TworzymyGłos Regionu

reklama

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Jakie są najpopularniejsze możliwości zarabiania w sieci?

Piątek, 20 września 2019 o 16:00, autor: 0
Jakie są najpopularniejsze możliwości zarabiania w sieci?

Dzielisz się w internecie swoją pasją? Zbudowałeś wokół siebie silną społeczność? Jeśli tak, przyszła kolej na czerpanie z niej finansowych profitów. Sprawdź, jakie masz możliwości zarabiania w sieci.

Własny blog

Własny blog, zwłaszcza ten zbudowany na wykupionej domenie, może być świetnym narzędziem do budowania marki osobistej. Jeśli działasz już od jakiegoś czasu, regularnie publikujesz posty, które cieszą się sporym odzewem ze strony Twojej społeczności, możesz spróbować zarabiać na swojej stronie. W tym celu możesz udostępnić przestrzeń reklamową, którą wykupią od Ciebie firmy chcące się wypromować. Zazwyczaj tego typu promocja odbywa się na zasadzie zamieszczenia na stronie banera. To tylko jedna z wielu możliwości. Wielu blogerów korzysta też z możliwości, jakie daje AdSense. Równie ciekawie wypadają również programy partnerskie, a więc zamieszczanie kreacji reklamowych udostępnionych przez reklamodawcę. Sprawdź, jakie masz możliwości w tym zakresie, wchodząc na stronę https://solutions4ad.com/programy-partnerskie/.

Linki afiliacyjne

Działając w sieci, możesz również zarabiać na dzieleniu się ze swoją społecznością linkami afiliacyjnymi. Najłatwiejszą metodą publikacji takiego linku jest oczywiście blog. Sieć afiliacyjna to narzędzie, które możesz wykorzystać również wtedy, gdy nagrywasz filmy na kanale YouTube. Wtedy link umieszczasz w opisie filmiku. Możesz też zachęcić użytkownika do skorzystania z afiliacji bezpośrednio, poprzez zachętę słowną. Więcej informacji o tym praktycznym narzędziu znajdziesz na stronie https://solutions4ad.com/.


Facebook

Media społecznościowe służą głównie do utrzymywania komunikacji z użytkownikami skupionymi wokół danego blogera i jego marki osobistej. Warto pamiętać o tym, że aby być wiarygodnym w oczach swoich odbiorców i z czasem przekuć ich na klientów, należy najpierw zdobyć ich zaufanie. W pierwszych miesiącach prowadzenia bloga i profilu na Facebooku warto skupić się na dostarczaniu użytkownikom jak najlepszych treści, które będą dla nich przydatne. Dopiero po pewnym czasie, gdy społeczność darzy blogera zaufaniem i lojalnością, można podjąć próby sprzedaży produktów lub usług. Facebook jest świetnym narzędziem do promocji – umożliwia tworzenie reklam karuzelowych, wstawiania krótkich form wideo prezentujących produkt w naturalnym kontekście jego użycia, a także daje dostęp do opcji płatnego promowania, co pozwala mocno zwiększyć zasięg.

YouTube

Nie oszukujmy się – nic nie jest tak łatwo przyswajalne i przyjazne w odbiorze jak wideo. Użytkownicy internetu są rozleniwieni oraz atakowani zewsząd nowymi treściami, dlatego też zdecydowanie mniej wysiłku wkładają w oglądanie filmów na YouTube niż scrollowanie postów na blogu. Zdecydowanie warto wykorzystać tę formę dotarcia do użytkowników. Nagrywając filmy na YouTube, można zarabiać nie tylko poprzez lokowanie produktów, lecz także poprzez w nich reklam.

REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (0)

avatar

Do tej wiadomości nie został dodany żaden komentarz
Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl