TworzymyGłos Regionu

reklama

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Dobry sklep internetowy

Wtorek, 25 lutego 2020 o 20:10, autor: 0
Dobry sklep internetowy

W czasach dobrej koniunktury gospodarczej wzrasta trend zakupowy wśród bogacącego się społeczeństwa. Polacy pokochali zakupy online. Zakupy w internecie od kilkunastu lat przestały być nowością, wręcz przeciwnie są naszą codziennością. Dowiedz się jak rozpoznać dobry sklep internetowy i jak kupować by nie przepłacać.

Dobry sklep internetowy, czyli jaki?

Dobry sklep internetowy to sklep z dobrymi cenami, pomyśli większość z nas. Czyżby cena była najważniejsza? A gdzie jakość, bezpieczeństwo transakcji, gwarancja i rzetelność sprzedawcy? Przy wyborze i zakupie towarów w internecie sprawdźmy czy sklep nie ma zbyt dużej ilości negatywnych opinii. Uważajmy także na wątpliwej jakości komentarze, które często są wystawiane przez samych właścicieli w celu podniesienia atrakcyjności oferty. Dobry sklep online posiada rzeczywistą siedzibę firmy, telefon do kontaktu. Sklep godny zaufania szybko odpowiada na wysłane zapytania i służy fachowym doradztwem doświadczonych sprzedawców. Dobry sklep oferuje markowe, solidnej jakości produkty i nie konkuruje niskiej jakości towarami. Jednym z takich sklepów jest Angra Art, oferujący uchwyty oraz gałki do mebli kuchennych. Doświadczeni sprzedawcy profesjonalnie doradzą przy wyborze uchwytów i gałek. Towar można także zobaczyć w stacjonarnym sklepie w Białymstoku przy ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2. Na tle konkurencji Angra wyróżnia się oryginalnym asortymentem najlepszych producentów z Polski i zagranicy.
Warto także zwrócić uwagę na koszt i rodzaj wysyłki. Ten sam towar może być wysłany zwykłym kurierem lub przesyłką paletową, która bardzo zwiększa finalną cenę zakupu. Dobry sklep oferuje możliwość wyboru dostawcy: Poczta Polska, Kurier, odbiór osobisty w paczkomacie InPost. Każda z wymienionych form wysyłki ma swoje zalety i wady. To my klienci powinniśmy decydować, który dostawca odpowiada nam najbardziej: odbiór paczki na poczcie, odbiór paczki o dowolnej porze w paczkomacie czy wygodne oczekiwanie na ciężką paczkę w domu.

Sklepy stacjonarne otwierają się na internet.

Zachowania konsumenckie doskonale rozumieją sprzedawcy, którzy swoją ofertę handlową kierują do internautów. Swój bogaty asortyment towaru udostępniają w sklepie internetowym. Praktycznie nie ma branży w handlu, której nie znajdziemy online. Rozwijają się przede wszystkim sklepy z odzieżą oraz wyposażeniem wnętrz. Nie brakuje także małych sklepów z ekologiczną żywnością. Coraz częściej kupujemy w internecie domowej roboty wędliny, sery czy przetwory. Rolnicy sprzedają w sklepach internetowych zioła, miody i pozostałe produkty pszczele. Jednym z nich jest Pasieka Miodowe Wzgórze oferująca miody: lipowy, spadziowy, gryczany, faceliowy, manuka, wielokwiatowy, nawłociowy. Dodatkowo w sklepie pszczelarskim zaopatrzymy się w pyłek pszczeli i inne produkty pszczele np propolis czy wosk.

Na zdjęciu świeży miód prosto od pszczelarza.

Zakupy w sklepie prosto od pszczelarza to pewność wysokiej jakości miodu. Duże sieci handlowe oferują kiepskiej jakości towar nie mający nic wspólnego z miodem. Dokonując zakupu w Miodowe Wzgórze masz pewność, że miód jest miodem bez dodatków leków i chemicznych środków jak w przypadku towaru importowanego z Chin czy Ukrainy. Coraz więcej rolników z małych rodzinnych gospodarstw rozwijają swoją działalność za pomocą sklepów internetowych. Sprzedaż online umożliwia lokalnym sklepom dotarcie do większego grona klientów. Sklep internetowy sprawdza się doskonale w przypadku sprzedaży niszowych produktów.

Podobają Wam się zakupy w internecie? Może sami chcielibyście sprzedawać swoje towary bądź usługi? Poznaj bariery jakie trzeba pokonać, by móc sprzedawać w internecie.

Bariera wejścia w sprzedaż online.

Barierą wejścia w sprzedaż online jest stworzenie sklepu internetowego oraz uzupełnienie w oferowane produkty. Wbrew pozorom to właśnie uzupełnienie sklepu w towary jest większym wyzwaniem niż stworzenie sklepu online. Sklep możemy stworzyć samodzielnie korzystając z gotowych darmowych skryptów takich jak:
- Wordpress Woocommerce
- Prestashop
oraz kilku jak nie kilkunastu płatnych. Tworzenie sklepu możemy zlecić specjaliście, który zainstaluje sklep, skonfiguruje i zoptymalizuje pod popularne wyszukiwarki. Gdy mamy już sklep czeka nas żmudna praca przy dodawania towarów. Każdy towar na półce to opis produktu oraz zdjęcie / zdjęcia. Pół biedy jeśli sprzedajemy miód jak w przypadku Pasieki Miodowe Wzgórze. Kilka rodzajów miodów, pyłku kwiatowego czy propolisu nie stanowią większej pracy. Wystarczy opisać kilka do kilkunastu produktów oraz uzupełnić ofertę w zdjęcia. Trudności napotkamy w przypadku wspomnianego sklepu Angra z akcesoriami do mebli, który oferuje kilka tysięcy uchwytów oraz gałek do mebli oraz innych akcesoriów typu bejca do drewna, ozdobne listwy. W przypadku rozbudowanej oferty czeka nas żmudna kilkumiesięczna praca polegająca na stworzeniu zachęcających do zakupu opisów i oddających zalety produktu zdjęć. Im lepszy opis i pretensjonalniejsze zdjęcie, tym większa szansa wyróżnienia się wśród konkurencyjnych sklepów. Konkurencji, która rośnie każdego roku.

REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (0)

avatar

Do tej wiadomości nie został dodany żaden komentarz
Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl