reklama
Wkoncu ktoś zauważył problem, Mam nadzieje że uda sie przywrócić to połączenie. Markobusem nie dość ze drożej to jeszcze niewygodnie jak ktoś ma wielka torbe..
Proponuje dofinansować MarkoBus w połowie tego jak dofinansowana jest kolej, a gwarantuje, że będzie taniej i wygodnie nawet z wieeeelką torbą ... :) Pozdrawiam Artur Obuchowicz
Jeśli już przy tym jesteśmy, to pojazdy MarkoBus i podobnych firm mogłyby również zatrzymywać się na przystankach PKS, które są ustawione w kilku miejscach i stanowić namiastkę komunikacji miejskiej. Coraz trudniej przejechać przez miasto.
MarkoBus od Nowego Roku uruchamia namiastkę komunikacji podmiejsko-miejskiej. Łączymy Siedlnicę, Kowalewo, Kandlewo, Konradowo ze Wschową na przystankach zlokalizowanych: Netto, Obrońców Warszawy, ul Zacisze (Gimnazjum), InterMarche, ul. Wolsztyńska. Na początek przewidujemy 18 kursów podmiejskich i 10 miejskich
Jeśli w Markobusie będzie można kupić bilet z ulgą ustawową, jeśli będzie można kupić bilet np. bezpośrednio do Poznania (czyli z przesiadką w Lesznie), jeśli będzie można zabrać o wiele więcej bagażu, jeśli stan busów będzie o wiele lepszy niż obecnie, jeśli ogólnie w środku będzie więcej miejsca, jeśli Markobus będzie dbał o skomunikowania z pociągami w Lesznie (np. w razie potrzeby prosząc o poczekanie innego pociągu) to pociągów nie musi być. Bo jak na razie to pociąg wygrywa z ciasno-busem, m.in. powyższymi kwestiami.
Mam nadzieję ,że coś uda się zdziałać w tej sprawie. Przez kilka miesięcy kursowałem pociągiem do szkoły w Lesznie. Jest to po prostu przyjemność (nie licząc małego zgrzytu :P), bilet ulgowy do Leszna 2.20 , 20 min trwa podróż, miejsca od groma, latem klimatyzacja, zimą cieplutko.Aż chce się jeździć :D