„Komentuj. Nie obrażaj”
Czwartek, 24 maja 2012 o 16:42, autor: admu 5
„Komentuj. Nie obrażaj” – to hasło akcji, która wystartowała w polskim internecie z udziałem największych polskich mediów. Jej cel to podniesienie poziomu kultury wypowiedzi w sieci. Zw.pl popiera tę inicjatywę
- Szanujemy wolność wypowiedzi, ale tez czujemy się odpowiedzialni społecznie za kształtowanie środowiska nowych mediów i całej przestrzeni on-line’owej – mówi Paweł Klimiuk, rzecznik Onetu, który jest pomysłodawcą akcji.
Projekt jest wspierany przez największe media działające w polskim internecie, zrzeszone w IAB Polska. Akcja ma również swoją stronę dedykowaną http://www.komentujnieobrazaj.pl
– Internet jest dokładnym odzwierciedleniem przekroju społecznego. To, jak zachowujemy się na co dzień w kontaktach z rodziną, przyjaciółmi, współpracownikami, ale również w centrum handlowym, na ulicy oraz za kierownicą – ma także decydujący wpływ na to jak wygląda nasza aktywność w internecie – powiedział Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.
Wśród uczestników akcji, oprócz Onetu - pomysłodawcy serwisu, znaleźli się: SociAll, Agora SA, Wirtualna Polska, o2, Marquard Media Polska, GG Network, Interia.pl, NK, ARBOinteractive, TVN, Polskapresse oraz TVP.pl.
Patronem honorowym akcji zostało Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.
(źródło: onet.pl)