Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się:
- jak usprawnić proces sprzedaży biletów na wydarzenia
- dlaczego warto zainwestować w narzędzie do sprzedaży biletów online
- gdzie znaleźć odpowiednie dla nas rozwiązanie
Sprzedaż biletów online to nie tylko łatwiejszy dostęp do wydarzenia dla naszych fanów lub klientów. To również dobry sposób promocji naszego wydarzenia i dotarcie do szerszego grona osób, które potencjalnie mogą zdecydować się na zakup biletów.
Ułatw swoim klientom możliwość rezerwacji biletów. Zainwestuj w system sprzedaży biletów online
Aby rozpocząć sprzedaż lub rezerwację biletów na nasze wydarzenia w Internecie, najpierw musimy sobie zadać pytanie czy chcemy zainwestować i wdrożyć własny system, czy skorzystać z gotowego rozwiązania. Ta pierwsza opcja jest bardzo kosztowna, zarówno jeśli chodzi o wydatki, jak i nakłady czasowe potrzebne na jej wdrożenie. Jeżeli nie jesteśmy dużą agencją i potrzebujemy prostego rozwiązania lepiej zainwestować w gotowe systemy.
Na rynku znajdziemy wiele darmowych lub niedrogich rozwiązań, które pozwalają na wdrożenie na swojej stronie internetowej systemu do rezerwacji i sprzedaży biletów online. Te najtańsze wymagają od nas późniejszej samodzielnej obsługi całego przedsięwzięcia, co może być dla nas dodatkowym kosztem czasowym lub powodować konieczność zatrudnienia dodatkowego pracownika. W wielu przypadkach lepiej jest wybrać gotowe rozwiązanie wraz z całą obsługą, którą możemy wykupić razem z dostępem do systemu. Dzięki temu możemy zająć się swoim biznesem, a cały proces rezerwacji i sprzedaży biletów nie będzie zaprzątał nam głowy.
Jak znaleźć najlepszy system biletowy dla swojego biznesu?
Decydując się na wybór systemu biletowego dla naszej organizacji powinniśmy najpierw zastanowić się, jakie funkcje są dla nas niezbędne. Najważniejsze z nich to pytania czy platforma do sprzedaży biletów:
- umożliwia sprzedaż biletów numerowanych
- umożliwia łatwe generowanie kodów rabatowych
- ma służyć do sprzedaży biletów na wydarzenia online, czy tylko stacjonarne
- obsługuje wszystkie formy płatności online jakie nas interesują
- ma umożliwić klientowi zakup biletu z wykorzystaniem aktywnego widoku sali
- powinna mieć możliwość sprzedaży stacjonarnej poprzez nieograniczoną ilość stanowisk kasowych
- pozwala dodatkowo zlecić obsługę klientów w zakresie obsługi reklamacji i ewentualnych zwrotów
- ma mieć dedykowaną aplikację mobilną.
To tylko część możliwości, jakie powinniśmy brać pod uwagę podczas wyboru odpowiedniego systemu sprzedaży biletów online. Jeżeli nie do końca wiemy jakie rozwiązania są dla nas najkorzystniejsze, warto skontaktować się z firmami oferującymi takie usługi i poprosić o dedykowaną ofertę wraz z poradą, które rozwiązania według nich są dla nas korzystne.
Dzięki systemowi sprzedaży biletów online możemy wznieść nasz biznes na wyższy poziom organizacyjny i ułatwić życie zarówno naszym klientom jak i sobie. Dlatego warto poważnie rozważyć tego typu inwestycję.