reklama
REGULAMIN
1. Kontakt
Justyna Śmietanka
Michał Starosta
Telefon: +48 724 597 676
e-mail: wakacjezpsem.slawa@gmail.com
2. Termin i miejsce
20.08.2016r. teren Sławskiego Klubu Żeglarskiego
Rozpoczęcie przyjmowania uczestników Dogtrekkingu
oraz kontrola weterynaryjna 8.30-9.00
3. Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem będzie osoba, która spełni następujące warunki:
- prześle na adres e-mail swoje zgłoszenie: imię i nazwisko, datę urodzenia, nr telefonu kontaktowego, imię psa,
- dokona opłaty startowej
Dzieci 5 zł (osoby do 12 roku życia)
Dorośli 15 zł
Preferowany przelew bankowy lub płatność osobista po uprzednim kontakcie telefonicznym. Opłata nie podlega zwrotowi.
Justyna Śmietanka
Nr konta: 21 1090 1290 0000 0001 3026 4210
4. Prawo do startu w Dogtrekkingu
Prawo do startu w Dogtrekkingu mają osoby, które ukończyły 18 lat.
Osoby w przedziale wiekowym 15-17 lat pod nadzorem rodziców lub za pisemną zgodą
rodziców lub prawnych opiekunów
Osoby w przedziale wiekowym 13-15 lat wyłącznie pod nadzorem rodziców lub prawnych
opiekunów.
Każdy uczestnik startuje na własną odpowiedzialność, w przypadku zawodników
niepełnoletnich na odpowiedzialność rodziców lub prawnych opiekunów.
5. Prawo do startu w zawodach i konkursach dla dzieci na terenie SKŻ
Prawo do startu w zawodach i konkursach dla dzieci mają osoby w przedziale wiekowym
3-12 lat wyłącznie pod nadzorem rodziców lub prawnych opiekunów.
6. Psy
Do udziału w Dogtrekkinu dopuszcza się wszystkie psy bez względu na wielkość, rasę.
Wszystkie psy biorące udział w Dogtrekkingu muszą posiadać aktualne szczepienie
przeciwko wściekliźnie.
Dopuszcza się start jednego zawodnika z max. Jednym psem.
Dopuszcza się start max. 2 osób z jednym psem.
Osoby posiadające doświdczenie w Dogtrekkingu 1 osoba max. 2 psami
Minimalny wiek psa 12 miesięcy, maksymalny wiek psa 9 lat.
Zabrania się startu suk w ciąży, do 6 tyg. po porodzie oraz osobnikom chorym.
Psy powinny mieć na sobie szelki lub obrożę oraz muszą być trzymane na smyczy, zabrania
się stosowania kolczatek lub obroży zaciskowych.
Kaganiec- dopuszcza się tylko kaganiec tzw. Fizjologiczny, w którym pies może swobodnie
otworzyć pysk i przeprowadzać odpowiednią wentylację.
Przez cały czas trwania imprezy sportowej zawodnik odpowiada za zachowanie swojego psa
oraz ewentualne szkody przez niego wyrządzone. Zawodnik ma obowiązek trzymania psa na
smyczy oraz sprzątania odchodów.
Zabrania się zmuszania psa do marszu, biegu lub jakiegokolwiek działania powodującego ból
lub stres u zwierzęcia.
W przypadku braku możliwości kontynuowania marszu przez psa zawodnik ma obowiązek
zejścia z trasy i niezwłocznie poinformować o tym organizatora, np. telefonicznie.
7. Wyposażenie
Każdy zawodnik ma obowiązek zabrania ze sobą na trasę
- telefon komórkowy,
- miskę dla psa,
- wodę w ilości min. 1,5l.
8. Trasa
Długość trasy wynosi ok. 10 km, max. czas na pokonanie dystansu 3h.
Zawodnik pokonuje trasę trzymając psa na smyczy.
Do prawidłowego ukończenia dystansu należy zaliczyć punkty kontrolne rozstawione na
trasie.
Zawodnikom, którzy najszybciej dotrą na metę oraz zaliczą wszystkie punkty kontrolne
zostaną przyznane miejsca I, II, III. W przypadku dwóch osób z jednym psem liczy się
przekroczenie mety przez ostatniego zawodnika „dwójki”.
Zawodnicy zobowiązani są do przestrzegania przepisów Kodeksu Ruchu Drogowego.
Zawodnicy zobowiązani są do zachowania kultury osobistej, przestrzegania zasad fair play,
niezaśmiecania środowiska.
W przypadku rezygnacji z marszu zawodnik jest zobowiązany poinformować organizatora,
przeciwnym razie po przekroczeniu czasu 3h zostaną wszczęte poszukiwania. W
nieuzasadnionych przypadkach zawodnik zostanie obciążony za akcję poszukiwawczą.
9. Zasady ogólne
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody majątkowe, rzeczowe i osobowe, które
wystąpią przed, w trakcie i po zawodach. Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność cywilną i
prawną za wszystkie szkody. Uczestnicy biorą udział na własną odpowiedzialność.
Zgłoszenie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Uczestnicy poprzez zgłoszenie
wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez organizatora dla celów
przeprowadzenia zawodów. Uczestnicy poprzez zgłoszenie wyrażają zgodę na nagrania
filmowe oraz zdjęcia, które będą wykonywane podczas zawodów oraz do wykorzystania ich
wizerunku w celu promocji zawodów Dogtrekkingu.