TworzymyGłos Regionu

reklama

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Dlaczego warto łączyć kampanie Google Ads z pozycjonowaniem

Piątek, 30 grudnia 2022 o 10:56, autor: 0
Dlaczego warto łączyć kampanie Google Ads z pozycjonowaniem

Google Ads czy pozycjonowanie stron? Na jaki kanał reklamowy warto się zdecydować w pierwszej kolejności? Otóż zawsze można postawić na oba wspomniane wyżej rozwiązania i skutecznie je ze sobą połączyć. Czy da się to zrobić? Oczywiście, ale właścicielom stron i sklepów internetowych potrzebna będzie pomoc ze strony wykwalifikowanych specjalistów.

Google Ads czy pozycjonowanie? Nie trzeba wybierać, lepiej łączyć

Reklama Google Ads oraz profesjonalne pozycjonowanie pomagają osiągnąć ten sam cel, ale zupełnie inną drogą. Kampania Google Ads zapewnia szybsze efekty, natomiast pozycjonowanie stron wymaga cierpliwości. Te kanały reklamowe różnią się od siebie przede wszystkim tym, iż Google Ads bazuje na płatnych wynikach wyszukiwania, a pozycjonowanie na organicznych. 

Co przemawia za połączeniem reklam Google Ads i pozycjonowania stron www? Zalety, których nie należy bagatelizować

Kampanie Google Ads są tworzone w taki sposób, aby zagwarantować inwestorom sprawne uzyskanie czołowych pozycji na konkretne frazy kluczowe w płatnych wynikach wyszukiwania. Co najważniejsze, efekty takiej kampanii można bardzo łatwo zmierzyć i jeśli tylko zajdzie taka potrzeba, nanosi się w niej niezbędne poprawki. Pozycjonowanie to z kolei stabilny ruch, na który trzeba jednak trochę poczekać. Chodzi oczywiście o ruch organiczny, co w konsekwencji przełoży się na zwiększenie sprzedaży i pozyskanie nowych klientów. Dlaczego jeszcze warto zdecydować się na połączenie reklam Google Ads i pozycjonowania? Oto największe zalety takiej synergii:

  • oba kanały reklamowe doskonale się uzupełniają, a bazowanie na jednym sprawia, że e-biznes nie rozwinie się tak, jak życzyłby sobie tego właściciel,
  • wymiana danych pomiędzy prowadzonymi kampaniami Google Ads oraz pozycjonowaniem stron www,
  • optymalizacja sprzedaży i witryny internetowej,
  • łatwe monitorowanie efektów uruchomionych kampanii.

Nie da się ukryć, że kampania reklamowa Google Ads ma największy sens wtedy, gdy jest połączona z pozycjonowaniem. Najpierw wypada jednak zadbać o to, aby kampanie reklamowe Google Ads wraz z pozycjonowaniem stron www były realizowane na wysokim poziomie. 

REKLAMA
POLECAMY
REKLAMA

Komentarze (0)

avatar

Do tej wiadomości nie został dodany żaden komentarz
Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl