry klimat . I jest bardzo przytulnie . Na prawdę no nie rozumiem tego wszystkiego. Nie będę oceniać dwójki bo nie wiem jak tam jest ale z tego co słyszałam to nie za ciekawie. Ale no nwm. I jak połączą 1 z 2 to zobaczycie co się tam będzie działo. Ja dzisiaj 5 godzin zbierałam podpisy a być może jtr cała jedynka będzie protestować pod ratuszem. Może coś zdziałamy.

avatar
~Trach
20.12.2011 20:59

Najlepszy jest Zan i GJ ;] Chciałbym zauważyc, że w całym kraju panuje bezrobocie, a Wschowa nie jest obojętna. Jest to miasto królewskie i ma tez swoje zabytki. Cala wschowa jest zabytkiem. Miasto to współpracuje chyba tylko z Litwą o ile mi wiadomo. Litwa równiez nie szasta forsą :/ Pragnąłbym również zauważyc ze Wschowa ostatnio brnie bardzo mocno do przodu czego przykładem jest odbudowa kolegium Jezuickiego, kruzganek, placu farnego, budowa rond wokół miasta, obwodnicy i jest tego jeszcze bardzo duzo. Jeżeli byśmy mieli porównac poziom uczniow gim1 a gim2 to wyszłby, że jest równy. W gim1 nie uczą wcale najlepiej. Wprowadzenie tablic interaktywnych niczego nie wniosło gdyz i tak mało który naucyciel z nich korzysta i to własnie najmłodsi nauczyciele są najgorsi gdyz nie mają jeszcze tej wprawy z porozumiewywaniem sie z uczniami. Dzieciaki wykorzystują ten fakt i robią ' burdel ' z lekcji niż po prostu wysłuchać nowego nauczyciela/nauczycielki.

avatar
~wsh
20.12.2011 20:59

do zdrowy rozsądek, jakie miasta ? teraz w dobie kryzysu , podaj przykład. Nieudolność burmistrza? a skąd pieniądze ? ze studni ? pozyskane byly srodki unijne zobacz sobie co za to zrobiono , nie powiesz mi ze Wschowa to teraz brudne miasto, bo jeżeli nie zrobiono by parkow itp. itd to byscie pisali ze brud i syf. Co ma do tego , że gim 1 jest lepsze i dobrze sie tam ucza , nikt tego nikomu nie odbiera, ten agument jest zalosny i bez sensu. Powtórze jeszcze raz ekonomia sie liczy, oszczednosci i racjonalne myslenie. Utrzymanie takiego gminazjum , a nawet dwoch to ogromne koszta, pensje dla nauczycieli, opal, oplaty, prad itd itp. Ludzie ! po co to gim 1 , jak gim 2 ma świetną bazę ! ? Podajcie konstruktywne argumenty ? Proszę Was , a nie piszecie bezsensu. Gmina ma się zadłużac, bo wam się chce dwoch gimnazjów z czego jedno i drugie w połowie puste? Co do bezrobocia to zobaczcie sobie zadania i obowiazki burmistrza i innych organów. On może tylko inwestorów zwolnic z opłaty podatku. Nie ma nic do tego, żeby ktoś tu zainwestował. Też pomyślcie nad tym co piszecie.

avatar
~Trach
20.12.2011 21:01

do uczennica gimnazjum 1 - myślisz ze w 1 nie pali się fajek czy zioła ? :| Żałosna jestes :/

avatar
~byly uczen
20.12.2011 21:01

rece precz od gimnazium nr 1

avatar
~Yyyy
20.12.2011 21:01

Ha, teraz to mnie dobijacie... "gim 1 najlepsze, gim 1 najlepiej uczy..." a zobaczcie w swoje posty ile macie błędów. A tak poza tym to lepiej wydać pieniądze na te parki itp... niż utrzymywać 2 szkołę ...

avatar
~Trach
20.12.2011 21:02

do uczennica - wątpię w Twoją ' dobrą myśl ' protestowania. Na pewno nie pujdzie całe gim1, gdyz nikt nie jest tak głupi i płytki :/

avatar
~Yyyy
20.12.2011 21:03

Wiecie co ? Robicie z siebie świętoszków a nawet nie macie pojęcia ile u was osób z gim popala na przerwach i nie tylko papierosy... Szkoda gadać ale zastanówcie się co piszecie bo aż żal się was robi...

avatar
~Trach
20.12.2011 21:10

no dokłanie Yyyy :D :D chore dzieciaki :|

avatar
~ziomal z Wygnańczyc
20.12.2011 21:30

A ja wam powiem że gim 1 też ponosi duże kary za to ze jako jedyna we Wschowie opalana jest jeszcze drzewem i węglem gdzie wszystkie ine szkoły mają ogrzewanie na gaz a oprócz tego bezsensu jest płacenie opłat za 2 szkoły w których nie ma 100% obłożenia

avatar
~xxx
20.12.2011 21:39

Jestem absolwentką gimnazjum nr 1 i nie dziwię się uczniowie że walczą o tą szkołę. To że nie ma sali wcale nie jest takim wielkim problemem idzie się do tego przyzwyczaić. Nie wyobrażam sobie żeby uczniów tego gimnazjum przeniesiono do dwójki. Jedynka jest niedużą szkołą ale dzięki temu wszyscy się tam praktycznie znają i jest w niej świetny klimat nie to co w dwójce. I nie oszukujmy się bo w każdej szkole znajdzie się grupka która będzie grała dorosłych i będzie popalać ale z racji, że dwójka ma więcej uczniów jest tych osób więcej. Więc nie ma co do tego nawiązywać. Nie dość że pozbawią młodzież szkoły to jeszcze ludzie zostaną bez pracy. Ale co to obchodzi ludzi którzy są na stanowisku i nie liczą się z normalnymi ludźmi. Co to się dzieje w tej Polsce to parodia. Tylko pakować się i uciekać za granicę...

avatar
~Paranoja
20.12.2011 21:42

Rozumiemy rozgoryczenie uczniów, ale takie jest życie. Nikt tej szkole nie odbiera zasług i historii. Piszecie o poziomie nauczania a za chwilę dodajecie, że nie wiecie jak jest w Gimnazjum nr 2, coś tu się chyba nie zgadza. Kolega 'wsh' dobrze wam wyjaśnił, że wszystko ma swoją pulę. Piszecie także o projektach z Unii a nie macie pojęcia, że drogi, parki są w części refundowane i nie ma takich projektów na "utrzymywanie szkół". EKONOMIA! Dorośniecie to zrozumiecie. Nie popieram tego wszystkiego, ale jak trzeba to wybiera się Mniejsze zło.

avatar
~ziomal z Wygnańczyc
20.12.2011 21:50

Nie powiem gim 1 jest dobrą szkoła. Ale jeśli byśmy chcieli postawić to gim na nogi to trzeba by było włożyć tam ogromne miliony na wymianę pieca na gazowy i wszystkich rur z kaloryferami a też na budowę sali więc wychodzi na to ze lepiej inwestować w 1 dobrą szkołę

avatar
~xxx
20.12.2011 22:04

DO TRACH CO Ty opowiadasz że kilkanaście lat temu gim.nr! to była szkoła dla dziewcząt??? kilkanaście lat temu to była szkoła podstawowa nr 3 do której chodziłam. chłopcy też:) więc jaka szkoła dla dziewcząt??? co za bzdety

avatar
~Były Uczeń Gim2
20.12.2011 22:04

Witam, w Gim2 wcale nie jest tak źle, może jak koledzy wyżej wymieniają młodzież pali papierosy, ale tak zawsze jest, każdy dzieciak gdy wchodzi w dorosłe życie to chce spróbować czegoś nowego, a poza tym w Gim2 są bardzo świetni nauczyciele. A może to jest dobry pomysł żeby połączyć szkoły, dlaczego by nie spróbować, dobry uczeń w każdej szkole będzie dobry. Pozdrawiam

Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl