TworzymyGłos Regionu

reklama

Jak wygląda obsługa w Wydziale Komunikacji

w okresie epidemii ?

Poniedziałek, 20 kwietnia 2020 o 14:24, aktualizacja Poniedziałek, 20 kwietnia 2020 o 14:38, autor: 0
Jak wygląda obsługa w Wydziale Komunikacji

Wydział Komunikacji  i Dróg w okresie epidemii COVID-19 prowadzi bieżącą obsługę klientów w zmienionej formule.

Codziennie  od godz. 7:30 do godz.  8:30 pod numerem telefonu:  65 540 89 40 można umówić się na wizytę.  Zapisy prowadzone są wyłącznie na dzień bieżący.  Obsługa interesantów  jest realizowana wyłącznie po rejestracji telefonicznej.

Procedura składania dokumentów:
– wejście do siedziby Starostwa możliwe jest wyłącznie  od strony parkingu,
 do budynku mogą  wejść wyłącznie osoby uprzednio umówione, we wskazanym terminie,
– osoby wchodzące do budynku zobowiązane są do dezynfekcji rąk – podajnik wraz z płynem do dezynfekcji znajduje się na parterze klatki schodowej,
– weryfikacja dokumentacji oraz tożsamości będzie przeprowadzana przy okienku podawczym na II piętrze,
– obsługa wniosków będzie następować na bieżąco,
– płatności należy regulować wyłącznie kartą płatniczą, w okienku podawczym,

Zabrania się przebywania osób poza wyznaczoną strefą klatki schodowej.

Prosimy przed przybyciem do Starostwa o przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów. Formularze znajdziecie Państwo pod adresami:
– rejestracja pojazdów: https://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/procedury/18/90/REJESTRACJA_POJAZDOW/

– prawa jazdy:https://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/procedury/18/89/PRAWO_JAZDY/

REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (0)

avatar

Do tej wiadomości nie został dodany żaden komentarz
Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl