Jakie działania promocyjne podjęła gmina w pierwszym kwartale 2016 roku? Jak mówi zastępca burmistrza Miłosz Czopek gmina posiada profesjonalnie przygotowane materiały, które informują przyszłych inwestorów o stanie przygotowań terenów inwestycyjnych.
Wykryto bloker reklam!
Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.
O działania promocyjne pytała radna Agnieszka Nachaj. Wiceburmistrz zwrócił uwagę na to, że radni w tym roku podejmują uchwały, które pozwalają gminie na sprzedaż kolejnych terenów inwestycyjnych, znajdujących się między ulicą Nowopolną a krajową dwunastką.
- Te prace trwają bardzo intensywnie i myślę, że niedługo będziemy mogli poinformować o kolejnych terenach sprzedanych pod budowę kolejnych zakładów pracy - mówił wiceburmistrz.
Miłosz Czopek podkreślał jednocześnie, że jest odpowiedzialny za promocję gospodarczą. Za promocję kulturalną w gminie odpowiada dyrektor Centrum Kultury i Rekreacji we Wschowie Piotr Kokorniak. Zdaniem wiceburmistrza życie kulturalne na terenie gminy stało się bogatsze.
- Przygotowujemy się wraz z CKiR do wielu imprez. Jedną z największych chyba, jakie do tej pory Wschowa miała, to będzie Burning Sun Festiwal - mówił wiceburmistrz o promocji Wschowy - Tym razem rozpoczniemy od prezentu, skierowanego bezpośrednio do mieszkańców Wschowy. Przed festiwalem zaprosimy mieszkańców na rynek, gdzie wystąpią gwiazdy - myślę, że światowego formatu, przynajmniej jedna z nich.
Wiceburmistrz przy okazji wspominał koncert zespołu Łzy, który odbył się dobrych kilka lat temu na wschowskim rynku, licząc, że z takim samym zainteresowaniem spotka się tegoroczna oferta.
- Przygotowywane są jeszcze inne festiwale - mówił wiceburmistrz Czopek - które mają zaspokoić zapotrzebowanie na zupełnie inny rodzaj muzyki. Czyli rzeczywiście uważam, że ta oferta jest coraz bogatsza.
(rak)
Komentarze 13