Czasy, kiedy firma musiała składać zamówienie na artykuły biurowe w sklepach stacjonarnych, już dawno minęły. Obecnie istnieje możliwość dokonywania zakupów przez internet. Oba rozwiązania mają swoje zalety – poznając je, wybierzesz miejsce, w którym warto zaopatrywać się w materiały biurowe.
Lokalny sklep papierniczy – tak czy nie?
Zakupy w lokalnym sklepie papierniczym wiążą się z wieloma zaletami. Na korzyść takiego rozwiązania przemawia kilka argumentów.
- Dostęp do produktów „od ręki”
Natychmiastowy dostęp do materiałów biurowych to duża przewaga – szczególnie, jeśli konkretnego produktu zabrakło wtedy, gdy jest on pilnie potrzebny. Nie trzeba czekać kilka dni na realizację zamówienia i wysyłkę.
- Możliwość wynegocjowania rabatów
Dotyczy to firm, które stale zaopatrują się w tym samym sklepie papierniczym i dokonują zakupów na dużą kwotę. Stanowi to dobry argument do wynegocjowania korzystnych zniżek.
Papierniczy sklep internetowy – dlaczego warto?
Zakupy w papierniczym sklepie internetowym to rozwiązanie, które niesie za sobą wiele korzyści.
- Bogaty asortyment
Internetowe sklepy zapewniają dostęp do bardzo zróżnicowanego asortymentu. Znajdziesz tu właściwie wszystko, co jest potrzebne w pracy biurowej. Oferta obejmuje szeroki wybór produktów: począwszy od artykułów piśmienniczych, poprzez akcesoria niezbędne przy organizacji dokumentów, przedmioty do pakowania i wysyłki, a skończywszy na urządzeniach biurowych – wymienia pracownik biurowego sklepu internetowego Biurwa.
Niektóre sklepy idą o krok dalej, proponując także artykuły spożywcze i chemię gospodarczą – produkty, które są niezbędne w każdym biurze.
- Atrakcyjne ceny
Papiernicze sklepy internetowe często proponują asortyment w atrakcyjnych cenach – nieco niższych w porównaniu ze sklepami lokalnymi. Składając duże zamówienie, można poczynić spore oszczędności. Będą one jeszcze większe, gdy firma decyduje się na dokonanie zakupów w hurtowych ilościach.
Całkowity koszt zamówienia w sklepie internetowym można dodatkowo obniżyć, wykorzystując specjalne kody rabatowe.
- Możliwość złożenia zamówienia w dowolnym momencie
Przewagą sklepów działających online jest możliwość dokonania zakupów w dowolnym momencie. Użytkownika nie ogranicza czas pracy sklepu – zamówienie można złożyć nawet w środku nocy (co prawda zostanie ono zrealizowane dopiero następnego dnia roboczego).
- Zakupy bez wychodzenia z biura
Atutem sklepów internetowych jest możliwość dokonania zakupów bez opuszczania biura. To spora wygoda oraz ułatwienie – zamówienie można złożyć np. w przerwie od obowiązków.
Przed dokonaniem zakupów przeanalizuj zalety poszczególnych rozwiązań. Pozwoli Ci to na wybór opcji najbardziej dopasowanej do potrzeb i oczekiwań Twojej firmy.