TworzymyGłos Regionu

reklama

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Dlaczego warto prowadzić bloga w różnych językach

Poniedziałek, 26 marca 2018 o 14:21, aktualizacja Środa, 04 kwietnia 2018 o 12:40, autor: 0
Dlaczego warto prowadzić bloga w różnych językach

Strona firmowa, social media, ulotki reklamowe, plakaty – sposobów na pozyskiwanie klientów oraz prezentowanie swojej oferty jest wiele. Dziś dochodzi jeszcze blog firmowy, który obecnie należy do najważniejszego kanału umożliwiającego komunikowanie się z grupą docelową.

Czym jest blog firmowy?

Blog firmowy to świetne narzędzie marketingowe i tak warto do niego podchodzić. Umożliwia zamieszczanie na nim treści o tematyce związanej z profilem działalności. Co ważne, to my jesteśmy jego właścicielem, dlatego mamy wpływ na jego wygląd, rozwój oraz zawartość. Pojawiająca się na nim treść należy do nas. Od nas zależy również to, co się pojawi na firmowym blogu i co zobaczą użytkownicy firmowej strony.

Blog firmowy jest obecnie jednym z najlepszych kanałów do wzmacniania wizerunku firmy, budowania relacji z grupą docelową, uzyskiwania przewagi konkurencyjnej, zwiększania ruchu na stronie oraz poprawy widoczności strony w wynikach wyszukiwarek internetowych.

Zalety prowadzenia bloga

Pierwsze blogi miały charakter internetowych pamiętników. Z czasem przekształciły się one w narzędzie umożliwiające prezentowanie wpisów z życia firmy, ich produktów czy usług. Cechuje je luźna forma i charakter. Z tego też względu blogi firmowe cieszą się sporym zainteresowaniem, tak wśród czytelników, jak i firm decydujących się na ich prowadzenie.

Blog firmowy to narzędzie, które daje jego właścicielowi szereg możliwości. Do podstawowych zalet należą:

nawiązywanie relacji z czytelnikiem – prezentowanie wartościowych wpisów zachęca do częstego odwiedzania bloga, dzięki czemu podtrzymany zostaje kontakt z odbiorcą, będącym osobą potencjalnie zainteresowaną naszą ofertą,

wzmacnianie wizerunku w sieci – zamieszczanie na blogu bogatych merytorycznie wpisów sprawia, że w oczach użytkowników stajemy się ekspertami w swojej dziedzinie, to ułatwia również uzyskanie przewagi konkurencyjnej,

poszerzanie grupy odbiorców – systematyczne prowadzenie bloga zawierającego atrakcyjne, przydatne i wartościowe wpisy sprawia, że czytelnicy bardzo chętnie dzielą się nimi ze swoimi znajomymi, udostępniają je w social mediach, przesyłają linki znajomym. To doskonały sposób na poprawę ruchu na stronie,

poprawa widoczności strony w wynikach wyszukiwarek internetowych – każdy nowy wpis to nowy content na stronie. Content z kolei to zbiór słów i fraz kluczowych, które mają znaczenie dla wyników w wyszukiwarce internetowej. Chcąc zatem posiadać wysokie pozycje warto regularnie zamieszczać unikalne, dobrej jakości, przydatne użytkownikowi treści. To przełoży się na uwidocznienie witryny w wynikach wyszukiwarki.

Dlaczego warto prowadzić bloga w różnych językach?

Prowadzenie bloga przynosi jej właścicielowi wiele korzyści, dlatego jest on doskonałym narzędziem do:

pozyskiwania nowych klientów,

utrzymywania pozytywnych relacji z tymi już dobytymi,

wzmacniania wizerunku na tle konkurencji,

poprawy widoczności w wynikach wyszukiwarek internetowych.

Jeśli myślimy o poszerzeniu zasięgu swoich działań warto prowadzić bloga w różnych językach. Dzięki temu nie zamykamy się ze swoją ofertą tylko na jeden rynek. Prezentujemy ją szerszej grupie. Dziś, gdy internet jest ogólnodostępny a wysyłanie towaru za granicę stało się możliwe i łatwe, warto prowadzić bloga firmowego w różnych językach.

To prostsze niż mylisz. Jeśli prowadzisz firmowego bloga w języku polskim możesz zlecić przetłumaczenie treści na języki obce, np. na język angielski, którym włada wiele osób. Co ważne, warto, aby zlecenie to wykonało doświadczone biuro tłumaczeń. Dzięki temu możesz mieć pewność, że prezentowana w obcym języku treść będzie nie tylko prawidłowo przetłumaczona, ale również dostosowana do obcojęzycznego rynku. Wpisy blogowe charakteryzuje luźny charakter, dlatego każda treść powinna być napisana prawidłowo pod względem językowym i merytorycznym. Powinna też nawiązywać do kultury danej narodowości. Wzmocnieniu relacji służy również ciekawa gra słów, którą doświadczony tłumacz zastosuje w czasie przekładu wpisu blogowego.

Potrzebujesz tłumaczeń swoich wpisów ?

Rzetelnie i funkcjonalnie przetłumaczony tekst to szyfr dla klienta z innego kraju. Dzięki zrozumieniu komunikatu, który chcemy przekazać grupie docelowej jesteśmy w stanie osiągnąć postawiony sobie cel. Chcesz go osiągnąć? Postaw na profesjonalne biuro tłumaczeń Radmal.pl. Wybierz biuro tłumaczeń Radmal oferujące swoją usługę w ponad 40 językach świata.

Radmal – rozumiemy Cię globalnie!

REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (0)

avatar

Do tej wiadomości nie został dodany żaden komentarz
Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl