Dobry sklep internetowy, czyli jaki?
Dobry sklep internetowy to sklep z dobrymi cenami, pomyśli większość z nas. Czyżby cena była najważniejsza? A gdzie jakość, bezpieczeństwo transakcji, gwarancja i rzetelność sprzedawcy? Przy wyborze i zakupie towarów w internecie sprawdźmy czy sklep nie ma zbyt dużej ilości negatywnych opinii. Uważajmy także na wątpliwej jakości komentarze, które często są wystawiane przez samych właścicieli w celu podniesienia atrakcyjności oferty. Dobry sklep online posiada rzeczywistą siedzibę firmy, telefon do kontaktu. Sklep godny zaufania szybko odpowiada na wysłane zapytania i służy fachowym doradztwem doświadczonych sprzedawców. Dobry sklep oferuje markowe, solidnej jakości produkty i nie konkuruje niskiej jakości towarami. Jednym z takich sklepów jest Angra Art, oferujący uchwyty oraz gałki do mebli kuchennych. Doświadczeni sprzedawcy profesjonalnie doradzą przy wyborze uchwytów i gałek. Towar można także zobaczyć w stacjonarnym sklepie w Białymstoku przy ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2. Na tle konkurencji Angra wyróżnia się oryginalnym asortymentem najlepszych producentów z Polski i zagranicy.
Warto także zwrócić uwagę na koszt i rodzaj wysyłki. Ten sam towar może być wysłany zwykłym kurierem lub przesyłką paletową, która bardzo zwiększa finalną cenę zakupu. Dobry sklep oferuje możliwość wyboru dostawcy: Poczta Polska, Kurier, odbiór osobisty w paczkomacie InPost. Każda z wymienionych form wysyłki ma swoje zalety i wady. To my klienci powinniśmy decydować, który dostawca odpowiada nam najbardziej: odbiór paczki na poczcie, odbiór paczki o dowolnej porze w paczkomacie czy wygodne oczekiwanie na ciężką paczkę w domu.
Sklepy stacjonarne otwierają się na internet.
Zachowania konsumenckie doskonale rozumieją sprzedawcy, którzy swoją ofertę handlową kierują do internautów. Swój bogaty asortyment towaru udostępniają w sklepie internetowym. Praktycznie nie ma branży w handlu, której nie znajdziemy online. Rozwijają się przede wszystkim sklepy z odzieżą oraz wyposażeniem wnętrz. Nie brakuje także małych sklepów z ekologiczną żywnością. Coraz częściej kupujemy w internecie domowej roboty wędliny, sery czy przetwory. Rolnicy sprzedają w sklepach internetowych zioła, miody i pozostałe produkty pszczele. Jednym z nich jest Pasieka Miodowe Wzgórze oferująca miody: lipowy, spadziowy, gryczany, faceliowy, manuka, wielokwiatowy, nawłociowy. Dodatkowo w sklepie pszczelarskim zaopatrzymy się w pyłek pszczeli i inne produkty pszczele np propolis czy wosk.
Na zdjęciu świeży miód prosto od pszczelarza.
Zakupy w sklepie prosto od pszczelarza to pewność wysokiej jakości miodu. Duże sieci handlowe oferują kiepskiej jakości towar nie mający nic wspólnego z miodem. Dokonując zakupu w Miodowe Wzgórze masz pewność, że miód jest miodem bez dodatków leków i chemicznych środków jak w przypadku towaru importowanego z Chin czy Ukrainy. Coraz więcej rolników z małych rodzinnych gospodarstw rozwijają swoją działalność za pomocą sklepów internetowych. Sprzedaż online umożliwia lokalnym sklepom dotarcie do większego grona klientów. Sklep internetowy sprawdza się doskonale w przypadku sprzedaży niszowych produktów.
Podobają Wam się zakupy w internecie? Może sami chcielibyście sprzedawać swoje towary bądź usługi? Poznaj bariery jakie trzeba pokonać, by móc sprzedawać w internecie.
Bariera wejścia w sprzedaż online.
Barierą wejścia w sprzedaż online jest stworzenie sklepu internetowego oraz uzupełnienie w oferowane produkty. Wbrew pozorom to właśnie uzupełnienie sklepu w towary jest większym wyzwaniem niż stworzenie sklepu online. Sklep możemy stworzyć samodzielnie korzystając z gotowych darmowych skryptów takich jak:
- Wordpress Woocommerce
- Prestashop
oraz kilku jak nie kilkunastu płatnych. Tworzenie sklepu możemy zlecić specjaliście, który zainstaluje sklep, skonfiguruje i zoptymalizuje pod popularne wyszukiwarki. Gdy mamy już sklep czeka nas żmudna praca przy dodawania towarów. Każdy towar na półce to opis produktu oraz zdjęcie / zdjęcia. Pół biedy jeśli sprzedajemy miód jak w przypadku Pasieki Miodowe Wzgórze. Kilka rodzajów miodów, pyłku kwiatowego czy propolisu nie stanowią większej pracy. Wystarczy opisać kilka do kilkunastu produktów oraz uzupełnić ofertę w zdjęcia. Trudności napotkamy w przypadku wspomnianego sklepu Angra z akcesoriami do mebli, który oferuje kilka tysięcy uchwytów oraz gałek do mebli oraz innych akcesoriów typu bejca do drewna, ozdobne listwy. W przypadku rozbudowanej oferty czeka nas żmudna kilkumiesięczna praca polegająca na stworzeniu zachęcających do zakupu opisów i oddających zalety produktu zdjęć. Im lepszy opis i pretensjonalniejsze zdjęcie, tym większa szansa wyróżnienia się wśród konkurencyjnych sklepów. Konkurencji, która rośnie każdego roku.