1. Różnorodność i reklama dokładnie taka, jakiej potrzebuje Twój biznes
Stojak reklamowy niejedno ma imię... lub doprecyzowując - formę. Zapewne znasz tradycyjny stojak z ulotkami i może skojarzenia te wcale nie są dobre. Jednak mamy dla Ciebie dobrą wiadomość - dzisiejszy stojak, ścianka reklamowa, czy ekspozytor to wspaniałe produkty, które przede wszystkim przyciągają uwagę, skupiają wzrok, po porostu pozostają niezapomniane. Różnorodna, nowoczesna forma, perfekcyjna grafika sprawiają, że:
- łatwo dostosujesz konkretne rozwiązanie do swoich potrzeb (stojak na zewnątrz lub do prezentacji wewnątrz budynków, niewielki - do ustawienia np. na stole, czy |te o imponujących rozmiarach, jednostronny lub dwustronny, dla ekspozycji ulotek lub stanowiący samodzielną reklamę),
- prezentacja materiałów reklamowych i promocyjnych stoi się naprawdę efektywna.
Spośród czego możesz wybrać? Dużo zależy tutaj od tego, gdzie ma się znajdować stojak reklamowy i jaki jest sam promowany produkt czy usługa. Monidło - fotostand (ścianka do zdjęć) sprawdzi się, jeśli przygotowujesz event. Tego rodzaju ścianka reklamowa z otworem wyciętym w taki sposób, żeby włożyć w niego twarz i zrobić śmieszną fotkę - sprawdzi się zarówno podczas targów, konferencji, jak i imprez okolicznościowych (np. wesele).
Ekspozytor handlowy będzie znakomitym wsparciem zarówno w codziennej sprzedaży, jak również podczas targów, konferencji - dzięki niemu efektownie przedstawisz swoją ofertę.
Z kolei szyldy reklamowe (wewnętrzne i zewnętrzne) najszerzej i naprawdę atrakcyjnie powiedzą światu o Twojej pracy i aktualnej ofercie. Zdecydowanie jest w czym wybierać. A taka różnorodność, to wiele możliwości dla Twojego biznesu i reklama dokładnie taka, jakiej potrzebujesz. Co więcej, możesz zaproponować własny projekt, na bazie którego zostanie zrealizowany stojak reklamowy. Taką ciekawą opcję oferuje np. firma brooklyn.pl
2. Tania, a jednocześnie imponująco skuteczna reklama
Stojaki reklamowe, szyldy reklamowe, monidło - fotostand - co łączy wszystkie te produkty? Zarówno skuteczność, jak również niska cena. Należy w tym miejscu podkreślić, że skuteczność stojaków, jako formy reklamy, jest faktycznie wysoka - nie tylko z łatwością, ale i efektywnie dotrzesz do dużego grona klientów. Atrakcyjna forma, dobrze dobrana grafika i precyzyjne wykonanie gwarantują, że taka forma reklamy będzie przyciągać wzrok i zwracać uwagę. Dla Twoich Klientów taki przekaz pozostanie niezapomniany. Klienci będą także zdecydowanie chętniej sięgać po ulotki, czy wprost po Twoje produkty.
Nowoczesne, atrakcyjne stojaki reklamowe gwarantują, że reklamy nie staną się po chwili jedynie makulaturą. Jednocześnie ich cena jest naprawdę korzystna. Wystarczy spojrzeć na oferty wiodących firm specjalizujących się w produkcji tego typu rozwiązań.
3. Stojaki sprawdzają się w wielu sytuacjach
Pośród mocnych stron stojaków reklamowych, niezależnie od tego, czy sięgasz po fotostand, czy stojak na ulotki, nieodzownie trzeba wymienić szerokie możliwości ich wykorzystania. Standy reklamowe sprawdzają się zarówno na ladzie recepcyjnej, jak i w pasażach wielkich galerii handlowych. To rozwiązanie bezspornie niezastąpione podczas różnego typu eventów (konferencje, targi, szkolenia, a także imprezy integracyjne, festyny, czy wesela). Wielorakość form, wzorów i wielkości pozwala dopasować reklamę np. do wysokości pomieszczenia, w których staną stojaki. Pełna odporność na warunki atmosferyczne pozwala z kolei na wykorzystanie takiej reklamy także na zewnątrz. Co równie ważne, stojak reklamowy może z powodzeniem podążać za zmianami, jakich dozna Twój biznes - nowa oferta, nowe ulotki, nowe miejsca ekspozycji - standy reklamowe i ekspozytory niezmiennie będą niezastąpione.
4. To rozwiązanie, które wystarczy na lata
Stojak reklamowy to rozwiązanie na wiele lat i inwestycja, która z pewnością się opłaca. Jedyny warunek to wybór rozwiązania najlepszego w zakresie jakości. Tylko bowiem w takim wypadku zyskujesz gwarancję wytrzymałości i odporności stojaków np. na warunki atmosferyczne. Reklama tego typu z sukcesem posłuży przez naprawdę długi czas.