Nie musisz samodzielnie szukać Klientów. W wyszukiwarce Google to oni znajdą Ciebie!
Skuteczne docieranie do potencjalnych Klientów w czasie, kiedy są oni gotowi do podejmowania trudnych decyzji konsumenckich to złoty środek każdej kampanii internetowej. Niezależnie czy jest ona realizowana w sieci czy stacjonarnie. Jeżeli chodzi o promocję online, doskonale z tego typu zadań wywiązuje się wyszukiwarka Google. Pozycjonowanie stron internetowych czy kampanie Google Ads stanowią dzisiaj najlepszy sposób na efektywne docieranie do partnerów biznesowych. Cały mechanizm działa w ten sposób, że właściwie to Klient szuka prowadzonej przez Ciebie firmy a nie odwrotnie. Oszczędzasz więc gigantyczną ilość czasu i dzięki Google otwierasz furtkę do regularnego pozyskiwanie nie kilku, a nawet kilkudziesięciu wartościowych leadów dziennie.
„Wyszukiwarka Google jest wyróżniającym się narzędziem marketingowym. Codziennie w Polsce kilka milionów użytkowników wertuje zasoby Google w poszukiwaniu konkretnych informacji, ale również produktów bądź wykonywanych przez Ciebie usług. To właśnie dlatego warto zadbać o doskonałą widoczność w wyszukiwarce. Będąc obecnym na pierwszej stronie z rezultatami masz ogromną szansę na zwiększenie popularności witryny oraz finalną maksymalizację zysków.”
Źródło: Afterweb
Pozycjonowanie stron i kampanie Google Ads to najkorzystniejsza cenowo reklama
Bez poznania całościowego kosztu reklamy i sumy przeznaczanej na dotarcie do pojedynczego partnera biznesowego ciężko mówić o skuteczności marketingu w sieci. Zarówno na jednym, jak i na drugim polu doskonale wypada – ponownie – promocyjny superduet od Google. Kampanie Ads charakteryzują się bowiem możliwością ustalenia dokładnej wysokości dziennych i miesięcznych wydatków. Profesjonalnie wykonywane pozycjonowanie to także maksymalne dopasowywanie budżetu reklamodawcy do możliwości finansowych oraz oczekiwań. W dodatku mowa tutaj o regularnym docieraniu z komunikatem promocyjnym do wartościowych Klientów, należących do grupy docelowej. W przypadku marketingu w Google nie ma mowy o przepalaniu budżetów.
Elastyczność pozycjonowania i Google Ads zostawia daleko w tyle pozostałe alternatywy
Dla wyszukiwarki Google nie ma absolutnie żadnego znaczenia, czy prowadzisz firmę usługową, sklep internetowy bądź nawet organizację non-profit. Dla wszystkich przedsiębiorców z wcześniej wymienionych sektorów znajdzie się miejsce w reklamowym ekosystemie Google. Masz tutaj do wyboru dwie ścieżki docierania do potencjalnych Klientów: błyskawiczną, czyli Google Ads oraz nieco dłużą – pozycjonowanie stron internetowych. W tym drugim przypadku SEO trwa od kilku do kilkunastu tygodni, natomiast efekt dotarcia do TOP10 rankingu będzie o wiele solidniejszy. Za pomocą Google zareklamujesz więc nie tylko ofertę stałą, ale również sezonową czy okresowe wydarzenia, wymagające błyskawicznej realizacji i natychmiastowego zakończenia działań.