Piątek, 02 września 2016 o 13:45, aktualizacja Poniedziałek, 07 listopada 2016 o 16:25, autor: M 1
CRM - jeden krok do zwiększenia sprzedaży aż o 15%
Złota recepta na sukces w biznesie nie istnieje. Funkcjonuje jednak dobra strategia, która sprawi, że Twoi pracownicy i Ty sam zaoszczędzicie czas, skupicie się na kluczowych klientach, którzy przynoszą największe zyski oraz doprowadzicie do wzrostu sprzedaży. Tym rozwiązaniem jest oprogramowanie CRM, które pomoże Twojej firmie wspiąć się wyżej po drabinie biznesowej i zwiększyć udział w rynku.
Dla kogo CRM?
CRM (Customer Relationship Managment) to oprogramowanie informatyczne, które wspiera wszystkie procesy w firmie dotyczące pozyskania i utrzymania klienta. CRM to również strategia biznesowa, koncentrująca się na budowaniu relacji z zaufanym klientem zamiast ciągłego poszukiwania nowych klientów. Takie podejście sprawia, że zyskujesz szersze spojrzenie na kontrahenta. Wreszcie oprogramowanie CRM to działanie na dużą skalę, oparte na szeroko pojętej współpracy z klientem oraz współpracy między poszczególnymi działami firmy:
sprzedaży,
marketingu.
obsługi klienta.
CRM to rozwiązanie dla wszystkich firm, które preferują orientację na klienta i wiedzą, że kontrahent przywiązany do firmy, generuje większe zyski niż przypadkowy klient.
Nastawienie na klienta
CRM to aplikacja, która ułatwia proces zarządzania relacjami z klientami poprzez:
rozpoznanie ich potrzeb,
zawarcie transakcji,
komunikację po procesie sprzedaży.
Jak działa CRM?
Oprogramowanie ChromeCRM jest hostowane, czyli dostępne online w każdym miejscu i o każdej porze w przeglądarce internetowej. Software działa na zasadzie:
samodzielnego, scentralizowanego systemu w pełni przystosowanego do konfiguracji z innymi aplikacjami i urządzeniami,
przejrzystości i intuicyjności – system jest przyjazny dla użytkownika,
elastyczności – CRM jest dopasowany do Twojej firmy na bazie wcześniejszej analizy potrzeb,
bezpieczeństwa – wszystkie dane są strzeżone,
kwestii technicznych ograniczonych do minimum,
prostoty wdrożenia systemu CRM.
Profesjonalizm i sukces
Warunkiem osiągnięcia założonych planów i wprowadzenia pożądanej kultury organizacyjnej jest konsekwencja i realizacja kolejnych kroków:
miarą sukcesu są klienci, ale również pracownicy, dlatego zadbaj o odpowiednie przeszkolenie i wdrożenie w CRM,
spójność i aktualność informacji, aby można było szybko obsłużyć klienta,
wypracowanie i wdrożenie dobrych praktyk na grunt firmy w kompleksowy sposób,
ustalenie własnych standardów (biznesowe wskaźniki, trendy, KPI).
Bazą do powyższych działań, a w przyszłości osiągnięcia sukcesu i zwiększenia dochodów jest CRM. Zgodnie z badaniami, użycie systemu CRM generuje zyski wyższe o 10-15%.
ZOBACZ CRM: http://www.chromecrm.com/crm/pro/oprogramowanie/
Dla kogo CRM?
CRM (Customer Relationship Managment) to oprogramowanie informatyczne, które wspiera wszystkie procesy w firmie dotyczące pozyskania i utrzymania klienta. CRM to również strategia biznesowa, koncentrująca się na budowaniu relacji z zaufanym klientem zamiast ciągłego poszukiwania nowych klientów. Takie podejście sprawia, że zyskujesz szersze spojrzenie na kontrahenta. Wreszcie oprogramowanie CRM to działanie na dużą skalę, oparte na szeroko pojętej współpracy z klientem oraz współpracy między poszczególnymi działami firmy:
- sprzedaży,
- marketingu.
- obsługi klienta.
CRM to rozwiązanie dla wszystkich firm, które preferują orientację na klienta i wiedzą, że kontrahent przywiązany do firmy, generuje większe zyski niż przypadkowy klient.
Nastawienie na klienta
CRM to aplikacja, która ułatwia proces zarządzania relacjami z klientami poprzez:
- rozpoznanie ich potrzeb,
- zawarcie transakcji,
- komunikację po procesie sprzedaży.
Jak działa CRM?
Oprogramowanie ChromeCRM jest hostowane, czyli dostępne online w każdym miejscu i o każdej porze w przeglądarce internetowej. Software działa na zasadzie:
- samodzielnego, scentralizowanego systemu w pełni przystosowanego do konfiguracji z innymi aplikacjami i urządzeniami,
- przejrzystości i intuicyjności – system jest przyjazny dla użytkownika,
- elastyczności – CRM jest dopasowany do Twojej firmy na bazie wcześniejszej analizy potrzeb,
- bezpieczeństwa – wszystkie dane są strzeżone,
- kwestii technicznych ograniczonych do minimum,
- prostoty wdrożenia systemu CRM.
Profesjonalizm i sukces
Warunkiem osiągnięcia założonych planów i wprowadzenia pożądanej kultury organizacyjnej jest konsekwencja i realizacja kolejnych kroków:
- miarą sukcesu są klienci, ale również pracownicy, dlatego zadbaj o odpowiednie przeszkolenie i wdrożenie w CRM,
- spójność i aktualność informacji, aby można było szybko obsłużyć klienta,
- wypracowanie i wdrożenie dobrych praktyk na grunt firmy w kompleksowy sposób,
- ustalenie własnych standardów (biznesowe wskaźniki, trendy, KPI).
Bazą do powyższych działań, a w przyszłości osiągnięcia sukcesu i zwiększenia dochodów jest CRM. Zgodnie z badaniami, użycie systemu CRM generuje zyski wyższe o 10-15%.
ZOBACZ CRM: http://www.chromecrm.com/crm