Mieszkańcy Sławy w tym roku będą mogli zgłaszać zadania do Budżetu Obywatelskiego. Budżet obejmuje 400 tysięcy złotych, jednak należy mieć na uwadze, że proponowane inwestycje nie mogą przekroczyć 100 tysięcy złotych. Zgłoszenia będą przyjmowane w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sławie od 15 lipca do 31 sierpnia. We wrześniu projekty zostaną sprawdzone pod kątem prawnym, formalnym i kosztowym.
W czasie XXVI Sesji Rady Miejskiej w Sławie poruszono sprawę budżetu:
- Trwają w tej chwili konsultacje społeczne w sprawie wdrożenia Budżetu Obywatelskiego w naszej gminie. Miało miejsce spotkanie z sołtysami i członkami rad sołeckich. 7 lipca odbędzie się następne spotkanie z mieszkańcami w tej sprawie. Chcemy zainteresować tematem jak największą liczbę osób. Myślę, że najważniejszą informacją jest to, że mieszkańcy dyskutują już między sobą o ewentualnych projektach – mówił Burmistrz Miasta Sława Cezary Sadrakuła.
Na terenie gminy trwa kampania informacyjna, która ma na celu przekazać mieszkańcom wszystkie potrzebne szczegóły. Prowadzone są konsultacje. W tym celu burmistrz zaprasza wszystkich mieszkańców na spotkanie 7 lipca w Urzędzie Miejskim. Zebranie rozpocznie się o godz. 17:00.
(zuza)
Komentarze 0